Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Ogólne

Nowy Scott Addict: Gotowość do długiej jazdy z nutą wydajności

4. Września 2025 by Floriana Nowaka

Nowości produktowe: Nowy Scott Addict na rok modelowy 2026 już dostępny! Dzięki nowemu modelowi Addict firma Scott wyraźnie przesuwa akcenty na komfort, wszechstronność i bardziej angażujące wrażenia z jazdy – nie zaniedbując przy tym osiągów marki. Platforma została zaprojektowana z myślą o długich dniach spędzonych w siodle, wspólnych doświadczeniach i szerokiej gamie użytkowników.

Według Scotta, zmodernizowana rama karbonowa oferuje do 25% większą amortyzację niż wyścigowy Addict RC i o 50% większą niż poprzednia generacja Addicta. Jest to możliwe dzięki smuklejszej rurze podsiodłowej poniżej tylnych widełek, udoskonalonej, równie smuklejszej rurze górnej oraz niższym, skierowanym na zewnątrz tylnym widełkom. Celem jest zauważalne tłumienie drgań bez efektu „gąbczastości”.



Scott uzależniony 2026

Prześwit na opony do 38 mm znacznie poszerza zakres zastosowania: szersze opony, pracujące przy niższym ciśnieniu, zwiększają komfort i kontrolę, a nawet mogą zmniejszyć opory toczenia na długich dystansach – niewielka wada aerodynamiczna jest świadomie akceptowana. Standardowe opony: 700×34 C, w zależności od modelu.

Scott uzależniony 2026



Geometria została subtelnie, ale skutecznie zmieniona: +5 mm wysokości i -5 mm zasięgu (w porównaniu z poprzednikiem) zapewniają naturalnie bardziej wyprostowaną pozycję. Kolarze przesiadający się z Addict RC osiągną tę samą pozycję z podkładkami 0 mm w nowym Addict, co z podkładkami 35 mm w RC. Wysokość suportu i skok widelca zostały dostosowane do większych opon, a tylne widełki zostały skrócone o 2 mm dla odrobiny większej zwinności. Rozmiary XXS–XXL (47–61).

Addict jest dostępny w wersjach HMF i HMX: HMF zapewnia równowagę między masą, sztywnością i komfortem, podczas gdy HMX pozwala zaoszczędzić dodatkowe materiały i masę dzięki włóknom o wyższym module sprężystości – a sztywność układu kierowniczego i suportu dorównuje modelowi Addict RC. Rama HMX waży około 780 g, czyli jest o 50 g lżejsza niż Addict RC SL (2020), według Scotta; konstrukcja HMF została również odchudzona.



  • Zestaw ratunkowy:Zintegrowany zestaw naprawczy do przebicia w dolnej rurze, w pobliżu suportu – umieszczony nisko, aby zminimalizować wpływ masy na środek ciężkości. Standard w Addict Premium i Addict 10.
  • torba na ramęOpcjonalnie: specjalnie dopasowana przednia trójkątna torba z zamkiem błyskawicznym obsługiwanym jedną ręką (po prawej) i siateczkowa przegroda z szybkim dostępem (po lewej); dyskretne miejsce do przechowywania pod pokrowcami w górnej rurze.
  • Ekosystem Syncros: Dostępne są nowe mostki Addict Custom, mostek RC lub zintegrowany kokpit Syncros; podkładki i osłony są kompatybilne między platformami (Addict / Addict RC). Wszystkie kierownice są ergonomicznie spłaszczone, a nie klasyczne, okrągłe. Sztyca Addict RC w kształcie litery D oferuje możliwość zamontowania sztycy siodełka ze zintegrowanym tylnym światłem; zintegrowany zacisk zastępuje zacisk okrągły.
  • Proste ustawienia:klucz imbusowy T25, dyskretnie umieszczony w kokpicie lub w zagięciu kierownicy, służy m.in. do przykrycia mostka, kierownicy, sztycy, zacisków siodełka, a nawet koszyków na bidon.

Umierać Kolekcja Addict 2026 Według Scotta od września 2025 Dostępne u lokalnych sprzedawców. Specyfikacje i ceny mogą się różnić w zależności od regionu.



WWW: scott-sports.com

tagi:AktualnościbiegaczScottUzależniony od ScottaScott uzależniony 2025Scott uzależniony 2026

O Floriana Nowaka

Florian Nowak to zawodowy kolarz na poziomie EuropeTour, który brał udział w wielu międzynarodowych wyścigach. Na mistrzostwach Niemiec w 2017 roku był najlepszym zawodowcem spoza WorldTour, zajmując 7. miejsce i dzięki temu mógł rekomendować się na Tour de L'Avenir i Mistrzostwa Świata. Ale nie tylko czuje się komfortowo na motocyklu wyścigowym, ale zawsze pociąga go również teren terenowy. Oprócz sportu pracuje na swoim drugim filarze i ukończył studia z zarządzania biznesem na LMU w Monachium.

Funkcjonalne i stylowe: Torby rowerowe firmy Platzangst

Nowy elektryczny SUV z Kolonii: Byki Iconic EVO 1

Alpina Turbo Pro V

Recenzja Alpiny Turbo Pro V: Solidny, wszechstronny zawodnik z niewielkimi słabościami.

Pełna prędkość w super specjalnych cenach: Czarny Tydzień Rowerowy Storck

Recenzja Mavic MVS Shield: Kiedy wrażenie nie pasuje do wyglądu

Cilo Kyano C2

Recenzja Cilo Kyano C2: Mocny silnik – mały akumulator – wszechstronna koncepcja?

Komfort i wydajność na co dzień: Byki Iconic EVO FS

Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Bardziej przejrzysty wygląd dzięki połączeniu śrubowemu: Torby rowerowe Northwind

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Related Stories

  • Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!
  • Nowości produktowe: Nowości produktowe: Nowy Scott Addict RC
  • BMC VAR0 : Nowa platforma personalizacji dla lekkich konstrukcji i projektów specjalnych
  • Nowy BMC Teammachine SLR: rower szosowy o wysokiej wydajności ze Szwajcarii
  • Grupa Shimano CUES: Rozszerzenie o warianty szosowe i szutrowe
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH