Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Wysokiej klasy rower wyścigowy dla ambitnych młodych kolarzy: Nowy Giant Seek

25 Czerwca 2025 by Andrzej Waldera

Nowości produktowe: Dzięki nowemu Seek Giant wprowadza wysokowydajny rower szosowy specjalnie dla młodych kolarzy. Rower szosowy niesie DNA bestsellerów Giant, takich jak TCR i Defy, łącząc je z kształtem zorientowanym na młodzież. Specjalnie opracowana rama aluminiowa ALUXX jest przeznaczona dla ambitnych młodych kolarzy o wzroście od 130 do 150 cm. Nowy Seek to prawdziwe oświadczenie dla następnej generacji kolarstwa szosowego.

Dzięki nowemu Seek Giant wprowadza na rynek innowacyjny rower szosowy o wysokiej wydajności przeznaczony specjalnie dla młodych rowerzystów, wyznaczając standardy pod względem wagi, geometrii i konstrukcji komponentów. Seek to nie tylko „mały rower szosowy”, ale w pełni rozwinięty rower o wysokiej wydajności, który przekłada DNA bestsellerów Giant, takich jak TCR i Defy, na formę przyjazną dla młodzieży. Lekki i zwinny, ze specjalnie opracowaną aluminiową ramą ALUXX, widelcem karbonowym i kołami karbonowymi 650b, Seek 1 waży zaledwie 7,4 kg.



Rama ma rury o mniejszej średnicy i geometrię zaprojektowaną dla rowerzystów o wzroście od 130 do 150 cm. Ślad widelca i kąt główki ramy są zaprojektowane tak, aby zapewnić zrównoważoną kontrolę z szybką, precyzyjną zwinnością na zakrętach. Rama jest zoptymalizowana pod koła 650b i ma niższy suport, co pozwala na niższy środek ciężkości, zapewniając stabilne, responsywne prowadzenie.

Stosunek mocy do masy Seek, ważny czynnik dla młodych rowerzystów, jest dodatkowo ulepszony dzięki lekkiemu systemowi kół Giant Contact SLR Carbon (w wybranych modelach) z obręczami o mniejszej średnicy 650b. Układ napędowy ma krótszą korbę 130 mm i niższe przełożenia, aby pomóc młodym rowerzystom wspinać się, przyspieszać i jeździć z wyższą kadencją, aby zmaksymalizować ich wydajność w różnych sytuacjach jazdy.

Nowy Giant Seek
Nowy Giant Seek


Rama i widelec zapewniają duży prześwit na opony (maksymalna szerokość 37 mm), co daje Seekowi dodatkowe możliwości jazdy po żwirze. Wszystkie modele są wyposażone w uniwersalny hak przerzutki (UDH), zapewniający kompatybilność z szeroką gamą przerzutek i układów napędowych. UDH poprawia również ustawienie osi i zwiększa trwałość w trudniejszych warunkach jazdy.

Wydajność i kontrola na drodze

Wybór komponentów Seek został zaprojektowany tak, aby zapewnić wydajność i kontrolę na drodze mniejszym rowerzystom. Kierownica Giant Contact SL Lite o krótszym zasięgu i spadku, specjalnie ukształtowane dźwignie hamulców ze zmniejszonym skokiem dźwigni i przyjazny dla dzieci współczynnik hamulca zapewniają optymalną ergonomię i maksymalną kontrolę. Konfigurację uzupełnia elektroniczny układ napędowy 1x, krótkie korby 130 mm i wąskie siodełko Giant Grit Core Lite.

Seek ułatwia idealne dopasowanie i regulację rozmiaru w miarę wzrostu młodego rowerzysty. Sztyca podsiodłowa jest oznaczona indeksem wysokości, co ułatwia regulację wysokości siodełka. Oznaczenia opierają się na badaniach i danych dotyczących pomiarów ciała zbieranych przez Giant od 2008 r., które pokazują, że nogi dzieci, w stosunku do ich całkowitego wzrostu, rosną średnio szybciej niż ich tułowia.



Giant Seek: Modele i ceny

Szukaj 1 – Purpurowa Burza 3,299 €
Szukaj 1 2,999 €
Szukaj 2 1,799 €

Sieć: www.gigantyczne-rowery.com

tagi:Olbrzymie poszukiwanieWysokowydajny rower wyścigowyRodziny z dziećmiMłodzi kierowcyAktualnościRower szosowyKolarstwo szosowe

O Andrzej Waldera

Andreas Waldera od wielu lat pracuje jako redaktor online i kierowca testowy. Ponieważ jego korzenie są zakotwiczone w BMX i downhillu, jazda na rowerze nie może być dla niego wystarczająco trudna. Urodzony w regionie Dolnego Renu, przeniósł się do pięknego regionu Eifel, aby realizować swoją pasję do jazdy na rowerze.

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 7: Pogacar ponownie otrzymuje żółtą kartkę w Mûr-de-Bretagne

Tour de France w Mur-de-Bretagne

Zapowiedź Tour de France nr 7: Mûr-de-Bretagne zaprasza na kolejną walkę

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Magura Louise Elite

Recenzja Magura Louise Elite: Jaki jest punkt odniesienia dla stosunku ceny do jakości w średniej klasie rowerów elektrycznych E-MTB?

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 4: Pogacar świętuje swoje 100. zwycięstwo w karierze zawodowej

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 3: Merlier wygrywa po chaosie spowodowanym wypadkiem na spokojnym etapie

Lustro S-Works Power Evo: Komfort spotyka się z wydajnością

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Related Stories

  • Miejski zestaw survivalowy na pierwsze wycieczki szkolne i noclegi u znajomych: Deuter Overday + Overnite Duo dla dzieci
  • Lustro S-Works Power Evo: Komfort spotyka się z wydajnością
  • Nowość Crankbrothers Synthesis Alloy 2.0: Felgi aluminiowe dla prawdziwych motocyklistów
  • Shimano odświeża i rozszerza linię butów XC: Nowe buty wyścigowe S-PHYRE XC903W zaprojektowane specjalnie dla kobiet
  • Specjalista od wspinaczki ze Szwajcarii: BMC prezentuje piątą generację Teammachine SLR 01
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH