Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

kolarstwokolarstwo szosowe

Wprowadzenie zespołu: Red Bull – Bora – hansgrohe inwestuje w potencjał

20 Grudzień 2024 by Michaela Behringera

Red Bull - Bora - hansgrohe 2025

Kolarstwo: W ciągu ostatnich kilku miesięcy w firmie Bora – hansgrohe wiele się wydarzyło. Po podpisaniu kontraktu z Primozem Rogliciem na pokład dołączył główny sponsor, Red Bull. Czy zespołowi wyścigowemu Raubling uda się zmniejszyć dystans do absolutnie czołowych zespołów?

Red Bull - Bora - hansgrohe 2025 Red Bull - Bora - hansgrohe 2025

Red Bull – Bora – hansgrohe 2024: Od #10 do #5

W rankingu drużyn UCI przewrót zespołu Bora – Hansgrohe zeszłej zimy opłacił się. Zespół wyścigowy Raubling wspiął się z miejsca dziesiątego na piąte. Teraz w światowych rankingach drużynowych wyprzedzają Ineos Grenadiers. Pomimo tego faktu i zwycięstwa Vuelty primoz roglic Ale nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany. Ponieważ główny atak na ogólne zwycięstwo w Tour de France nie powiódł się, a przepaść między zdobywcą gwiazdy Rogliciem a czołową trójką na świecie faktycznie stała się jeszcze większa. Mając na koncie osiem zwycięstw w tym sezonie, nadal można mówić o udanym transferze. Do tego dochodzi wspaniały rozwój Floriana Lipowitza, który rozwija się na zawodnika GC i wygrał już Sibiu Cycling Tour w sezonie 2024, zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej Tour de Romandie i zawsze był doskonałym pomocnikiem swoich kapitanów. Również obowiązek Daniel Martinez należy postrzegać absolutnie pozytywnie. Kolumbijczyk zajął drugie miejsce w klasyfikacji generalnej Giro d'Italia i został pokonany jedynie przez potężnego Tadeja Pogacara.

Figuranci opuszczają zespół

Ralphowi Denkowi udało się stopniowo przekształcić założony w 2010 roku zespół NetApp w zespół światowej klasy. Przez wiele lat małymi krokami kroczyliśmy do przodu, aż w końcu dotarliśmy na szczyt. Wraz z wejściem Red Bulla wykonano kolejny krok. To, jak duży będzie ten krok i jak ostatecznie będzie trwały, zależy, oprócz pieniędzy, przede wszystkim od właściwych decyzji. Tej zimy między innymi się z nami żegnamy Emanuel Buchmann, Lennard Kämna i Maksymiliana Schachmanna, którzy przez lata kształtowali ten zespół i byli jego figurantami. Również Sergio Higuita i Bob Jungels i Marco Hallera opuścić zespół. Można by pomyśleć, że doszło do poważnego rozlewu krwi. Ale kiedy spojrzymy na listę nowych uczestników, widzimy, że Red Bull – Bora – Hansgrohe prawdopodobnie staje się jeszcze silniejszy.



Jak duży będzie główny atak Red Bulla?

Z Jana Tratnika i Gianniego Moscona Do składu dołączyło dwóch starych fachowców, którzy mogą zaoferować swoją pomoc podczas klasycznych występów i dużych krajowych tras koncertowych. Maxima van Gilsa równie dobrze mógłby Finna Fishera Blacka zaimponować w pagórkowatych wyścigach jednodniowych. Laurence’a Pithiego to mega talent na bruku, gdziekolwiek Oier Lazkano już dobrze pojechał. Hiszpan ostatnio udowodnił swoje umiejętności w górach. Listę nowości uzupełnia Giulio Pellizzari i bracia Micka van Dijke i Tima van Dijke. Ci kierowcy – choć bardzo różni – mają jedną wspólną cechę: są utalentowani. I są młodzi. Red Bull – Bora – hansgrohe stawia nie tylko na potencjał, ale także na istniejące umiejętności. Bo wszyscy wspomniani kierowcy pokazali już, na co ich stać. A jeśli wierzyć licznym plotkom krążącym na padoku, następnej zimy do zespołu może dołączyć kolejna supergwiazda.

tagi:BOra-hansgroheAktualnościczerwony BykRed Bull - Bora - hansgrohewprowadzenie zespołu

O Michaela Behringera

Kolarstwo ze wszystkimi taktykami, analizami etapów, miejscami i prognozami to wielka pasja Michaela Behringera. W 1996 roku wyśledził swój pierwszy Tour de France. Od tego czasu obserwował prawie wszystkie wyścigi. Jego pasja do kolarstwa towarzyszy mu od ponad dwóch dekad. Nie widać końca.

Cilo Kyano C2

Recenzja Cilo Kyano C2: Mocny silnik – mały akumulator – wszechstronna koncepcja?

Komfort i wydajność na co dzień: Byki Iconic EVO FS

Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!

Nowy Giant Anthem Advanced SL

Światowej klasy – rower mistrza świata XC: Nowy Giant Anthem Advanced SL

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Related Stories

  • Giro d'Italia 2024: Wszystkie zespoły, kierowcy i cele (1/3)
  • Prezentacja zespołu 2024: Bora – hansgrohe ciągle się rozwija
  • Zapowiedź Tour de France: Wszystkie zespoły, kierowcy i cele (1/3)
  • Giro d’Italia: Wszystkie zespoły, kierowcy i cele (1/4)
  • Wprowadzenie zespołu: Bora – hansgrohe doskonale poradził sobie z przewrotem
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH