Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Allgemein

Loteria: Specialized Turbo Levo Alloy do wygrania

16 Grudzień 2024 by Floriana Nowaka

Loteria czytelników: Specialized Turbo Levo Alloy to nowoczesny elektryczny rower górski, który charakteryzuje się wyjątkowym połączeniem wydajności, jakości jazdy i zasięgu. Jest skierowany do rowerzystów, którzy nie chcą iść na kompromisy i stawiać najwyższe wymagania swojemu sprzętowi. Od momentu wprowadzenia Levo stanowi punkt odniesienia w dziedzinie e-MTB i jest stale rozwijany przez Specialized. Dzięki najnowszej wersji firma przenosi osiągi na nowy poziom i oferuje rowerzystom możliwość pokonywania trudnych tras i przekraczania swoich granic.

Sercem Specialized Turbo Levo Alloy jest w pełni zintegrowany silnik Turbo Full Power 2.2, który wraz z jednostką Turbo Connect Unit (TCU) zapewnia imponujące osiągi. Dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu wynoszącemu 90 Nm i mocy szczytowej 565 W, system wspiera rowerzystę do czterokrotności własnej mocy pedałowania. Technologia ta umożliwia dłuższe wycieczki trwające do pięciu godzin, dzięki czemu rower jest idealny na długie wyprawy na szlakach. Jednostka sterująca MasterMind Turbo pełni rolę centralnej jednostki sterującej i źródła informacji. Precyzyjnie wskazuje poziom naładowania akumulatora i dzięki innowacyjnej funkcji MicroTune umożliwia elastyczną regulację podparcia silnika w krokach co 10%. Oznacza to, że kierowca otrzymuje dokładnie takie wsparcie, jakiego potrzebuje, aby sprostać swoim indywidualnym wymaganiom.



Specjalistyczny stop Turbo Levo

Rama Specialized Turbo Levo Alloy została opracowana ze szczególnym uwzględnieniem wszechstronności i stabilności. Specialized opiera się na innowacyjnej konstrukcji, która zapewnia rowerzystom nie tylko komfort, ale także optymalną kontrolę na wymagających technicznie trasach. Tylne zawieszenie o skoku 150 mm zostało specjalnie dostrojone tak, aby bez wysiłku pochłaniać nierówności i z łatwością pokonywać ostre przeszkody, zapewniając jednocześnie doskonałą efektywność pedałowania. Sześć różnych opcji geometrii umożliwia dostosowanie roweru do własnego stylu jazdy i terenu. Kąt główki ramy można regulować w zakresie od 63° do 65,5° w zależności od preferencji, a wysokość suportu można elastycznie regulować w zakresie do 7 mm.



Najważniejszą cechą Specialized Turbo Levo Alloy jest dobrze przemyślany Mieszana konstrukcja kół, który łączy 29-calowe koło z przodu i 27,5-calowe koło z tyłu. Koncepcja ta zapewnia zwinne i precyzyjne prowadzenie, co szczególnie robi wrażenie na ciasnych zakrętach i na odcinkach technicznych. Jednocześnie dzięki przestronnemu kokpitowi rower zapewnia optymalną równowagę, co poprawia zarówno przyczepność, jak i kontrolę na zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zmniejszone przesunięcie widelca dodatkowo przyczyniają się do stabilności, co oznacza, że ​​rower zapewnia doskonałą kontrolę nawet przy dużych prędkościach w wymagającym terenie.

Specjalistyczny stop Turbo Levo

Aby zapewnić maksymalną niezawodność na szlaku, Specialized Turbo Levo Alloy jest wyposażony w wysokiej jakości komponenty. The Obwód SRAM NX/GX zapewnia precyzyjną zmianę biegów, nawet przy dużych obciążeniach. The Zawieszenie Marzocchiego jest przeznaczony do wymagających szlaków i zapewnia optymalną równowagę pomiędzy amortyzacją i responsywnością. Lekki, ale wytrzymały aluminiowy zestaw kół został opracowany specjalnie z myślą o wyzwaniach związanych z jazdą w terenie i wytrzymuje nawet intensywne użytkowanie. Ten starannie dobrany sprzęt zapewnia nie tylko długowieczność, ale także maksymalne osiągi w zróżnicowanym terenie.



Aby zapewnić idealne dopasowanie dla każdego jeźdźca, Specialized ma Koncepcja rozmiaru S rozwinięty. Koncepcja ta uwzględnia nie tylko wzrost kierowcy, ale także preferowany przez niego styl jazdy. Dzięki sześciu dostępnym rozmiarom Turbo Levo Alloy oferuje szeroki wybór, od zwinnych, mniejszych rozmiarów do zabawy podczas płynnej jazdy po bardziej stabilne, większe rozmiary do szybkiej jazdy na wymagających zjazdach. Podobne długości główki ramy i wysokości przekroku w różnych rozmiarach pozwalają rowerzyście wybrać rozmiar, który najlepiej odpowiada ich osobistym preferencjom, bez uszczerbku dla komfortu i kontroli.

Wygraj teraz Specialized Turbo Levo Alloy w ramach wyboru naszych czytelników!

Aby wygrać nowy Specialized Turbo Levo Alloy wystarczy, że weźmiesz udział w ankiecie naszych czytelników i na końcu wpiszesz swój adres e-mail. Po głosowaniu czytelników skontaktujemy się ze zwycięzcą e-mailem.

Do wyboru czytelników


Umierać wybór czytelników w Velomotion kursuje do 15 stycznia 2025 r. (23:59)

 

tagi:polecaneAktualnościSpecializedSpecjalistyczny stop Turbo Levo

O Floriana Nowaka

Florian Nowak to zawodowy kolarz na poziomie EuropeTour, który brał udział w wielu międzynarodowych wyścigach. Na mistrzostwach Niemiec w 2017 roku był najlepszym zawodowcem spoza WorldTour, zajmując 7. miejsce i dzięki temu mógł rekomendować się na Tour de L'Avenir i Mistrzostwa Świata. Ale nie tylko czuje się komfortowo na motocyklu wyścigowym, ale zawsze pociąga go również teren terenowy. Oprócz sportu pracuje na swoim drugim filarze i ukończył studia z zarządzania biznesem na LMU w Monachium.

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 9: Merlier wygrywa sprint w Châteauroux

Tour de France bauhaus Ackermann

Zapowiedź Tour de France nr 9: Jakie szanse na zwycięstwo mają Bauhaus i Ackermann?

Mediolan Tour de France

Tour de France nr 8: Milan świętuje swoje pierwsze zwycięstwo etapowe w Tourze

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 7: Pogacar ponownie otrzymuje żółtą kartkę w Mûr-de-Bretagne

Tour de France w Mur-de-Bretagne

Zapowiedź Tour de France nr 7: Mûr-de-Bretagne zaprasza na kolejną walkę

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Zrób miejsce na większy komfort: Troy Lee projektuje ochraniacze na kolana na scenę

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 4: Pogacar świętuje swoje 100. zwycięstwo w karierze zawodowej

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Related Stories

  • Zaawansowany technicznie rower górski z innowacyjnymi detalami: Pivot Switchblade dla najlepszych wrażeń z jazdy na rowerze górskim
  • Giro d'Italia 2025: Trasa dla sprinterów, ale trudny ostatni tydzień
  • Lekka esencja kolarstwa szosowego: Wyspecjalizowany Aethos
  • Rowery KTM: Oświadczenie o niezależności KTM Fahrrad GmbH
  • Ulotka Gotour i Goroc X: Szwajcarskie innowacje w rowerach elektrycznych w pierwszym teście
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH