Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

OgólneTestyAkcesoria

Po prostu wirtualnie przez Watopię: Recenzja Zwift Ride z KICKR CORE 2

28. Października 2025 by Józef Kucher

Wraz z upływającym czasem i spadkiem temperatur, wielu rowerzystów przenosi się z asfaltu do salonów. Zwift oferuje cały wirtualny świat treningów – pod warunkiem, że Twój rower jest gotowy na trenażer. Właśnie tutaj pojawia się inteligentny rower Zwift Ride: eliminuje potrzebę dodatkowych modyfikacji i oferuje kompletny pakiet idealnego wprowadzenia do treningu w pomieszczeniach.

Zwift Ride z Kickr Core – szczegóły i najważniejsze informacje

  • Rama i trenażer: Zwift Smart Frame w połączeniu z trenażerem rolkowym Wahoo Kickr Core
  • Budownictwo: Łatwy montaż, wymaga jedynie dołączonego „klucza do ram”
  • Dopasowanie: Dla jeźdźców o wzroście od ok. 152 cm do 198 cm
  • operacja: Panele sterowania bezpośrednio na kierownicy, w tym dowolnie przypisywane klawisze funkcyjne
  • Obwód wirtualny: Wybór pomiędzy Shimano, SRAM lub sekwencyjną logiką zmiany przełożeń
  • Dodatki: Zintegrowany uchwyt na butelkę, półka antypoślizgowa, uchwyt na tablet opcjonalnie dostępny

Ceny Zwift Ride z Kickr Core (sugerowana cena detaliczna)

  • Inteligentny rower Zwift Ride: 799,99 €
  • Pakiet z Kickr Core: 1.199 €
  • Uchwyt na tablet: 49,99 €

Więcej informacji i akcesoriów na zwift.com

Zwift Ride z Kickr Core – narzędzie do wirtualnego świata Zwift

,de Inteligentna rama Zwift Ride formularze wraz z Kickr Core Ekscytujący, kompleksowy pakiet dla każdego, kto rozpoczyna treningi w pomieszczeniach lub chce uprościć swój sprzęt. Podczas gdy wcześniej większość osób samodzielnie montowała swój rower szosowy na trenażerze, Smart Frame przejmuje teraz tę rolę. Nie tylko chroni Twój rower codziennego użytku lub rower wyścigowy, ale także oferuje w pełni zintegrowany system specjalnie dostosowany do Zwift.



Szczególnie praktyczne: elementy sterujące z indywidualnie przypisywalnymi przyciskami znajdują się bezpośrednio na kierownicy. Pozwala to na zmianę widoków, nawigację po trasach lub aktywację funkcji bez odrywania rąk od kierownicy.

System uzupełnia: Zwift Cog – inteligentny komponent, który symuluje różne logikę zmiany przełożeń, takie jak Shimano, SRAM czy sekwencyjna zmiana przełożeń. Sterowanie odbywa się za pomocą manetek na kierownicy Smart Frame, zapewniając autentyczne wrażenia z jazdy i realistyczne wrażenia z treningu.

Zestaw oferuje również praktyczne detale, takie jak uchwyty na butelki, antypoślizgowe półki i opcjonalny uchwyt na tablet, który pozwala mieć oko na Zwift.



Zwift Ride z Kickr Core: konfiguracja przed startem

Ogromna liczba opakowań może początkowo wydawać się przytłaczająca – w naszym przypadku były cztery, wliczając uchwyt na tablet – ale Zwift sprawia, że ​​rozpoczęcie korzystania z niego jest niezwykle proste. Opakowanie jest przemyślanie zaprojektowane, wielokrotnego użytku dzięki praktycznym zapięciom i w dużej mierze eliminuje potrzebę stosowania taśmy klejącej.

