Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Testy

Sportowy rower miejski z genami szutru: Test Bulls Urban Kolonia

4 Grudzień 2024 by Kacper Gebel

Test Bulls Urban Cologne: Czasem od roweru szutrowego do roweru na co dzień nie jest tak daleko. Rama i widelec Bulls Grinder po lekkich modyfikacjach tworzą sportowy rower miejski z przyjazną dla użytkownika technologią, dużą ilością komfortu i pięknymi detalami.

Jeśli zapytasz, jakie rodzaje rowerów cieszą się obecnie największą popularnością wśród użytkowników, otrzymasz następującą jednomyślną odpowiedź: Rowery elektryczne wszelkiego rodzaju – i rowery szutrowe. W tym pierwszym przypadku sprawa jest jasna: pojawienie się ofert leasingu zmniejszyło finansową przeszkodę w zakupie roweru elektrycznego i jednocześnie prawdopodobnie podniosło jego średnią cenę. Dziś mniej więcej co drugi nowy rower to rower elektryczny, chociaż segment ten dzieli się oczywiście na liczne podtypy, od e-MTB po rowery cargo.

A rowery szutrowe? Oczywiście nie wszystkie można połączyć i występują w wielu odmianach, od rowerów wyścigowych po rowery podróżne. A rower szutrowy jest często kupowany jako sportowy, wszechstronny rower, który można przekształcić w codzienny użytek. Ponadto niektórzy producenci czerpią inspirację z własnych rowerów szutrowych, aby włączyć swoje sportowe i wszechstronne funkcje do roweru miejskiego, który jest zwykle nieresorowanym rowerem turystycznym, w którym liczy się również wygląd. To właśnie zrobił Bulls z nowym Urban Cologne i znacznie ulepszył i tak już interesujący rower miejski.



Bulls Urban Cologne: Jeszcze piękniejszy z nową ramą

Co prowadzi nas do systemów rowerów szutrowych – Bulls Urban Cologne 2023 (lub jego użytkownicy) mogą spodziewać się zupełnie nowej ramy, która jest ściśle oparta na tej z obecnego Bulls Grinder. Na pierwszy rzut oka różnice są prawie niezauważalne – gwintowane otwory w aluminiowym widelcu, nachylona górna rura i nieco obniżone wsporniki siodełka pochodzą w proporcji 1:1 z roweru szutrowego. Jednak w rowerach do użytku codziennego tylny trójkąt jest znacznie dłuższy, dzięki czemu mieszczą się w nim szersze opony i błotniki; Poza tym brakuje dwóch gwintowanych otworów na górnej rurze, które są typowe dla szutru. Byki pozostawiły cztery dołki włączone pod Rura, do której można przymocować opaską napinającą – do której następnie można przyczepić kurtkę przeciwdeszczową.

Cztery gwinty pod górną rurą są typowe dla rowerów szutrowych Bulls.
Typowe dla wszystkich rowerów szutrowych: trzy śruby do uchwytów na bagaż.


W Urban Cologne zastosowano również kable, które są w całości poprowadzone w ramie roweru szutrowego. Linka przerzutki pojawia się tylko z tyłu, dzięki czemu prosty rower miejski jest jeszcze płynniejszy. Tylko przedni przewód hamulcowy znajduje się na zewnątrz widelca. I wreszcie, podobnie jak rower szutrowy, charakteryzuje się dość długą główką ramy, a co za tym idzie wygodną pozycją siedzącą. I dobrze, bo kokpit Bulla nie daje żadnych możliwości regulacji. Mostek nie ma możliwości regulacji kąta, a kierownica i mostek stanowią solidną całość, która jest świetna wizualnie i nie ma wad, biorąc pod uwagę wyważony kształt kierownicy.

Aktywna pozycja siedząca i sportowy charakter

Pochylając się lekko do przodu, siedzisz wygodnie i aktywnie na Bulls Urban Cologne - dokładnie tak, jak można oczekiwać od umiarkowanie sportowego roweru do codziennego użytku. A wykończenie również pasuje do tej postaci. Przerzutka dziesięciobiegowa ma szeroką gamę kaset 11-42 i oferuje przerzutkę górską z przełożeniami 1:1, a także długą przerzutkę z nadbiegiem. Oczywiście na pokładzie znajdują się hamulce tarczowe z kompaktowymi zaciskami hamulcowymi typu flatmount umieszczonymi blisko widelca i dolnej rury tylnego trójkąta. Bulls nadaje się do codziennego użytku dzięki solidnym metalowym błotnikom, kompaktowemu bagażnikowi tylnemu (w którym jednak nadal brakuje paska napinającego lub klapy sprężynowej) i przyjemnie jasnemu reflektorowi 50 luksów systemu oświetlenia.



