Giant Explore E+ 2026: Nowy elektryczny rower trekkingowy z ulepszonym silnikiem
Dzięki zupełnie nowej ramie, nowoczesnej koncepcji obsługi i mocnym cechom, Giant Przeglądaj E+ 2026 w czwartą generację modelu. Szczególnie ekscytujące jest to, że dwa najlepsze modele są wyposażone w silnik o wyższym momencie obrotowym, większy akumulator i elektroniczne systemy zmiany biegów.
Od 2011 roku Odkryj E+ do gamy Giant. Ze sportowego i lekkiego roweru trekkingowego e-rower przekształcił się w wszechstronny Rower elektryczny typu crossover Stworzony do codziennego użytku, turystyki i lekkiej jazdy terenowej. W roku modelowym 2026 największy producent rowerów na świecie wprowadza liczne innowacje: większą moc silnika, inteligentną elektronikę i innowacyjne funkcje bezpieczeństwa.

Nowy silnik: Giant SyncDrive Pro 2 z momentem obrotowym 85 Nm
W centrum uwagi jest nowe Silnik SyncDrive Pro 2 z momentem obrotowym 85 Nm. Zapewnia do czterech razy większą moc pedałowania i niezawodne wsparcie nawet na stromych podjazdach.
-
Współczynnik wsparcia: 400%
-
Opcje baterii: 625Wh lub 800Wh
-
życie: do 2.300 cykli ładowania
-
Czas ładowania: znacznie skrócony
Oznacza to, że napęd ten bezpośrednio konkuruje z najlepszymi silnikami, takimi jak Bosch Performance Line CX.
Nowa koncepcja obsługi z inteligentnym przełączaniem
Punkt kulminacyjny z Giant Przeglądaj E+ 2026 jest to całkowicie nowa kontrola:
-
Bloki klawiszy lewy/prawy: duże przyciski do obsługi trybów i zmiany biegów
-
Opcja automatyczna: z trybu ręcznego na automatyczny za dotknięciem przycisku
-
Zintegrowany włącznik/wyłącznik z wyświetlaczem LED na górnej rurze
Dzięki temu Twoje ręce pozostają bezpiecznie na kierownicy, co zwiększa komfort i bezpieczeństwo.
Zintegrowany kolorowy wyświetlacz i czysty kokpit
Nowy Kolorowy wyświetlacz Evo 2.0 (3 cale) jest bezpośrednio zintegrowany z mostkiem kierownicy.
Cechy:
-
kompaktowy wyświetlacz, konfigurowalny indywidualnie
-
wewnętrznie poprowadzone przewody hamulcowe i linka regulacyjna
-
zintegrowany reflektor zapewniający schludny wygląd
Czujniki ciśnienia w oponach i funkcje bezpieczeństwa
Premiera w Giant: Wszystkie cztery modele Explore E+ są wyposażone w elektroniczny pomiar ciśnienia w oponach System porównuje ciśnienie powietrza z wartościami docelowymi i ostrzega o spadku ciśnienia – może być stosowany z rurką lub bez.
Dla większego bezpieczeństwa w życiu codziennym:
-
Zamek kodowy przed kradzieżą
-
Śledzenie za pomocą aplikacji „Gdzie jest” (jak iPhone)
-
Funkcja blokowania dla dodatkowego bezpieczeństwa
-
Najlepsza modelka Explore E+ 0: System radarowy Aegis Wykrywa zbliżające się pojazdy. Warto zauważyć, że wszystkie pozostałe modele Explore również można ulepszyć, instalując system radarowy Aegis metodą plug-and-play.
Nowa rama i solidny bagażnik
Oprawka (w kształcie rombu lub trapezu) oferuje praktyczne detale:
-
podniesiona prawa rura tylnego trójkąta dla łatwej wymiany paska
-
Standardowy tylny trójkąt UDH
-
nowa rolka napinająca zamiast wózka
Specjalnie zaprojektowany tylny bagażnik wytrzymuje do 27 kg + torby boczne, zawiera zintegrowane tylne światło i złącze do radaru.
Warianty modeli i ceny Giant Explore E+ 2026
Nowy Explore E+ jest już dostępny cztery wersje:
-
Poznaj E+ 0: Enviolo Automatiq, akumulator 800 Wh, zawieszenie pneumatyczne, radar – 5.799 euro
-
Poznaj E+ 1: Shimano Cues Di2 (11-biegowy), akumulator 800 Wh, widelec z zawieszeniem pneumatycznym – 4.599 euro
- Poznaj E+ 2:Enviolo Pure, akumulator 625 Wh, widelec amortyzowany ze stali – 3.999 Euro
-
Poznaj E+ 3: Shimano Deore (10-biegowy), akumulator 625 Wh, widelec amortyzowany ze stali – 3.499 euro

Widelec z zawieszeniem pneumatycznym o skoku 100 mm sprawdza się na nieutwardzonych szlakach. W trudniejszym terenie amortyzowana sztyca siodła będzie lepszym rozwiązaniem.
Pierwsze wrażenia z jazdy: Jak jeździ się na Giant Explore E+ 2026
Mieliśmy okazję przetestować nowy rower elektryczny podczas prezentacji, która odbyła się w zeszłym tygodniu.
-
Pozycja siedząca: pionowy i wygodny, idealny na wycieczki
-
Komfort: Widelec z zawieszeniem pneumatycznym Suntour dobrze amortyzuje, ale z tyłu jest trochę sztywny
-
operacja: Intuicyjna zmiana biegów i sterowanie silnikiem, nie wymaga wcześniejszego zapoznania się
-
Silnik: mocny, harmonijny, porównywalny z Bosch CX
-
Grupa docelowa: Turyści, którzy cenią sobie wygodę i sportowcy, wybierają przerzutki
Szczegółowy Testy laboratoryjne i praktyczne Już wkrótce na Velomotion.de.