Po rozpakowaniu od razu znajdziesz notatkę z kodem QR, który prowadzi bezpośrednio do instrukcji montażu. Dowiesz się tam również o uniwersalnym narzędziu do roweru Zwift. Pod rurą górną znajduje się klucz imbusowy, którym można regulować wszystkie śruby w Zwift Ride. Zębatka Zwift jest już wstępnie zmontowana na dołączonym Kickr Core, więc wystarczy przymocować stopy. Następnie następuje „małżeństwo” ramy Ride Smart ze Smart Trainerem: podobnie jak w tradycyjnym rowerze, Smart Trainer jest po prostu zaczepiony o tylny trójkąt i zabezpieczony osią przelotową. Na suporcie znajduje się napinacz łańcucha. Należy go na chwilę poluzować, aby zamontować łańcuch na zębatce, a następnie ponownie dokręcić. Następnie „mostek” jest wkładany do główki ramy i zabezpieczany kluczem imbusowym. 



Aby zamontować kierownicę i elementy sterujące, wystarczy zdjąć przednią płytę mostka i wsunąć ją w szynę. Ponieważ otrzymaliśmy również uchwyt na tablet, zamontowaliśmy go zamiast przedniej płyty. Niewiele osób prawdopodobnie skorzysta z dołączonych pedałów platformowych, ale z własnymi pedałami zestaw jest szybko gotowy do użycia.

Teraz czas na precyzyjne dostrojenie: dołączona do roweru karta zawiera zalecenia dotyczące dopasowania sztycy, wysokości i długości kierownicy do własnego wzrostu. Do tego celu służą litery, które można znaleźć jako skalę na odpowiednich elementach. Zalecenie od razu zadziałało bardzo dobrze i później wymagało jedynie minimalnych korekt.



Na koniec wystarczy podłączyć zasilanie, umieścić tablet w uchwycie, uruchomić Zwift i połączyć wszystkie komponenty. Wtedy możesz rozpocząć swoją pierwszą jazdę w świecie Zwift.

Recenzja Zwift Ride z Kickr Core – cichy, stabilny i sprytnie zintegrowany

Już od pierwszego naciśnięcia pedałów, jeszcze przed rozpoczęciem jazdy w Watopii, zauważysz, jak cichy jest ten zestaw w porównaniu z tradycyjnym trenażerem. To ucieszy zwłaszcza Twoich współlokatorów i sąsiadów – irytujący hałas kół to już przeszłość. Opcjonalna mata Zwift pod rowerem skutecznie tłumi drgania i hałas.



Kontroler jak na konsoli

Elementy sterujące na kierownicy pozwalają na zupełnie nowe doznania z Zwift: Zwift Play oraz przyciski na imitacjach dźwigni hamulca. Zwift Play działa jak kontroler konsoli do gier. Pozwala to nie tylko wygodnie poruszać się po menu, ale także bezpośrednio wchodzić w interakcję z grą: wybierać zakręty, przyznawać punkty czy aktywować power-upy – wszystko bezpośrednio z kierownicy.



Każdy, kto chce samodzielnie kierować, może to teraz zrobić. Zamiast tradycyjnych dźwigni hamulca, dostępne są dwie łopatki zmiany biegów, które umożliwiają skręcanie w lewo lub w prawo. Pozwala to na ustalenie własnej linii, aktywne pokonywanie zakrętów lub poszukiwanie najlepszego efektu aerodynamicznego podczas wyścigu. Zwift oferuje nawet własne tryby gry, które wymagają umiejętności jazdy. Żywotność baterii kontrolerów wynosi około 20 Stunden – Jeśli akumulator się wyczerpie, można je zasilać podczas jazdy.

Precyzyjna zmiana biegów i realistyczne wrażenia z jazdy

Na kierownicy znajdują się również dźwignie zmiany biegów umożliwiające wirtualną zmianę biegów w Zwift CogTutaj możesz wybierać między różnymi przełożeniami, logiką zmiany biegów SRAM lub Shimano oraz sekwencyjną zmianą przełożeń. Zmiana biegów jest całkowicie cicha – a skrzyżowane łańcuchy, które niepotrzebnie się zużywają, należą już do przeszłości.

Szczególnie imponujące: system działa precyzyjnie również w trybie ERG, gdzie opór jest automatycznie dostosowywany do określonej mocy i kadencji. Pozwala to na jazdę interwałową z dokładnością do watów i sekund.



Komfort i stabilność

O łącznej wadze około 50 kg (Smart Frame + Kickr Core) – system jest niezwykle solidny. Nawet podczas mocnych sprintów i pedałowania nic się nie chwieje – konstrukcja zapewnia maksymalną stabilność. Rama posiada łatwo dostępny koszyk na bidon, a mostek ma antypoślizgową powierzchnię, idealną do przechowywania przekąsek lub pilota.

Dołączone siodełko nie zrobiło wrażenia podczas testów i zostało wymienione – bez problemu, ponieważ Zwift celowo stawia na prosty system wymiany. Dzięki temu każdy może zamontować swoje ulubione siodełko. Łańcuch wydaje się niezwykle solidny i jest już nasmarowany. Powinno to wystarczyć na długo, zwłaszcza że łańcuch nie jest narażony na brud w pomieszczeniach.



Drobne słabości i wyraźne zaangażowanie w platformę

Pomimo całego entuzjazmu, istnieje również kilka ograniczeń:

  • Szerokość kierownicy i długość korby są stałe i nie można go regulować indywidualnie – może to przeszkadzać bardzo precyzyjnie dostrojonym kierowcom.
  • Umierać uchwyt na tablet jest nie wliczone w standardową dostawę wliczone, ale kosztuje 49,99 € dodatkowe.
  • System jest obecnie można używać tylko z Zwift i wymaga subskrypcji (po 30-dniowym okresie próbnym) 19,99 € miesięcznie).

Koszt pełnego pakietu Zwift Ride Smart Frame, Kickr Core Trainer i Zwift Cog 1.199 €Biorąc pod uwagę solidną konstrukcję, przemyślaną integrację i sterowanie bezpośrednio na kierownicy, jest to bardzo uczciwa cena.



Podsumowanie: Zwift Ride z Kickr Core

Pro

  • Bardzo cichy i o niskim poziomie wibracji
  • Wysoka stabilność (nawet podczas sprintów)
  • Zintegrowane sterowanie za pomocą Zwift Play
  • Precyzyjna wirtualna zmiana biegów bez zużycia łańcucha
  • Uczciwa cena za kompletny system

Contra

  • Stała długość korby i szerokość kierownicy
  • Uchwyt na tablet nie jest dołączony
  • Wiązanie platformy z Zwift

fakty

rok produktu2025
Cena1299 €
Sieć https://www.zwift.com/eu-de/home
Cichy, łatwy w utrzymaniu, stabilny i idealnie zintegrowany ze światem Zwift – każdy, kto zdecyduje się na platformę, doceni Zwift Ride jako przemyślaną konfigurację w atrakcyjnej cenie. Idealny dla osób często jeżdżących, początkujących w treningu w pomieszczeniach oraz każdego, kto chce chronić swój rower na świeżym powietrzu.
tagi:polecaneIndoorrdzeń kickrTestowanieWahoozwich

O Józef Kucher

Joseph Kuchler był aktywnym zawodnikiem XC w młodości, aw międzyczasie studiował zarządzanie mediami w Monachium. Po powrocie do swojej ojczyzny w Dolnej Bawarii często można go spotkać na szlakach w Lesie Bawarskim.

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Bardziej przejrzysty wygląd dzięki połączeniu śrubowemu: Torby rowerowe Northwind

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Dirtlej Specs 02

Recenzja Dirtlej Specs 02: Duże, stabilne, wszechstronne – idealne gogle MTB?

Żywiołowy rower szutrowy elektryczny – teraz jeszcze mocniejszy: Cube Nuroad Hybrid C:62 Race 400X

Trzy nowe modele z inteligentną technologią: Gazela Awinion 2026

Solidny rower Bosch w świetnej cenie: Pasek Pegasus Solero EVO 7F

Related Stories

  • Nie wszystko jest inne, ale o wiele lepsze: Wahoo Element Bolt 3
  • Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła
  • Solidne koła terenowe z wagą XC: Recenzja kół MTB Fulcrum Metal Carbon
  • Pierwszy test i wszystkie informacje: Amortyzator RockShox Reverb AXS 2.0
  • Rower wyczynowy od bezpośredniego spedytora z Bocholt: ROSE XLITE 06 Ultegra Di2 w teście
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH