Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Wysokowydajne hamulce dla wymagających zawodników: TRP EVO PRO i EVO X

3 Marzec 2025 by Andrzej Waldera

Tektro Racing Products rozszerza swoją ofertę hamulców o dwa wydajne systemy hamulcowe TRP EVO PRO i EVO X

Nowości produktowe: TRP (Tektro Racing Products) rozszerza swoją ofertę hamulców o dwa wysokowydajne systemy hamulcowe EVO PRO i EVO X. Hamulce, opracowane specjalnie dla wymagających zawodników, obiecują bezkompromisową wydajność, czułe dawkowanie i maksymalną siłę hamowania, niezależnie od tego, czy na najbardziej stromych zjazdach, technicznych przejazdach enduro czy szybkich szlakach.

TRP EVO PRO

Dzięki EVO PRO firma TRP opracowała hamulec, który według producenta jest w stanie rozwinąć pełną moc nawet w ekstremalnych warunkach. Model EVO PRO jest przeznaczony dla kolarzy downhillowych, enduro, trailowych i e-MTB, którzy nie chcą iść na żadne kompromisy.

Tektro Racing Products rozszerza swoją ofertę hamulców o dwa wydajne systemy hamulcowe TRP EVO PRO i EVO X


Szczegóły

• Indywidualna regulacja punktów nacisku i szerokości uchwytu
• Ergonomiczna, sportowa dźwignia hamulca
• Wysokowydajny zacisk hamulcowy 4-tłoczkowy
• Kompatybilny z Bosch ABS PRO
• Waga: 309 g (przód), 323 g (tył)
• Kolory i ceny: Złoty (379 €), Srebrny (369 €) lub Czarny (359 €)

EVO X

Rower TRP EVO X został zaprojektowany dla kolarzy ceniących sobie osiągi Pucharu Świata w XC, łatwe wyprawy szlakowe i jazdę w dół kraju. Dzięki precyzyjnie dostrojonej modulacji i łatwej obsłudze jest on zaprojektowany tak, aby zapewniać wydajność dokładnie wtedy, gdy liczy się każda sekunda.



Tektro Racing Products rozszerza swoją ofertę hamulców o dwa wydajne systemy hamulcowe TRP EVO PRO i EVO X

Szczegóły

• Ergonomiczna dźwignia hamulca
• Smukła konstrukcja cylindra głównego
• Wysokiej jakości zacisk hamulcowy 2-tłoczkowy
• Osprzęt wykonany z tytanu zapewniający niską wagę i wysoką trwałość
• Waga: 289 g (przód), 303 g (tył)
• Kolory i ceny: Złoty lub czarny – 279 € za sztukę



Modele EVO PRO i EVO X są już dostępne za pośrednictwem oficjalnych kanałów dystrybucyjnych TRP i autoryzowanych dealerów.

Sieć: www.tektro.eu

tagi:hamulceEWOPROEVO XAktualnościTRP

O Andrzej Waldera

Andreas Waldera od wielu lat pracuje jako redaktor online i kierowca testowy. Ponieważ jego korzenie są zakotwiczone w BMX i downhillu, jazda na rowerze nie może być dla niego wystarczająco trudna. Urodzony w regionie Dolnego Renu, przeniósł się do pięknego regionu Eifel, aby realizować swoją pasję do jazdy na rowerze.

Nowa dętka TPU zapewniająca większą wydajność w rowerze szosowym: Pirelli SmartUBE RS

Winora Sinus FS: Pełne zawieszenie i niski przekrok do codziennego użytku i turystyki

Ciekawostki i liczby dotyczące 12. etapu Tour de France 2025: Florian Lipowitz i Tadej Pogacar błyszczą w Hautacam

Tour de France Tadej Pogacar jazda górski na czas

Zapowiedź Tour de France nr 13: Kto wygra jazdę górską na czas?

RockShox ZEB kontra Domain: Co oferuje więcej za tę cenę?

Pogacar Tour de France Lipowitz

Tour de France nr 12: Pogacar dominuje, Lipowitz imponuje

Nowy znaczek Crankbrothers 0: Wygraj 1 z 20 zestawów pedałów

Tour de France Hautacam

Zapowiedź Tour de France nr 12: Czy zwycięzca Touru wygra ponownie w Hautacam?

Girmay Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 11: Czy outsiderzy znów zwyciężą?

Tour de France Simona Yatesa

Tour de France nr 10: Simon Yates wygrywa, Ben Healy w żółtej koszulce

Martinez Lenny Paryż Nicea

Zapowiedź Tour de France nr 10: Ucieczka może świętować

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 9: Merlier wygrywa sprint w Châteauroux

Tour de France bauhaus Ackermann

Zapowiedź Tour de France nr 9: Jakie szanse na zwycięstwo mają Bauhaus i Ackermann?

Mediolan Tour de France

Tour de France nr 8: Milan świętuje swoje pierwsze zwycięstwo etapowe w Tourze

Related Stories

  • Wygraj zestaw Magura Gustav Pro First Edition!: Więcej mocy na szlakach
  • Tektro ED9: Nowy 9-biegowy system zmiany przełożeń E-Drive zmniejsza zużycie
  • Limitowane edycje specjalne Magura Raceline: Neonowy żółty klasyk powraca
  • Technologia Downhill Worldcup Race na trasy: TRP prezentuje nowy 12-biegowy układ napędowy
  • Integracja kokpitu Magura MCi: Hamulec i kierownica stają się jedną całością
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH