Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Ogólne

Nowy BMC Teammachine SLR: rower szosowy o wysokiej wydajności ze Szwajcarii

27 Luty 2025 by Floriana Nowaka

Nowości produktowe: Dzięki nowemu modelowi BMC Teammachine SLR szwajcarski producent rowerów klasy premium chce po raz kolejny wyznaczyć standardy w świecie rowerów wyścigowych. Udoskonalona wersja tego legendarnego roweru oferuje pełną integrację linek, ulepszoną aerodynamikę i zoptymalizowany stosunek sztywności do masy – a wszystko to w konkurencyjnej cenie.

Design i technologia: szybkość spotyka się z komfortem

Nowy Teammachine SLR został opracowany w oparciu o technologię ACE+ firmy BMC. Koncentruje się ona na czterech kluczowych cechach: wadze, sztywności, elastyczności i aerodynamice. Na szczególną uwagę zasługuje Integrated Cockpit System (ICS), który w pełni integruje prowadzenie kabli z ramą. Poprawia to nie tylko aerodynamikę, ale także optymalizuje wygląd estetyczny.



 

Użytkownicy mogą korzystać z platformy, którą łatwo dostosować do swoich potrzeb, z regulowanym stosem i zasięgiem, co pozwala na idealne dopasowanie do każdego użytkownika. Teammachine SLR jest również kompatybilny z różnymi kokpitami i mostkami ICS – w tym ICS Carbon Aero, ICS Carbon i najnowszym ICS Carbon EVO.



Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów i wydajność na poziomie profesjonalnym

Dzięki przemyślanej geometrii i sześciu różnym rozmiarom ramy, nowy Teammachine SLR został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności. Cechą szczególną jest zoptymalizowana geometria kół przednich o skoku 63 mm, która gwarantuje zwrotność przedniego koła i optymalną przyczepność - idealną do szybkich zakrętów i zjazdów.



Ponadto sprawdzona koncepcja Tuned Compliance Concept (TCC) została jeszcze bardziej udoskonalona. Zapewnia to lepsze tłumienie drgań i zgodność z pionem dzięki specjalnym kształtom rur, odpowiedniemu ułożeniu włókien węglowych oraz sztycy w kształcie litery D, co pozwala na dłuższą i bardziej komfortową jazdę.

Sztywność, waga i techniczne detale

Nowy Teammachine SLR opiera się na tej samej koncepcji, co wersja z wyższej półki SLR 01, ale jest dostępny w bardziej przystępnej cenie. Waga ramy należy do najniższych w swojej klasie, a cały rower waży około 8 kg.



Inne zalety techniczne:

  • Osie przelotowe Stealth dla minimalistycznego projektu
  • Trzy różne sztyce siodełka do indywidualnej regulacji (offset: 0 mm, 15 mm lub 25 mm)
  • Zoptymalizowany prześwit na opony do opon 26-28 mm (możliwe do 30 mm)

BMC Teammachine SLR – Przegląd modeli i ceny

Teammachine SLR dostępny jest w kilku wersjach:

BMC Teammachine SLR 2025



SLR DWA:Shimano Ultegra Di2 (R8150), 8 kg, 4.999 Euro

BMC Teammachine SLR 2025

SLR TRZY:Shimano 105 Di2 (R7150), 8,3 kg, 3.999 Euro



BMC Teammachine SLR 2025

SLR CZTERY:Shimano 105 (R7100), 8,5 kg, 2.999 Euro

 



Nowa era Teammachine SLR?!

Dzięki najnowszemu modelowi Teammachine SLR firma BMC po raz kolejny wyznacza niezwykle wysokie standardy dla rowerów wyścigowych zorientowanych na osiągi. Łączy w sobie najnowocześniejszą technologię, innowacyjną aerodynamikę i doskonałe prowadzenie w stylowym i mocnym opakowaniu. Niezależnie od tego, czy jesteś ambitnym amatorem czy profesjonalistą – ten rower oferuje idealną równowagę między prędkością, komfortem i precyzją.

WWW: bmc-switzerland.com

tagi:#VMroadBMCRowery BMCLustrzanka BMC TeammachineAktualnościbiegaczDrogarower szosowyMaszyna zespołowa SLR

O Floriana Nowaka

Florian Nowak to zawodowy kolarz na poziomie EuropeTour, który brał udział w wielu międzynarodowych wyścigach. Na mistrzostwach Niemiec w 2017 roku był najlepszym zawodowcem spoza WorldTour, zajmując 7. miejsce i dzięki temu mógł rekomendować się na Tour de L'Avenir i Mistrzostwa Świata. Ale nie tylko czuje się komfortowo na motocyklu wyścigowym, ale zawsze pociąga go również teren terenowy. Oprócz sportu pracuje na swoim drugim filarze i ukończył studia z zarządzania biznesem na LMU w Monachium.

Cilo Kyano C2

Recenzja Cilo Kyano C2: Mocny silnik – mały akumulator – wszechstronna koncepcja?

Komfort i wydajność na co dzień: Byki Iconic EVO FS

Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!

Nowy Giant Anthem Advanced SL

Światowej klasy – rower mistrza świata XC: Nowy Giant Anthem Advanced SL

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Related Stories

  • Nowa lustrzanka jednoobiektywowa BMC Teammachine: Szwajcarska wydajność high-end
  • BMC VAR0 : Nowa platforma personalizacji dla lekkich konstrukcji i projektów specjalnych
  • Nowa maszyna drogowa BMC: Sprawdzona wytrzymałość ponownie przemyślana
  • Rower wyczynowy od bezpośredniego spedytora z Bocholt: ROSE XLITE 06 Ultegra Di2 w teście
  • W pogoni za Cancellarą Zurych-Zermatt: Do piekła i z powrotem!
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH