Nowości produktowe: Nowy Scott Addict na rok modelowy 2026 już dostępny! Dzięki nowemu modelowi Addict firma Scott wyraźnie przesuwa akcenty na komfort, wszechstronność i bardziej angażujące wrażenia z jazdy – nie zaniedbując przy tym osiągów marki. Platforma została zaprojektowana z myślą o długich dniach spędzonych w siodle, wspólnych doświadczeniach i szerokiej gamie użytkowników.
Według Scotta, zmodernizowana rama karbonowa oferuje do 25% większą amortyzację niż wyścigowy Addict RC i o 50% większą niż poprzednia generacja Addicta. Jest to możliwe dzięki smuklejszej rurze podsiodłowej poniżej tylnych widełek, udoskonalonej, równie smuklejszej rurze górnej oraz niższym, skierowanym na zewnątrz tylnym widełkom. Celem jest zauważalne tłumienie drgań bez efektu „gąbczastości”.
Prześwit na opony do 38 mm znacznie poszerza zakres zastosowania: szersze opony, pracujące przy niższym ciśnieniu, zwiększają komfort i kontrolę, a nawet mogą zmniejszyć opory toczenia na długich dystansach – niewielka wada aerodynamiczna jest świadomie akceptowana. Standardowe opony: 700×34 C, w zależności od modelu.
Geometria została subtelnie, ale skutecznie zmieniona: +5 mm wysokości i -5 mm zasięgu (w porównaniu z poprzednikiem) zapewniają naturalnie bardziej wyprostowaną pozycję. Kolarze przesiadający się z Addict RC osiągną tę samą pozycję z podkładkami 0 mm w nowym Addict, co z podkładkami 35 mm w RC. Wysokość suportu i skok widelca zostały dostosowane do większych opon, a tylne widełki zostały skrócone o 2 mm dla odrobiny większej zwinności. Rozmiary XXS–XXL (47–61).
Addict jest dostępny w wersjach HMF i HMX: HMF zapewnia równowagę między masą, sztywnością i komfortem, podczas gdy HMX pozwala zaoszczędzić dodatkowe materiały i masę dzięki włóknom o wyższym module sprężystości – a sztywność układu kierowniczego i suportu dorównuje modelowi Addict RC. Rama HMX waży około 780 g, czyli jest o 50 g lżejsza niż Addict RC SL (2020), według Scotta; konstrukcja HMF została również odchudzona.
- Zestaw ratunkowy:Zintegrowany zestaw naprawczy do przebicia w dolnej rurze, w pobliżu suportu – umieszczony nisko, aby zminimalizować wpływ masy na środek ciężkości. Standard w Addict Premium i Addict 10.
- torba na ramęOpcjonalnie: specjalnie dopasowana przednia trójkątna torba z zamkiem błyskawicznym obsługiwanym jedną ręką (po prawej) i siateczkowa przegroda z szybkim dostępem (po lewej); dyskretne miejsce do przechowywania pod pokrowcami w górnej rurze.
- Ekosystem Syncros: Dostępne są nowe mostki Addict Custom, mostek RC lub zintegrowany kokpit Syncros; podkładki i osłony są kompatybilne między platformami (Addict / Addict RC). Wszystkie kierownice są ergonomicznie spłaszczone, a nie klasyczne, okrągłe. Sztyca Addict RC w kształcie litery D oferuje możliwość zamontowania sztycy siodełka ze zintegrowanym tylnym światłem; zintegrowany zacisk zastępuje zacisk okrągły.
- Proste ustawienia:klucz imbusowy T25, dyskretnie umieszczony w kokpicie lub w zagięciu kierownicy, służy m.in. do przykrycia mostka, kierownicy, sztycy, zacisków siodełka, a nawet koszyków na bidon.
Umierać Kolekcja Addict 2026 Według Scotta od września 2025 Dostępne u lokalnych sprzedawców. Specyfikacje i ceny mogą się różnić w zależności od regionu.