Linka zmiany biegów jest poprowadzona wewnętrznie aż do przerzutki tylnej.
Przewód hamulcowy jest również poprowadzony w dolnej rurze tylnego trójkąta.

Rowerowi miejskiemu Bulls nie brakuje niczego; Ponadto może zdobywać punkty dzięki niezwykle udanym właściwościom jezdnym. Rowerem łatwo się prowadzi i szybko się porusza; Dzięki miękkim oponom o szerokości 42 mm jest całkiem komfortowo. Nie ma potrzeby poprawy; Jedynie szybkozamykacz zacisku siodełka można było zastąpić śrubowaną osią, aby zapobiec kradzieży. W zależności od terenu możesz chcieć wymienić szeroką kasetę na węższą – jeśli wybierasz się na wakacje rowerowe, możesz ponownie zamontować kasetę 11-42. Urban Cologne idealnie sprawdzi się również jako rower na kilkudniowe wycieczki.

Zębatka 42 jest otoczona podkładkami ochronnymi.
W stojaku bocznym zastosowano śruby mocujące podstawę hamulca.


Rower miejski z wyjątkowymi zaletami

Oczywiście Bulls nie jest jedynym producentem, który ma w swojej ofercie rower miejski z 1x przerzutką, ale nie jest ich jeszcze zbyt wiele. A w tym niewielkim wyborze rower z Kolonii wyróżnia się w miarę wygodną pozycją siedzącą i szerszymi oponami, odpowiednimi do codziennego użytku. Jeśli szukasz nowoczesnego roweru miejskiego z tym wariantem przerzutek i bez amortyzowanego widelca, nie znajdziesz żadnego porównywalnego roweru.

Bulls nadaje się do codziennego użytku, między innymi dzięki reflektorowi 50 luksów.
Cechą szczególną Bulla jest zespół kierownicy i mostka.



www.bulls.de

Wniosek: Bulls Urban Kolonia

Pro

  • Harmonijny rower na co dzień
  • Współczesne przerzutki zębate
  • Ładny wygląd
  • Rama wysokiej jakości
  • Mostek-kierownica

Contra

  • Ani klapa sprężynowa, ani pasek napinający na nośniku

fakty

materiał ramyaluminium
HamulecHamulec tarczowy Hydrauliczny
WagaNA
Cena1.199 Euro
Sieć www.bulls.de
Rower codzienny ze szutrowymi korzeniami urzeka detalami, takimi jak zintegrowane prowadzenie linek i jednoczęściowy kokpit; wszystkie komponenty działają optymalnie. Bulls Urban Cologne skopiował połączenie sportowego charakteru i komfortu jazdy z terenowego roweru wyścigowego, któremu zawdzięcza swoją ramę.
tagi:BykipolecaneTestowaniemiejskiZEG

O Kacper Gebel

Caspar Gebel jeździ na rowerze wyścigowym od 40 lat. Specjalistyczny dziennikarz i autor literatury faktu pracuje dla Velomotion, a także dla magazynów Procycling i Fahrrad News.

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Magura Louise Elite

Recenzja Magura Louise Elite: Jaki jest punkt odniesienia dla stosunku ceny do jakości w średniej klasie rowerów elektrycznych E-MTB?

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Zrób miejsce na większy komfort: Troy Lee projektuje ochraniacze na kolana na scenę

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 3: Merlier wygrywa po chaosie spowodowanym wypadkiem na spokojnym etapie

Lustro S-Works Power Evo: Komfort spotyka się z wydajnością

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Tour de France Philipsena

Zapowiedź Tour de France nr 3: Masowy sprint w Dunkierce

Van der Poel Tour de France

Tour de France nr 2: Mathieu van der Poel pokonał Tadeja Pogacara

Related Stories

  • Atrakcyjny rower szutrowy z nową ramą i wszechstronnym zastosowaniem: Młynek Byka 4
  • Bulls Copperhead Evo AM 3 w teście: Mocny pakiet dla motocyklistów turystycznych
  • Wycieczka rowerem elektrycznym i życie codzienne: Test: Bulls Six50 E1 - Elektryzująca zabawa w terenie
  • Wycieczka rowerem elektrycznym i życie codzienne: Test: Bulls Sturmvogel Evo Street – moc i wygoda w klasycznym wyglądzie
  • rowery górskie: Test: Rower górski Bulls Bushtail 27,5 cala – terenowa zabawa dla początkujących
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH