Zespół Cannondale SuperSix EVO LAB71: wszechstronny, topowy model amerykańskiego producenta został wyposażony w specjalny lakier i wyposażenie zespołowe, aby uczcić dziesięć lat sponsorowania. Oprócz kolorowego modelu rocznicowego ten lekki, aerodynamiczny wyścigowiec jest dostępny w różnych innych wersjach, w tym niedrogim modelu podstawowym.
Ekskluzywnym projektem Cannondale świętuje dziesięcioletnią współpracę z zespołem EF Education – Easypost. Założony w 2015 roku pod nazwą Cannondale-Garmin amerykański zespół początkowo startował w jasnozielonym kolorze, korporacyjnym kolorze producenta rowerów. Hamulce tarczowe nie były jeszcze wówczas dostępne w peletonie, ale za kulisami Cannondale już wyposażało swoich zawodników w nowy system – początkowo tylko do celów treningowych. Dopiero pięć lat później – zespół nazywał się teraz EF Pro Cycling – dokonano przejścia na wprowadzony w 2019 roku Cannondale SuperSix EVO Disc, który był zupełnie nową konstrukcją w porównaniu do swojego poprzednika – wygodniejszy, wyposażony w wyższą do 30 watów oszczędności energii dzięki właściwościom aerodynamicznym, a mimo to jest całkiem łatwy.
Stale udoskonalany topowy model
Obecny topowy model Cannondale SuperSix EVO LAB71 Team jest nadal dość podobny do tego roweru, chociaż w szczegółach widać liczne zmiany, które dodatkowo zoptymalizowały aerodynamikę zawodnika. Cannondale odszedł również od standardu suportu PF30 i teraz powrócił do stosowania konwencjonalnych panew łożysk z gwintem BSA. SuperSix nadal wygląda bardziej elegancko niż rasowy model „Aero Road” firmy Cannondale System Six i podobno jest wygodniejszy w prowadzeniu; Przy podanej masie ramy wynoszącej 770 gramów dla najlepszego modelu LAB71 (rozmiar 56, pomalowany ze wszystkimi drobnymi częściami), idealnie nadaje się ona również do budowy superlekkiej maszyny wyścigowej, która sprawdzi się jako wszechstronna maszyna zarówno do jazdy pod wiatr, jak i na góra.
Dzięki nowemu projektowi Cannondale składa hołd historii zespołu, która obejmuje numer 10 na dolnej rurze, który pokazuje wcześniejsze kolory koszulek zespołu. Team Replica jest oczywiście wyposażona w taki sam sposób, jak „prawdziwy” rower profesjonalny; Zamontowany jest osprzęt Shimano Dura Ace Di2, jest też korba FSA z pomiarem mocy i karbonowe koła Deep Vision Metron SL 60 w wersji bezdętkowej. Amerykanie żądają za niego 14.499 5.999 euro, choć nie jest to nawet najdroższy model. Oferowany jest również zestaw ramek, który za 71 euro kosztuje tyle samo, co zwykły SuperSix EVO LABXNUMX.
Kompletne koła od 6.799 euro
Model Hi-MOD z nieco cięższą ramą plasuje się pod zespołem Cannondale SuperSix EVO LAB71; Dostępny jest również SuperSix EVO, który jako kompletny rower kosztuje od 6.799 euro. Dla osób z ograniczonym budżetem nadal pozostaje stary SuperSix EVO ze standardami mocowania, które nie są już całkiem aktualne (PF30, osie przelotowe SpeedRelease), ale za 2.899 euro z mechanicznym Shimano 105 2×11 to zdecydowanie pestka . Jeśli chcesz pokazać się jako prawdziwy fan EF Education, nie możesz pominąć nowego, specjalnego modelu, który powinien być dostępny już od wiosny.