Nowości produktowe: W sam raz na lato, marka lifestylowej mobilności Car.los Mobility prezentuje swoją przeprojektowaną stronę internetową. Jasna i przejrzysta struktura strony internetowej zawiera informacje nie tylko o bieżących modelach, takich jak składany rower cargo Car.los Vario, ale także o specjalnych akcesoriach, historii marki i filozofii marki.
Przejrzysty, dobrze zorganizowany i o nowoczesnym wyglądzie: Car-los prezentuje się otwarcie od samego początku, prezentując wideo, które symbolizuje dynamikę stojącą za marką. Pomysł rozwija się w obraz mentalny. Ten obraz staje się następnie rysunkiem – a następnie stanowi podstawę roweru. Nie byle jaki rower: Car.los Vario jest jedynym składanym rowerem cargo lifestylowym do tej pory, umiejętnie łączącym transport rowerowy z transportem rowerowym.
Jak żaden inny model we flocie Car.los Mobility, która rozrosła się do czterech modeli, reprezentuje niekonwencjonalność i bliskość potrzeb rynku jako mediator nowoczesnej, współczesnej mobilności rowerowej. Vario uzupełniają dwa longtaile „M” i „C”, a także zupełnie nowy „F”, składany rower elektryczny ze specjalnymi funkcjami, który zostanie wkrótce szczegółowo zaprezentowany.
W sekcji „Akcesoria” odwiedzający znajdą akcesoria do modeli Car.los, które pozwolą im spersonalizować swój rower i dostosować go do indywidualnych potrzeb, takie jak transport bagażu, szoferzy dla dzieci lub zwierząt domowych lub nowoczesny wózek sklepowy. Inne sekcje zawierają informacje na temat historii i filozofii marki, a także przegląd specjalistycznych sprzedawców detalicznych.
Strona internetowa jest obecnie dostępna tylko w języku angielskim, ale wkrótce pojawią się inne wersje językowe.
Sieć: www.carlosmobility.com