Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

AllgemeinKomponentenTesty

Mocny duet na torze dirt pump: Goodyear Wingfoot Park i Wingfoot Dirt w recenzji

27 Marzec 2025 by Christian Etl

Goodyear Wingfoot

Recenzja opon Goodyear Wingfoot Park i Wingfoot Dirt: Prawidłowy wybór opon ma kluczowe znaczenie dla prędkości, przyczepności i kontroli na torze szutrowym. Dzięki połączeniu Wingfoot Park na tylnym kole i Wingfoot Dirt na przednim kole, Goodyear obiecuje zrównoważone osiągi na nieutwardzonych nawierzchniach. Opony testowano na torze wyścigowym z nawierzchnią ziemną i piaskiem, gdzie musiały sprawdzić się w rzeczywistych warunkach.

Pierwsze wrażenie i montaż

Opony stanowią akcenty wizualne: brązowy karkas nadaje motocyklowi klasyczny wygląd, a czarny bieżnik tworzy kontrast. Jakość wykonania wydaje się być wysoka, a składane opony są łatwe w montażu i pewnie trzymają się obręczy. A więc, przede wszystkim, wszystko jest jak zwykle pozytywne.

Goodyear Wingfoot
Opony Good Year Wingfoot robią dobre wrażenie.
Goodyear Wingfoot
Wygląd roweru ulega natychmiastowej poprawie.

Goodyear Wingfoot: Szczegóły techniczne

Oba modele mają Obudowa 60 TPIktóry zapewnia optymalny stosunek wagi, wytrzymałości i elastyczności. Ten Dynamiczna: mieszanka gumowa A/T został opracowany z myślą o zapewnieniu zrównoważonego połączenia przyczepności i szybkości. Ponadto, R:Ochrona przed przebiciem Shield dla zwiększenia odporności na przebicia bez utraty elastyczności opon.

Charakterystyka jazdy na torze typu dirt pump

Kombinacja opon pokazuje swoje zalety na luźnej nawierzchni toru ziemnego. Ten Park Wingfoot na tylnym kole charakteryzuje się szybkie właściwości toczne z. Nawet na piaszczystych odcinkach pozostaje wydajny i przyczynia się do zwiększenia prędkości. Subtelny profil zapewnia odpowiednią przyczepność przy wychodzeniu z fal, nie stawiając przy tym zbyt dużego oporu.

,de Brud Wingfoot na przednim kole zapewnia zauważalnie większą przyczepność. Jego grubszy profil zapewnia kontrolowana precyzja kierowanianawet w głębokich i luźnych nasypach. Zapewnia stabilne i przewidywalne prowadzenie, zwłaszcza przy szybkim pokonywaniu zakrętów. Zapewnia niezawodną przyczepność na suchym podłożu, a jednocześnie zaskakująco dobrze sprawdza się na piaszczystych przejściach.

Optyka i projektowanie

Połączenie czarnego profilu i brązowego korpusu wyróżnia się na tle konwencjonalnych projektów. Nadaje rowerowi stylowy, klasyczny wyglądktóry przypadnie do gustu zarówno miłośnikom samochodów retro, jak i nowoczesnym kierowcom.

Goodyear Wingfoot

Podsumowanie: Goodyear Wingfoot

Połączenie Goodyear Wingfoot Park i Wingfoot Dirt zachwyca na torze dirt pump swoimi wszechstronnymi cechami. Podczas Park Wingfoot na tylnym kole dla szybko toczący się zapewnia, Brud Wingfoot na przednim kole pewny chwyt w luźnych wałach. Połączenie wydajności i designu sprawia, że ​​opony te są doskonałym wyborem dla kolarzy jeżdżących po nieutwardzonych torach typu pump track.

Podsumowanie: Goodyear Wingfoot

Pro

  • Dobra jakość
  • Ładny wygląd
  • Bardzo dobrze się toczy

Contra

  • Średnia przyczepność
  • Brak długoterminowego doświadczenia

fakty

rok produktu2024
Cena38 Euro
Sieć www.goodyearbike.com/
Dzięki oponom Wingfoot Park i Wingfoot Dirt firma Good Year ma w swojej ofercie dwie dobre opony o wysokiej wydajności, przeznaczone do jazdy w parku szutrowym i na torze typu pumptrack. Styl również pasuje!
tagi:brudDobry roktor pompyoponaStyl zbocza

O Christian Etl

Christian Ettl jest mistrzem mechaniki rowerowej i projektantem mediów. Był redaktorem naczelnym Fahrrad News. Jego serce bije dla skomplikowanych zagadnień technicznych związanych z rowerami. Woli jednodniowe wycieczki po żwirowni lub dobre zjazdy, także w bike parku.

Related Stories

  • Pierwszy test i wszystkie informacje: Amortyzator RockShox Reverb AXS 2.0
  • Sram rozszerza swoją ofertę hamulców MTB: Nowy Sram Motive w pierwszym teście
  • Mieszaj i dopasowuj z 1x13: SRAM Czerwony AXS XPLR
  • Siodło wykonane na zamówienie i zapewniające duży komfort: Siodło Posedla Joyseat 2.0 3D w teście
  • Plecak turystyczny w teście: Ergon BA3
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH