Spectrum: Pod hasłem „Miłość do życia” Home of Trails Graubünden rozpoczyna emocjonalną kampanię rowerową. Celem jest to, aby miłośnicy kolarstwa górskiego z całych Niemiec zakochali się w Krainie Szlaków Gryzonia i mogli odkrywać jej różnorodne miejsca w zabawny sposób. Sercem kampanii jest interaktywny quiz, który ujawnia, jakim typem roweru jesteś.
Sześć regionów, sześć osobowości szlakowych – i jedna wielka miłość na dwóch kółkach: dzięki kampanii „A Love for Life” Home of Trails Graubünden rozpoczyna nową kampanię rowerową, która w czarujący sposób łączy odczucia związane ze szlakiem, osobowość i region. Ale oczywiście nie wszyscy oczekują tego samego na szlaku. Jedni szukają adrenaliny, inni ciszy. Niektórzy potrzebują atmosfery załogi, inni przestrzeni. Właśnie tutaj przydaje się interaktywny quiz – z sześcioma pieczołowicie opracowanymi typami rowerów:
- Poszukiwacze przygód: dzicy i nieokiełznani
- Znawcy: zrelaksowani i stylowi
- Romantycy: głębocy i spokojni
- Towarzyski: towarzyski i serdeczny
- Miłośnik alpejskiego przepływu: miękki i naturalny
- Bike-a-Holic: skupiony i szybki
Quiz składający się z sześciu pytań wykaże, jakim typem motocyklisty jesteś – i która część Gryzonii idealnie do Ciebie pasuje. Kampania łączy interakcję cyfrową z opowiadaniem historii przez twórców. Znani twórcy rowerów MTB, tacy jak Jasper Jauch, Andibinbiken i Freerideflo, wybierają się na „randki” z regionami – dostosowane do rodzaju ich rowerów. Nie jest to reklama, ale format, który buduje bliskość. Regiony przedstawione są jako osobowości – czarujące, trochę bezczelne i oczywiście kochające szlaki.
Dołącz teraz i wygraj wakacje rowerowe
Quiz jest już dostępny bezpłatnie. Wszyscy uczestnicy mają szansę wygrać wakacje rowerowe w swoim regionie – z zakwaterowaniem, biletami na kolejkę linową, przewodnikiem i oczywiście mnóstwem rowerowej zabawy. Do quizu można uzyskać dostęp pod adresem https://graubuenden.typeform.com/to/UBSIXy6V?