Nowości produktowe: Dzięki nowemu modelowi BMC Teammachine SLR szwajcarski producent rowerów klasy premium chce po raz kolejny wyznaczyć standardy w świecie rowerów wyścigowych. Udoskonalona wersja tego legendarnego roweru oferuje pełną integrację linek, ulepszoną aerodynamikę i zoptymalizowany stosunek sztywności do masy – a wszystko to w konkurencyjnej cenie.
Design i technologia: szybkość spotyka się z komfortem
Nowy Teammachine SLR został opracowany w oparciu o technologię ACE+ firmy BMC. Koncentruje się ona na czterech kluczowych cechach: wadze, sztywności, elastyczności i aerodynamice. Na szczególną uwagę zasługuje Integrated Cockpit System (ICS), który w pełni integruje prowadzenie kabli z ramą. Poprawia to nie tylko aerodynamikę, ale także optymalizuje wygląd estetyczny.
Użytkownicy mogą korzystać z platformy, którą łatwo dostosować do swoich potrzeb, z regulowanym stosem i zasięgiem, co pozwala na idealne dopasowanie do każdego użytkownika. Teammachine SLR jest również kompatybilny z różnymi kokpitami i mostkami ICS – w tym ICS Carbon Aero, ICS Carbon i najnowszym ICS Carbon EVO.
Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów i wydajność na poziomie profesjonalnym
Dzięki przemyślanej geometrii i sześciu różnym rozmiarom ramy, nowy Teammachine SLR został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności. Cechą szczególną jest zoptymalizowana geometria kół przednich o skoku 63 mm, która gwarantuje zwrotność przedniego koła i optymalną przyczepność - idealną do szybkich zakrętów i zjazdów.
Ponadto sprawdzona koncepcja Tuned Compliance Concept (TCC) została jeszcze bardziej udoskonalona. Zapewnia to lepsze tłumienie drgań i zgodność z pionem dzięki specjalnym kształtom rur, odpowiedniemu ułożeniu włókien węglowych oraz sztycy w kształcie litery D, co pozwala na dłuższą i bardziej komfortową jazdę.
Sztywność, waga i techniczne detale
Nowy Teammachine SLR opiera się na tej samej koncepcji, co wersja z wyższej półki SLR 01, ale jest dostępny w bardziej przystępnej cenie. Waga ramy należy do najniższych w swojej klasie, a cały rower waży około 8 kg.
Inne zalety techniczne:
- Osie przelotowe Stealth dla minimalistycznego projektu
- Trzy różne sztyce siodełka do indywidualnej regulacji (offset: 0 mm, 15 mm lub 25 mm)
- Zoptymalizowany prześwit na opony do opon 26-28 mm (możliwe do 30 mm)
BMC Teammachine SLR – Przegląd modeli i ceny
Teammachine SLR dostępny jest w kilku wersjach:
SLR DWA:Shimano Ultegra Di2 (R8150), 8 kg, 4.999 Euro
SLR TRZY:Shimano 105 Di2 (R7150), 8,3 kg, 3.999 Euro
SLR CZTERY:Shimano 105 (R7100), 8,5 kg, 2.999 Euro
Nowa era Teammachine SLR?!
Dzięki najnowszemu modelowi Teammachine SLR firma BMC po raz kolejny wyznacza niezwykle wysokie standardy dla rowerów wyścigowych zorientowanych na osiągi. Łączy w sobie najnowocześniejszą technologię, innowacyjną aerodynamikę i doskonałe prowadzenie w stylowym i mocnym opakowaniu. Niezależnie od tego, czy jesteś ambitnym amatorem czy profesjonalistą – ten rower oferuje idealną równowagę między prędkością, komfortem i precyzją.