Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Nowy rower trekkingowy elektryczny z ulepszonym silnikiem: Giant Przeglądaj E+ 2026

23. Września 2025 by Marcusa Degena

Giant Explore E+ 2026: Nowy elektryczny rower trekkingowy z ulepszonym silnikiem

Dzięki zupełnie nowej ramie, nowoczesnej koncepcji obsługi i mocnym cechom, Giant Przeglądaj E+ 2026 w czwartą generację modelu. Szczególnie ekscytujące jest to, że dwa najlepsze modele są wyposażone w silnik o wyższym momencie obrotowym, większy akumulator i elektroniczne systemy zmiany biegów.

Od 2011 roku Odkryj E+ do gamy Giant. Ze sportowego i lekkiego roweru trekkingowego e-rower przekształcił się w wszechstronny Rower elektryczny typu crossover Stworzony do codziennego użytku, turystyki i lekkiej jazdy terenowej. W roku modelowym 2026 największy producent rowerów na świecie wprowadza liczne innowacje: większą moc silnika, inteligentną elektronikę i innowacyjne funkcje bezpieczeństwa.

Giant Przeglądaj E+ 2026
Giant Explore E+ prezentuje się jako solidny i mocny rower do codziennej jazdy i turystyki.


Nowy silnik: Giant SyncDrive Pro 2 z momentem obrotowym 85 Nm

W centrum uwagi jest nowe Silnik SyncDrive Pro 2 z momentem obrotowym 85 Nm. Zapewnia do czterech razy większą moc pedałowania i niezawodne wsparcie nawet na stromych podjazdach.

  • Współczynnik wsparcia: 400%

  • Opcje baterii: 625Wh lub 800Wh



  • życie: do 2.300 cykli ładowania

  • Czas ładowania: znacznie skrócony

Oznacza to, że napęd ten bezpośrednio konkuruje z najlepszymi silnikami, takimi jak Bosch Performance Line CX.



Giant Przeglądaj E+ 2026
Nowy Giant Explore E+ wyposażony jest w bezstopniową przekładnię w piaście…
Giant Przeglądaj E+ 2026
…jak również z przerzutkami elektronicznymi lub mechanicznymi.

Nowa koncepcja obsługi z inteligentnym przełączaniem

Punkt kulminacyjny z Giant Przeglądaj E+ 2026 jest to całkowicie nowa kontrola:

  • Bloki klawiszy lewy/prawy: duże przyciski do obsługi trybów i zmiany biegów



  • Opcja automatyczna: z trybu ręcznego na automatyczny za dotknięciem przycisku

  • Zintegrowany włącznik/wyłącznik z wyświetlaczem LED na górnej rurze

Dzięki temu Twoje ręce pozostają bezpiecznie na kierownicy, co zwiększa komfort i bezpieczeństwo.



Na obu uchwytach znajdują się przyciski do obsługi urządzenia.
Napęd włącza się na górnej rurze.
Trzycalowy wyświetlacz jest zintegrowany z trzonkiem.

Zintegrowany kolorowy wyświetlacz i czysty kokpit

Nowy Kolorowy wyświetlacz Evo 2.0 (3 cale) jest bezpośrednio zintegrowany z mostkiem kierownicy.
Cechy:

  • kompaktowy wyświetlacz, konfigurowalny indywidualnie



  • wewnętrznie poprowadzone przewody hamulcowe i linka regulacyjna

  • zintegrowany reflektor zapewniający schludny wygląd

Giant Przeglądaj E+ 2026
Wszystkie wersje modelu są wyposażone w elektroniczny system monitorowania ciśnienia w oponach.
Giant Przeglądaj E+ 2026
Najwyższy model wyposażono w nowy system radarowy Aeris; można go zamontować we wszystkich pozostałych modelach.


Czujniki ciśnienia w oponach i funkcje bezpieczeństwa

Premiera w Giant: Wszystkie cztery modele Explore E+ są wyposażone w elektroniczny pomiar ciśnienia w oponach System porównuje ciśnienie powietrza z wartościami docelowymi i ostrzega o spadku ciśnienia – może być stosowany z rurką lub bez.

Dla większego bezpieczeństwa w życiu codziennym:

  • Zamek kodowy przed kradzieżą



  • Śledzenie za pomocą aplikacji „Gdzie jest” (jak iPhone)

  • Funkcja blokowania dla dodatkowego bezpieczeństwa

  • Najlepsza modelka Explore E+ 0: System radarowy Aegis Wykrywa zbliżające się pojazdy. Warto zauważyć, że wszystkie pozostałe modele Explore również można ulepszyć, instalując system radarowy Aegis metodą plug-and-play.



 

Nowa rama i solidny bagażnik

Oprawka (w kształcie rombu lub trapezu) oferuje praktyczne detale:

  • podniesiona prawa rura tylnego trójkąta dla łatwej wymiany paska



  • Standardowy tylny trójkąt UDH

  • nowa rolka napinająca zamiast wózka

Specjalnie zaprojektowany tylny bagażnik wytrzymuje do 27 kg + torby boczne, zawiera zintegrowane tylne światło i złącze do radaru.



Wszystkie modele są wyposażone w czujniki ciśnienia w oponach.
Dzięki rolce napinającej pasek rozrządu staje się kompatybilny z UDH.
Lampa zamontowana na trzonie zapewnia schludny wygląd.

Warianty modeli i ceny Giant Explore E+ 2026

Nowy Explore E+ jest już dostępny cztery wersje:

  • Poznaj E+ 0: Enviolo Automatiq, akumulator 800 Wh, zawieszenie pneumatyczne, radar – 5.799 euro



  • Poznaj E+ 1: Shimano Cues Di2 (11-biegowy), akumulator 800 Wh, widelec z zawieszeniem pneumatycznym – 4.599 euro

  • Poznaj E+ 2:Enviolo Pure, akumulator 625 Wh, widelec amortyzowany ze stali – 3.999 Euro
  • Poznaj E+ 3: Shimano Deore (10-biegowy), akumulator 625 Wh, widelec amortyzowany ze stali – 3.499 euro

Giant Explore E+



Widelec z zawieszeniem pneumatycznym o skoku 100 mm sprawdza się na nieutwardzonych szlakach. W trudniejszym terenie amortyzowana sztyca siodła będzie lepszym rozwiązaniem.

Pierwsze wrażenia z jazdy: Jak jeździ się na Giant Explore E+ 2026

Mieliśmy okazję przetestować nowy rower elektryczny podczas prezentacji, która odbyła się w zeszłym tygodniu.

  • Pozycja siedząca: pionowy i wygodny, idealny na wycieczki



  • Komfort: Widelec z zawieszeniem pneumatycznym Suntour dobrze amortyzuje, ale z tyłu jest trochę sztywny

  • operacja: Intuicyjna zmiana biegów i sterowanie silnikiem, nie wymaga wcześniejszego zapoznania się

  • Silnik: mocny, harmonijny, porównywalny z Bosch CX



  • Grupa docelowa: Turyści, którzy cenią sobie wygodę i sportowcy, wybierają przerzutki

Szczegółowy Testy laboratoryjne i praktyczne Już wkrótce na Velomotion.de.

www.gigantyczne-rowery.com



tagi:e-trekkingpolecaneGigantTestowanierower trekkingowy

O Marcusa Degena

Marcus Degen jest redaktorem naczelnym i dyrektorem zarządzającym Velomotion. Jako pasjonat Dolnego Bawarii korzysta z atutów regionu zarówno na rowerze, jak i kulturowo i kulinarnie. W 2003 roku założył niemiecki magazyn rowerowy Procycling i przez dziewięć lat był jego redaktorem naczelnym. W tym czasie założył także magazyny Fahrrad News i World of Mountain Biking. Studiował fizykę i inżynierię w Monachium i był już aktywnym studentem kolarstwa, a później triathlonistą. W 2013 roku założył cyfrowy magazyn rowerowy Velomotion.de.

Cilo Kyano C2

Recenzja Cilo Kyano C2: Mocny silnik – mały akumulator – wszechstronna koncepcja?

Komfort i wydajność na co dzień: Byki Iconic EVO FS

Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!

Nowy Giant Anthem Advanced SL

Światowej klasy – rower mistrza świata XC: Nowy Giant Anthem Advanced SL

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Related Stories

  • Wzrost innowacyjności dla tradycyjnego producenta: HERCULES Nowości 2026
  • Ulotka Gotour i Goroc X: Szwajcarskie innowacje w rowerach elektrycznych w pierwszym teście
  • Parlee Ouray w teście: Między wyścigiem a terenem
  • Momentum Compact E+: Kompaktowe rowery elektryczne na wakacje i na co dzień o dużej ładowności
  • Top 10: Najlepsze e-rowery trekkingowe 2021 — wszechstronna różnorodność
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH