Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

OgólneE-roweryTesty

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

10 lipiec 2025 by Kacper Gebel

Test BULLS Copperhead EVO 29: wszechstronny motocykl marki z Kolonii został wzbogacony o zintegrowany system oświetlenia i może być legalnie dostrojony do jeszcze lepszego przyspieszania – na przykład podczas stromej jazdy pod górę lub na zielonym świetle.

Rowery elektryczne MTB cieszą się rosnącą popularnością, podczas gdy klasyczne, bezsilnikowe modele terenowe tracą coraz większą popularność wśród klientów. Oczywiście, nowe koncepcje napędowe, nowoczesne systemy przełożeń i zaawansowane rozwiązania podwozia to czynniki, które najbardziej przyciągają klientów do rowerów elektrycznych MTB. Jednak praktyczne detale również odgrywają ważną rolę – zwłaszcza jeśli rower jest wykorzystywany nie tylko w terenie, ale także na co dzień. I właśnie do tego celu został stworzony model BULLS Copperhead EVO 29.

BYKI Copperhead EVO 29



Innowacyjne światło doświetlające zakręty w rurze sterowej

Jedną z najbardziej rzucających się w oczy innowacji w roku modelowym 2025 jest zintegrowany system oświetlenia, który jest standardem i zastępuje dotychczasowe złącza MonkeyLink, umożliwiające montaż oświetlenia. Przednia lampa jest dyskretnie zintegrowana z główką ramy i dzięki umiejscowieniu na trzonie widelca zapewnia doskonałe oświetlenie w zakrętach. System uzupełniają dwie tylne lampy zamontowane na stałe na hakach widelca, które, mimo że są zamontowane dość nisko, świecą dzięki temu jeszcze jaśniej. Dzięki temu systemowi oświetlenia Copperhead jest zawsze gotowy do użycia, nawet w ciemności, co zwiększa jego użyteczność na co dzień. Aby uzyskać dodatkowe oświetlenie – na przykład podczas nocnych wypadów na szlaki – można zamontować lampkę na kask lub dodatkowy reflektor.

Zintegrowane oświetlenie jest dużym osiągnięciem zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym.
Dwa jasne światła tylne zapewniają widoczność.

Nowy BULLS Copperhead wyróżnia się również na tle poprzednika w pełni zintegrowanym prowadzeniem kabli od mostka kierownicy, co nadaje rowerowi znacznie bardziej schludny wygląd. Jedną ze zmian konstrukcyjnych jest to, że rura dolna i mocowanie silnika są teraz wykonane z jednego elementu.



Interfejs smartfona zamiast wyświetlacza

Wyposażenie elektryczne obejmuje również złącze do smartfona umieszczone przed mostkiem. Copperhead nie jest wyposażony w tradycyjny wyświetlacz roweru elektrycznego; zamiast tego można używać telefonu do przeglądania danych dotyczących jazdy lub nawigacji. Sterownik systemu Bosch na górnej rurze steruje układem napędowym, który za pomocą kolorowych diod LED wyświetla tryb jazdy i zasięg.

Telefon komórkowy można podłączyć do zasilanego interfejsu.
Kontroler na górnej rurze wskazuje tryb jazdy i zasięg.

E-hardtail napędzany jest silnikiem Bosch Performance Line CX piątej generacji. Wysoki standardowy moment obrotowy 5 Nm można zwiększyć do 85 Nm poprzez aktualizację oprogramowania. Akumulator o pojemności 100 Wh zamontowany w testowanym motocyklu wystarcza do większości zastosowań, a wersja 600 Wh jest również dostępna na dłuższe wyprawy w trudnym terenie.



Rura dolna i mocowanie silnika stanowią teraz jeden element.
W ramie jest miejsce na akumulatory o pojemności 600 i 800 Wh.

Zrelaksowana geometria do codziennego użytku i turystyki

Geometria ramy świadczy o tym, że rower został zaprojektowany zarówno do jazdy sportowej, jak i do codziennego użytku. Płaski kąt główki ramy zapewnia dobrą stabilność w jeździe na wprost w terenie, a nieco łagodniejszy kąt siodełka w porównaniu z „prawdziwym” e-MTB zapewnia wygodniejszą pozycję podczas jazdy. 120-milimetrowy widelec amortyzowany i grube 29-calowe opony Schwalbe podkreślają jego terenowy charakter. Jako typowy turystyczny rower górski, BULLS jest wyposażony w 29-calowe koła; mniejsze rozmiary ram XS i S posiadają koła 27,5-calowe, które zapewniają lepsze prowadzenie niższym rowerzystom.

Przy kasecie 11-48 zakres przełożeń jest wystarczająco szeroki.
Ten wszechstronny model marki BULLS jest zarówno sportowy, jak i odpowiedni do codziennego użytku.


Dzięki dziesięciobiegowemu napędowi Shimano Cues i kasecie o szerokim zakresie przełożeń, rower jest przystosowany do jazdy w trudnym terenie, a jednocześnie pozostaje łatwiejszy w utrzymaniu i bardziej ekonomiczny niż systemy dwunastobiegowe. Technologia Linkglide wydłuża również żywotność komponentów napędu.

BULLS proponuje cenę poniżej 4.000 euro za rower (z baterią 600 Wh), co pozycjonuje Copperhead EVO 29 jako wszechstronny model zarówno do jazdy sportowej, jak i na co dzień. Większość użytkowników nie będzie oczekiwać niczego więcej od elektrycznego roweru górskiego, a jazda nim powinna im przynieść mnóstwo frajdy.

www.bulls.de



BYKI Copperhead EVO 29

Podsumowanie: BULLS Copperhead EVO 29

Pro

  • ulepszona rama ze zintegrowanym oświetleniem
  • Mocno zmotoryzowany
  • Opływowa geometria siedzeń
  • Solidny sprzęt

Contra

Nichts

fakty

materiał ramyaluminium
rozmiar koła29 cali
typ napęduBosch CX Gen 5 (BDU38)
podróż120 mm
WagaNA
Cena4.099 Euro
Sieć www.bulls.de
SpadekUphill
 
płynne działanieZwinny
 
Dzięki nowemu modelowi Copperhead EVO 29, BULLS oferuje rower elektryczny MTB, który pomimo konfiguracji gotowej do jazdy w terenie, z widelcem pneumatycznym o skoku 120 mm i silnikiem Bosch CX, idealnie nadaje się również do codziennego użytku. Oświetlenie nie wymaga już doposażenia; jest w pełni zintegrowane, a do tego jest miejsce na dodatkowe elementy. Każdy, kto szuka wszechstronnego roweru elektrycznego MTB do każdego celu, znajdzie go właśnie w tym modelu.
tagi:BykiBull’s Copperhead EVO 29E-MTBpolecane

O Kacper Gebel

Caspar Gebel jeździ na rowerze wyścigowym od 40 lat. Specjalistyczny dziennikarz i autor literatury faktu pracuje dla Velomotion, a także dla magazynów Procycling i Fahrrad News.

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Bardziej przejrzysty wygląd dzięki połączeniu śrubowemu: Torby rowerowe Northwind

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Żywiołowy rower szutrowy elektryczny – teraz jeszcze mocniejszy: Cube Nuroad Hybrid C:62 Race 400X

Trzy nowe modele z inteligentną technologią: Gazela Awinion 2026

Solidny rower Bosch w świetnej cenie: Pasek Pegasus Solero EVO 7F

Ulubione rzeczy robione ręcznie: Torby rowerowe Restrap

Recenzja Propain Sresh SL: Idealny rower elektryczny dla „bio-rowerzystów”?

Nowy elektroniczny system zmiany przełożeń dla rowerów szutrowych: Campagnolo Super Record X

Related Stories

  • Bulls Copperhead Evo AM 3 w teście: Mocny pakiet dla motocyklistów turystycznych
  • Bulls Vuca Evo AM 2 w teście: Wszechstronny E-MTB z Pinion MGU
  • Ducati Powerstage RR w teście: Ogromny potencjał, niestety tylko częściowo wykorzystany
  • Bulls Sonic Evo EN SL 1 w teście: Wszechstronny, lekki szlak w rozsądnej cenie
  • Nowy karbonowy rower elektryczny typu all-mountain z optymalnym wyposażeniem dla 4 osób.999 Euro: BULLS Copperhead EVO AM 2 na rok 2026
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH