Recenzja opon Goodyear Wingfoot Park i Wingfoot Dirt: Prawidłowy wybór opon ma kluczowe znaczenie dla prędkości, przyczepności i kontroli na torze szutrowym. Dzięki połączeniu Wingfoot Park na tylnym kole i Wingfoot Dirt na przednim kole, Goodyear obiecuje zrównoważone osiągi na nieutwardzonych nawierzchniach. Opony testowano na torze wyścigowym z nawierzchnią ziemną i piaskiem, gdzie musiały sprawdzić się w rzeczywistych warunkach.
Pierwsze wrażenie i montaż
Opony stanowią akcenty wizualne: brązowy karkas nadaje motocyklowi klasyczny wygląd, a czarny bieżnik tworzy kontrast. Jakość wykonania wydaje się być wysoka, a składane opony są łatwe w montażu i pewnie trzymają się obręczy. A więc, przede wszystkim, wszystko jest jak zwykle pozytywne.
Goodyear Wingfoot: Szczegóły techniczne
Oba modele mają Obudowa 60 TPIktóry zapewnia optymalny stosunek wagi, wytrzymałości i elastyczności. Ten Dynamiczna: mieszanka gumowa A/T został opracowany z myślą o zapewnieniu zrównoważonego połączenia przyczepności i szybkości. Ponadto, R:Ochrona przed przebiciem Shield dla zwiększenia odporności na przebicia bez utraty elastyczności opon.
Charakterystyka jazdy na torze typu dirt pump
Kombinacja opon pokazuje swoje zalety na luźnej nawierzchni toru ziemnego. Ten Park Wingfoot na tylnym kole charakteryzuje się szybkie właściwości toczne z. Nawet na piaszczystych odcinkach pozostaje wydajny i przyczynia się do zwiększenia prędkości. Subtelny profil zapewnia odpowiednią przyczepność przy wychodzeniu z fal, nie stawiając przy tym zbyt dużego oporu.
,de Brud Wingfoot na przednim kole zapewnia zauważalnie większą przyczepność. Jego grubszy profil zapewnia kontrolowana precyzja kierowanianawet w głębokich i luźnych nasypach. Zapewnia stabilne i przewidywalne prowadzenie, zwłaszcza przy szybkim pokonywaniu zakrętów. Zapewnia niezawodną przyczepność na suchym podłożu, a jednocześnie zaskakująco dobrze sprawdza się na piaszczystych przejściach.
Optyka i projektowanie
Połączenie czarnego profilu i brązowego korpusu wyróżnia się na tle konwencjonalnych projektów. Nadaje rowerowi stylowy, klasyczny wyglądktóry przypadnie do gustu zarówno miłośnikom samochodów retro, jak i nowoczesnym kierowcom.
Podsumowanie: Goodyear Wingfoot
Połączenie Goodyear Wingfoot Park i Wingfoot Dirt zachwyca na torze dirt pump swoimi wszechstronnymi cechami. Podczas Park Wingfoot na tylnym kole dla szybko toczący się zapewnia, Brud Wingfoot na przednim kole pewny chwyt w luźnych wałach. Połączenie wydajności i designu sprawia, że opony te są doskonałym wyborem dla kolarzy jeżdżących po nieutwardzonych torach typu pump track.