Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Simplon GRID :eLight i GRID 365 :eLight: Uniwersalne rowery elektryczne typu gravel z Austrii

24 Czerwca 2025 by Floriana Nowaka

Nowości produktowe: Dzięki Simplon GRID :eLight i GRID 365 :eLight austriacki producent wprowadza na rynek dwa rowery e-gravel zaprojektowane tak, aby łączyć w sobie sportowe osiągi, codzienne funkcje i dyskretny napęd elektryczny. Oba modele są przeznaczone do różnych obszarów użytkowania – od jazdy terenowej po turystykę i codzienne dojazdy do pracy.

 

Simplon GRID :eLight



Projekt Simplon GRID :eLight koncentruje się mniej na czystej mocy silnika niż na integracji lekkiego układu napędowego, modułowego wyposażenia i ukierunkowanym na konkretne zastosowanie. Modele te charakteryzują się „Advanced Gravel Geometry” firmy Simplon, która została zaprojektowana z myślą o zrównoważonym połączeniu wydajności, kontroli i komfortu. Luźny kąt skrętu, wydłużony przód i sportowa, ale wygodna pozycja siedząca zostały zaprojektowane tak, aby umożliwić stabilne i bezpośrednie prowadzenie zarówno na drodze, jak i w terenie.

Simplon GRID :eLight

Oba modele bazują na ramie karbonowej z widelcem karbonowym Raptour i pozwalają na użycie opon o szerokości do 50 mm (standardowo 45 mm, bez błotników do 50 mm). Opcjonalnie dostępny jest również widelec amortyzowany o szerokości 40 mm. Łącznie dwanaście punktów mocowania umożliwia realizację szerokiej gamy konfiguracji – od minimalistycznego roweru szutrowego po w pełni wyposażony rower do jazdy na co dzień.



Simplon GRID :eLight

Wyposażenie standardowe obejmuje koła bezdętkowe, mocne hamulce tarczowe i szeroki zakres napędu 1x. Dwa pakiety wyposażenia na model można dostosować za pomocą konfiguratora Simpln.



Simplon GRID: modele eLight z napędem TQ

Układ napędowy opiera się na silniku TQ HPR60, który oferuje 60 Nm momentu obrotowego, 250 W mocy i wagę 1,85 kg, oferując lekkie, wydajne podejście wspomagające. Zintegrowany akumulator 290 Wh można opcjonalnie uzupełnić o 160 Wh rozszerzacz zasięgu. System został zaprojektowany z myślą o naturalnym odczuciu jazdy i dyskretnie integruje się z konstrukcją ramy. Jest obsługiwany za pomocą 2-calowego kolorowego wyświetlacza w górnej rurze.

Simplon GRID :eLight



Simplon GRID 365: eLight do użytku miejskiego

Model GRID 365 :eLight jest również dostępny w wersji z kierownicą typu flat-bar, specjalnie zaprojektowanej do codziennej jazdy i dojazdów do pracy. Ta wersja jest fabrycznie wyposażona w błotniki, oświetlenie, nóżkę boczną i bagażnik, ale technicznie pozostaje identyczna z wersją z kierownicą typu drop-bar. Pomimo miejskiej specyfikacji rama zachowuje sportową postawę.

Simplon GRID :eLight i GRID 365 :eLight w porównaniu

GRID :eLight
GRID 365:eŚwiatło


Według producenta nowe modele mają za zadanie zniwelować lukę między użytkowaniem sportowym a codziennym życiem w mieście i dzięki integracji systemów i konfiguracji wyposażenia zaoferować szeroką gamę zastosowań.

cecha Simplon GRID :eLight Simplon GRID 365 :eLight
aplikacja Sportowy, Wycieczka, Szuter, Bikepacking Miejski, Dojazdy do pracy, Wycieczka
Lenker Kierownica typu drop bar (kierownica roweru szosowego) Kierownica prosta (flatbar)
Sprzęt fabryczny Konfigurowalny za pomocą konfiguratora SIMPLON W pełni wyposażony (oświetlenie, błotniki, bagażnik, itp.)
pozycja kierowcy Sportowy i wygodny Komfortowy, o sportowym charakterze
materiał ramy Węgiel Węgiel
Silnik TQ HPR60 (60 Nm, 250 W, 1,85 kg) TQ HPR60 (identyczny)
akumulator 290 Wh, opcjonalny przedłużacz zasięgu 160 Wh 290 Wh, opcjonalny przedłużacz zasięgu 160 Wh
rozmiar koła 28 cali (45-622 mm) 28 cali (identyczne)
Szerokość opony (standardowa) 45 mm 45 mm
Maksymalny prześwit na oponę Do 50 mm (bez błotników) Do 50 mm (bez błotników)
Zawieszenie (opcjonalnie) Możliwy widelec amortyzowany 40 mm (np. RockShox Rudy) Możliwy widelec amortyzowany 40 mm
Punkty mocowania (rama + widelec) 12 (6 na ramie, 6 na widelcu) 12 (identyczne)
Wyświetlacz Zintegrowany 2-calowy kolorowy wyświetlacz w górnej rurze Zintegrowany 2-calowy kolorowy wyświetlacz w górnej rurze
Waga od 12,5 kg od 12,5 kg
Masa systemu (maks.) 130 kg 130 kg
Kolory Karaibski niebieski / Aqua Blue (matowy), Grafitowy szary (błyszczący) Identyczny
Cena (od) 4.999 Euro 4.999 Euro
Verfügbarkeit Od lipca 2025 r Od lipca 2025 r

Oba modele mają tę samą podstawę techniczną, ale różnią się głównie ergonomią, kształtem kierownicy i wyposażeniem fabrycznie wybranym przez producenta.



Strona internetowa: simplon.com/de

tagi:E-RowerRower elektryczny typu gravelrower szutrowyGRID 365:eŚwiatłoAktualnościSimplonSIATKA SIMPLON :eLight

O Floriana Nowaka

Florian Nowak to zawodowy kolarz na poziomie EuropeTour, który brał udział w wielu międzynarodowych wyścigach. Na mistrzostwach Niemiec w 2017 roku był najlepszym zawodowcem spoza WorldTour, zajmując 7. miejsce i dzięki temu mógł rekomendować się na Tour de L'Avenir i Mistrzostwa Świata. Ale nie tylko czuje się komfortowo na motocyklu wyścigowym, ale zawsze pociąga go również teren terenowy. Oprócz sportu pracuje na swoim drugim filarze i ukończył studia z zarządzania biznesem na LMU w Monachium.

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 7: Pogacar ponownie otrzymuje żółtą kartkę w Mûr-de-Bretagne

Tour de France w Mur-de-Bretagne

Zapowiedź Tour de France nr 7: Mûr-de-Bretagne zaprasza na kolejną walkę

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Magura Louise Elite

Recenzja Magura Louise Elite: Jaki jest punkt odniesienia dla stosunku ceny do jakości w średniej klasie rowerów elektrycznych E-MTB?

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 4: Pogacar świętuje swoje 100. zwycięstwo w karierze zawodowej

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 3: Merlier wygrywa po chaosie spowodowanym wypadkiem na spokojnym etapie

Lustro S-Works Power Evo: Komfort spotyka się z wydajnością

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Related Stories

  • Nowy Canyon Grizl:ON: Najbardziej wszechstronny rower elektryczny na szutr w historii?!
  • Nowy Specialized Turbo Creo 2: Wszystko nowe dla większej wydajności
  • Asceta Ścieżki Duchów: Rower szutrowy na dodatkowe kilometry
  • Nowy gigantyczny bunt E+: Dodatkowa moc dla sprawdzonego wszechstronnego urządzenia
  • Seria mocy klasy GT: Więcej mocy w „potrójnym trójkącie”
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH