Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

kolarstwokolarstwo szosowe

Wprowadzenie zespołu: EF Education – EasyPost nie jest już tylko fajny

13 Grudzień 2024 by Michaela Behringera

Zespoły Giro d'Italia 2024

Kolarstwo: Zespół EF Education – EasyPost jest obecnie jednym ze stałych uczestników WorldTour. W górach z Richardem Carapazem, w sprintach z Marijnem van den Bergem i w klasykach z Alberto Bettiolem zespół z USA zawsze wiedział, jak zaimponować.

EF Education – prezentacja zespołu EasyPost 2025 EF Education – prezentacja zespołu EasyPost 2025

EF Education – EasyPost 2024: Wielu kierowców było pod wrażeniem

„Nie chcemy być najlepszą drużyną na świecie, chcemy być najfajniejszą”. To były słowa kierownictwa kilka lat temu. W międzyczasie EF Education – EasyPost rozwinęło się w jeden z najsilniejszych zespołów w kolarstwie szosowym. Nie musisz się już martwić udziałem w WorldTour. Zajmujący dwunaste miejsce w rankingach drużyn UCI, od jakiegoś czasu konsekwentnie plasują się w czołowej dziesiątce – choć tak naprawdę nie w każdym wyścigu mogą wystawiać faworytów. Sekretem sukcesu jest szerokość składu. Ryszard Carapaz wygrał etap w Tour de France i Tour de Romandie, zajął czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej Vuelta a Espana. Alberto Bettiola mógł założyć koszulkę mistrza Włoch, a także odnosił sukcesy w Mediolan-Turyn. Ale nowicjuszem roku jest Marijna van den Berga. Holender wygrał dwa etapy i ranking ogólny wyścigu Région Pays de la Loire Tour oraz odcinek w Katalonii, a także rywalizował z najlepszymi w ważnych jednodniowych wyścigach – ale bez czołowego wyniku. Jednak z niemieckiego punktu widzenia cieszymy się z tego szczególnie Georga Steinhausera. Syn Tobiasa Steinhausera rewelacyjnie wygrał jeden etap Giro d'Italia, a przy odrobinie szczęścia mógł wygrać nawet dwa.

Imiona odchodzą, pojawia się potencjał

Z Rigoberto Urán prawdziwa legenda kolarstwa zakończy karierę tej zimy. Kolumbijczyk będzie czczony w swoim kraju jako bohater narodowy i na pewno będzie go brakowało drużynie. Ale jako czołowy zawodnik – musisz być taki twardy – nie jest już potrzebny. Również Andrzej Amador odwiesza rower. Alberto Bettiola przeniósł się do Astany w październiku i teraz będzie go brakować w zespole, zwłaszcza w klasykach. To samo dotyczy niemieckiego Poślizg Jonasa. A także Szwajcarzy Stefana Bisseggera opuszcza zespół. Niemniej jednak w okresie transferowym sytuacja prawdopodobnie raczej się wzmocni, a nie pogorszy. Ponieważ do zespołu dołączają niektórzy kierowcy z dużym potencjałem. Alexa Baudina na przykład ma dopiero 23 lata i pokazał w tym sezonie, że może zostać przyszłym kolarzem GC. Madisa Mihkelsa uważany jest za absolutny talent sprinterski i w zeszłym roku wygrał etap Deutschland Tour. I dwóch Włochów Samuele Battistella i Vincenzo Albanese, a także Dania Kaspera Asgreena, Nie są już młodymi ludźmi, ale w wieku poniżej 30 lat nie osiągnęli jeszcze swojego szczytu. Można więc założyć, że w nadchodzącym sezonie EF Education – EasyPost również osiągnie dobre wyniki.

tagi:Edukacja EF — EasyPostAktualnościwprowadzenie zespołu

O Michaela Behringera

Kolarstwo ze wszystkimi taktykami, analizami etapów, miejscami i prognozami to wielka pasja Michaela Behringera. W 1996 roku wyśledził swój pierwszy Tour de France. Od tego czasu obserwował prawie wszystkie wyścigi. Jego pasja do kolarstwa towarzyszy mu od ponad dwóch dekad. Nie widać końca.

Related Stories

  • Giro d'Italia 2024: Wszystkie zespoły, kierowcy i cele (2/3)
  • Prezentacja zespołu 2024: Świeże talenty i dobrze znane starsze osoby z EF Education – EasyPost
  • Giro d’Italia: Wszystkie zespoły, kierowcy i cele (3/4)
  • Tour de France: Wszystkie zespoły, kierowcy i cele (3/3)
  • Wprowadzenie zespołu: ZEA Team Emirates to coś więcej niż „tylko” Pogacar
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH