Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Specjalista od wspinaczki ze Szwajcarii: BMC prezentuje piątą generację Teammachine SLR 01

25 Czerwca 2025 by Floriana Nowaka

Nowości produktowe: Dzięki BMC Teammachine SLR 01 Gen 5 szwajcarski producent premium prezentuje kompleksowo przeprojektowany rower szosowy specjalnie zaprojektowany dla entuzjastów gór i specjalistów od wspinaczki w nowoczesnym kolarstwie szosowym. Nowa platforma koncentruje się na oszczędności masy, optymalizacji aerodynamicznej i ukierunkowanych ulepszeniach sztywności – w celu zapewnienia zrównoważonego połączenia wydajności, prowadzenia i komfortu. Przyjrzeliśmy się nowemu modelowi tuż przed jego premierą.

Rama nowego BMC Teammachine SLR 01 została gruntownie przeprojektowana, a malowana wersja w rozmiarze 54 waży o 222 gramy mniej niż jej poprzedniczka. Tę redukcję osiągnięto dzięki dalszemu rozwojowi układu warstw karbonu, zmienionym profilom rur, nowym technologiom produkcyjnym oraz lżejszym logom i wykończeniom lakierniczym. Pomimo zmniejszonej wagi, sztywność suportu i główki ramy pozostaje na tym samym poziomie co w poprzedniej generacji i Teammachine R 01.



BMC Teammachine SLR 01

Aerodynamicznie SLR 01 Gen 5 korzysta z wniosków zdobytych podczas opracowywania Teammachine R 01. Zmniejszona powierzchnia czołowa, nowy projekt widelca, zoptymalizowane kształty rur i zmodyfikowana sztyca aerodynamiczna zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować opór bez uszczerbku dla komfortu. Maksymalny prześwit na opony wynosi 32 mm, co pozwala rowerowi sprostać wymaganiom nowoczesnych wyścigów, zachowując jednocześnie zgodność z wymogami UCI.



BMC Teammachine SLR 01 – Więcej integracji

BMC Teammachine SLR 01

Integracja została dalej rozwinięta: system kokpitu ICS i całkowicie wewnętrznie poprowadzone kable przyczyniają się do czystych linii i ulepszonej aerodynamiki. Decyzje projektowe opierają się na symulacjach CFD, testach w tunelu aerodynamicznym i współpracy z Impec Lab i zewnętrznymi ekspertami ds. aerodynamiki.

BMC Teammachine SLR 01



Bezpośrednie prowadzenie i komfort w jednym

BMC Teammachine SLR 01

Oparty na geometrii Teammachine R 01, nowy SLR 01 oferuje bezpośrednią, zwinną jazdę i precyzyjne prowadzenie we wszystkich rozmiarach ramy (47–61 cm). Koncepcja Tuned Compliance (TCC) przyczynia się do tłumienia drgań bez uszczerbku dla sportowej, bezpośredniej jazdy. Specjalnie opracowana sztyca aerodynamiczna zapewnia również zgodność pionową.



BMC Teammachine SLR 01 – Modele w skrócie

Teammachine SLR 01 jest dostępny w następujących konfiguracjach lub jako rama. SLR 01 FRS (rama w różnych wariantach kolorystycznych) waży 1455–1500 gramów i kosztuje 4.999 euro.

BMC Teammachine SLR 01

SLR 01 JEDEN (Carbon / Neon Red) z Sram Red AXS, 6,6 kg, 12.999 XNUMX euro



SLR 01 DWA (Blue Carbon / White) z Shimano Dura-Ace Di2, 6,6 kg, 12.999 XNUMX euro

BMC Teammachine SLR 01



SLR 01 TRZY (Metaliczny biały/srebrny) z Sram Force AXS, 7,1 kg, 8.499 euro

BMC Teammachine SLR 01

SLR 01 CZTERY (Carbon Black) z Shimano Ultegra Di2, 7,1 kg, 8.499 euro



Dzięki nowej konfiguracji nowy BMC Teammachine SLR 01 Gen 5 jest prawdopodobnie skierowany przede wszystkim do ambitnych kolarzy, którzy cenią sobie niską wagę i osiągi podczas wspinaczki – zwłaszcza na etapach górskich i w wyścigach alpejskich. W porównaniu z ukierunkowanym aerodynamicznie Teammachine R 01, tutaj nacisk położono na maksymalną wydajność podczas wspinaczki.

Nacisk na niską wagę, zaawansowaną integrację, zwiększoną wydajność aerodynamiczną i sprawdzone osiągi jezdne sprawiają, że model ten jest stale rozwijaną platformą dla ambitnych kolarzy, którzy ścigają się i trenują.



Strona internetowa: bmc-switzerland.com/de

 

tagi:BMCBMC Teammachine SLR 01BMC Teammachine SLR 01 gen. 5Aktualnościbiegacz

O Floriana Nowaka

Florian Nowak to zawodowy kolarz na poziomie EuropeTour, który brał udział w wielu międzynarodowych wyścigach. Na mistrzostwach Niemiec w 2017 roku był najlepszym zawodowcem spoza WorldTour, zajmując 7. miejsce i dzięki temu mógł rekomendować się na Tour de L'Avenir i Mistrzostwa Świata. Ale nie tylko czuje się komfortowo na motocyklu wyścigowym, ale zawsze pociąga go również teren terenowy. Oprócz sportu pracuje na swoim drugim filarze i ukończył studia z zarządzania biznesem na LMU w Monachium.

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 7: Pogacar ponownie otrzymuje żółtą kartkę w Mûr-de-Bretagne

Tour de France w Mur-de-Bretagne

Zapowiedź Tour de France nr 7: Mûr-de-Bretagne zaprasza na kolejną walkę

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Magura Louise Elite

Recenzja Magura Louise Elite: Jaki jest punkt odniesienia dla stosunku ceny do jakości w średniej klasie rowerów elektrycznych E-MTB?

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 4: Pogacar świętuje swoje 100. zwycięstwo w karierze zawodowej

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 3: Merlier wygrywa po chaosie spowodowanym wypadkiem na spokojnym etapie

Lustro S-Works Power Evo: Komfort spotyka się z wydajnością

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Related Stories

  • Nowa maszyna drogowa BMC: Sprawdzona wytrzymałość ponownie przemyślana
  • Nowa lustrzanka jednoobiektywowa BMC Teammachine: Szwajcarska wydajność high-end
  • Nowości produktowe: Nowości produktowe: nowy BMC Roadmachine – „Kolekcja jednego roweru”
  • Nowy BMC Teammachine SLR: rower szosowy o wysokiej wydajności ze Szwajcarii
  • Grupa Shimano CUES: Rozszerzenie o warianty szosowe i szutrowe
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH