Doskonałe rowery elektryczne Flyer: pionier e-rowerów ze Szwajcarii zaczynał od rowerów turystycznych, a obecnie oferuje szeroką gamę modeli - od rowerów miejskich po pełne enduro. Tylko w roku modelowym 2024 pięć rowerów elektrycznych Flyer udowodniło swoimi nagrodami, że marka może zaoferować bardzo dobre rowery elektryczne wszystkim nabywcom we wszystkich obszarach.
Historia marki Flyer – niewątpliwie jednej z pionierów i od początku specjalizującej się wyłącznie w rowerach elektrycznych – odzwierciedla pod wieloma względami historię samego e-roweru. Zaczęło się od tematu codziennej mobilności: roweru z silnikiem pomocniczym, przeznaczonego do jazdy do pracy lub innych codziennych podróży. To również zdeterminowało wizerunek produktów: rowery elektryczne były uważane za stonowane i niezbyt sportowe i na początku były często wyśmiewane przez rowerowych purystów. Wiele musiało się wydarzyć, zanim stały się naprawdę „seksowne”: bardziej dynamiczne projekty przypadły do gustu młodszej publiczności, która szukała alternatywy dla samochodów (i zwykłych rowerów); Wraz z pierwszymi rowerami E-MTB dodatkowy napęd otworzył nowe perspektywy dla całej branży i zrewolucjonizował kolarstwo górskie. Obecnie rowery elektryczne są wszechobecne, a prawie każdy typ roweru ma swojego zmotoryzowanego odpowiednika – łącznie z doskonałym e-rowerem Flyer.
Nagradzane rowery elektryczne Flyer: trendsetterzy ze Szwajcarii
A ulotki? Od swoich początków w połowie lat 1990. szwajcarski producent wyznaczał wiele trendów i podążał za wieloma innymi, przy czym specyfika lokalnego terenu z licznymi podjazdami i szwajcarska kultura rowerowa odgrywały od samego początku decydującą rolę. To DNA dało początek modelom zarówno sportowym, jak i nadającym się do codziennego użytku, a wiele z nich łączy w sobie obie strony. Osiągnięcia marki nie umknęły uwadze ekspertów, dlatego wiele motocykli typu flyer można ozdobić pieczęciami testowymi i innymi nagrodami. Poniższy wybór takich rowerów jest przykładem tego, co obecnie ma do zaoferowania pionier z alpejskiego kraju.
Flyer Upstreet SL 3.63: Superlekki rower miejski z dwoma przełożeniami
Zredukowany rower sportowy szwajcarskich pionierów rowerów elektrycznych oferuje czystą integrację systemu. Flyer zaprojektował Upstreet SL w oparciu o dwa główne komponenty: lekki, żwawy silnik Bosch SX i innowacyjną skrzynię biegów Classified z dwiema dźwigniami zmiany biegów. Ta ostatnia została faktycznie opracowana, aby przerzutka przednia była niepotrzebna w rowerach wyścigowych; Rower elektryczny z mocnym silnikiem ma szybki bieg do jazdy po płaskich terenach i przełożenie 1:0,7 do ruszania i podjazdów. W sportowym rowerze miejskim skrzynia biegów pokazuje swoją siłę dzięki kompaktowej konstrukcji, niewielkiej masie i niskim kosztom konserwacji w połączeniu z paskiem rozrządu. Każdemu, kto wie, jak dobrze korzystać z trybów jazdy, najlepiej będą służyć dwa biegi; konieczna jest jedynie pewna elastyczność rytmu. W takim razie 18-kilogramowy Swiss jest dobry, jeśli chodzi o dużo frajdy z jazdy; Jednocześnie jest w pełni wyposażone, łącznie z jasnym oświetleniem i doskonale nadaje się do codziennego użytku. Warto zobaczyć ekskluzywne komponenty, takie jak połączenie kierownicy i mostka wykonane z lekkiego włókna węglowego; Pełna integracja przewodów hamulcowych zapewnia elegancki wygląd. Akumulator 400 Wh można wyjąć, a zasięg można znacznie zwiększyć za pomocą przedłużacza zasięgu. Nic więc dziwnego, że Flyer Upstreet SL 3.63 otrzymał ocenę „Very Good” oraz rekomendację magazynu ElektroRad.
Flyer Goroc TR:X 8.63: Mocny motocykl typu SUV z wieloma nagrodami
Doskonałe rowery elektryczne typu Flyer: dzięki zaawansowanym technologicznie komponentom i genom rowerów górskich Goroc TR:X wyróżnia się z tłumu. Skok zawieszenia 130 mm oraz innowacyjna jednostka silnikowo-przekładniowa firmy Pinion nadają temu rowerowi niezwykły wygląd i maksymalną funkcjonalność, przy współpracy obu grup drzew: eliminacja tylnej przerzutki i kasety zębatki zmniejsza wagę tylnego wahacza wahacz, dzięki któremu zawieszenie reaguje bardziej czule; Jednocześnie punkt obrotu tylnego trójkąta można optymalnie ustawić, co eliminuje negatywne wpływy napędu niezależnie od wybranego biegu. Dwanaście przełożeń skrzyni biegów jest równomiernie rozmieszczonych i obejmuje niezwykle szeroki zakres przełożeń; Wysoki moment obrotowy silnika zapewnia mocne wsparcie niezależnie od kadencji. Zintegrowany akumulator 700 Wh można uzupełnić o wyjątkowo duży wzmacniacz zasięgu, co daje łączną pojemność ponad 1.200 Wh. Układ napędowy obejmuje również komponenty FIT, takie jak klawiatura z małym joystickiem oraz możliwość wykorzystania smartfona jako wyświetlacza z wieloma dodatkowymi funkcjami. Obejmuje to nawigację „zakręt po zakręcie”, która szczególnie podoba się użytkownikom, którzy chcą używać Goroc jako roweru turystycznego. Flyer wybiera przyczepną oponę Schwalbe Johnny Watts, dedykowaną, wszechstronną oponę na asfalt i trasy naturalne, odsuwając Goroc nieco od E-MTB. Wraz z kompletnym wyposażeniem, w tym jasnym oświetleniem i lekko wygiętą kierownicą, rower jest idealnym, wszechstronnym rowerem turystycznym, co znalazło odzwierciedlenie w werdykcie jury „Design & Innovation Award 2024”: „Trekking nigdy nie był tak seksowny. Magazyn ElektroRad jest podobnego zdania i porównuje go do Flyera Goroc TR: Prosta piątka w sezonie 8.63/2023.
Aby przetestować Flyer Goroc TR:X 8.63 na velomotion.de
Aby przetestować Flyer Goroc TR:X 8.63 na focus-mobility.de
Flyer Upstreet SL 3.10: Lekki miejski but z dużą funkcjonalnością
Innowacyjna szwajcarska marka rowerów elektrycznych wykorzystuje szansę, jaką nowy silnik Bosch SX oferuje w segmencie miejskim i projektuje superlekki, a jednocześnie bardzo przystępny cenowo, wszechstronny model. Upstreet SL waży zaledwie 18 kilogramów, czyli nawet o dziesięć kilogramów mniej niż konwencjonalne rowery e-trekkingowe. Nie trzeba wiele rezygnować: Jasne, Flyer jest nieresorowany, ale poza tym ma wszystko, czego potrzebujesz w życiu codziennym. Osoby szybko dojeżdżające do pracy, które chcą jechać szybciej niż 25 km/h, prawdopodobnie pokochają żwawy, praktycznie pozbawiony oporów silnik; Purystyczny kokpit z włókna węglowego z całkowicie zintegrowanymi liniami. Nie zabrakło także przydatnych technologii, takich jak szeroko rozstawiona dziewięciobiegowa dźwignia zmiany biegów oraz możliwość wyjęcia akumulatora w celu ładowania. Szybkie opony szutrowe z pięknymi brązowymi ścianami bocznymi przynoszą wrażenie jazdy na rowerze.
Niektóre z tych cech również przykuły uwagę jury nagrody Eurobike Award 2023 i skłoniły je do przyznania rowerowi ze swoją „ponadczasowo elegancką estetyką” upragnionej nagrody na najważniejszych targach rowerowych.
Aby przetestować ulotkę Upstreet SL 3.10 na focus-mobility.de
Flyer Uproc EVO:X 8.70: Duży skok zawieszenia na trudnych trasach
Doskonałe rowery elektryczne Flyer: Flyer opisuje swój model terenowy jako „bezkompromisowy e-enduro” – i można się z tym tylko zgodzić. W każdym szczególe ten rower jest dostosowany do najbardziej wymagającego terenu, począwszy od podwozia: skok zawieszenia 170/165 mm (f./h.) pochłania wszystko, co rzuca na Ciebie skoki i zablokowane trasy; 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają zrównoważony stosunek stabilności na prostych, przyczepności i poręczności. Czteroprzegubowy tył zapewnia wysoki poziom neutralności napędu.
Jeśli chodzi o napęd, sprawa jest jasna: w obecnym Bosch CX Uproc ma taki sam moment obrotowy, jak i czułość. Dzięki trybowi eMTB z zakresem wsparcia od 140 do 340% rozwój mocy jest bardzo dobrze dozowany i harmonijny; Można w ten sposób uniknąć nagłych szczytów mocy wpływających na przyczepność. Wreszcie, charakterystykę napędu można ustawić indywidualnie. Dzięki kontrolerowi systemowemu w górnej rurze i mini pilotowi na kierownicy elementy sterujące są minimalistyczne; Podczas podróży smartfon może służyć również jako wyświetlacz.
Dwunastobiegowa przerzutka i czterotłokowy układ hamulcowy dopełniają rower enduro; Istnieją również miejsca na lampki „MonkeyLink”, które są dostępne jako akcesoria i są zasilane akumulatorem o mocy 750 W. Oznacza to, że niezwykle długa wycieczka szlakiem może czasem trwać aż do nocy. To wszystko całkowicie przekonało specjalistyczną redakcję magazynu FOCUS – wystawiła rowerowi carbonowemu ocenę 1,3, czyli „bardzo dobrą”.
Aby przetestować Uproc EVO:X 8.70 na focus-mobility.de
Flyer Uproc SL:X: Poręczny szlak w pełni przy minimalnej wadze
Doskonałe rowery elektryczne Flyer: silnik Bosch SX można teraz znaleźć w wielu rowerach elektrycznych typu szutrowego i e-miejskich, ale dzięki Uproc SL:X Flyer pokazuje, do czego właściwie został stworzony. Dzięki rozciągniętej pozycji siedzenia i średniemu skokowi zawieszenia (130/130 mm) superlekki szlak i touring w pełni spełnia ideał sportowego elektrycznego roweru górskiego, który łączy w sobie żywe wsparcie z naturalnymi wrażeniami z jazdy i można nim jeździć nawet bez żadnych moc silnika.
Flyer montuje napęd w ramie karbonowej z jednoprzegubowym tylnym trójkątem, którego specjalne strefy elastyczności poprawiają charakterystykę zawieszenia. Bateria 400 Wh jest zainstalowana na stałe; Dzięki dodatkowemu akumulatorowi PowerMore o pojemności 250 Wh silnik o niskim zużyciu paliwa osiąga konkurencyjne zasięgi. Napęd obsługiwany jest za pomocą kontrolera systemowego w górnej rurze i mini pilota na kierownicy, dzięki czemu można korzystać z różnych funkcji łączności ze smartfonem. Nawet najtańszy wariant modelu wyposażony jest w dwunastobiegową przerzutkę i czterotłokowy układ hamulcowy; Najwyższa wersja przełącza się elektronicznie i bezprzewodowo, a w zestawie znajduje się także przedłużacz zasięgu. W żadnym z czterech modeli nie musisz rezygnować z chowanej sztycy.
W zależności od wyposażenia Flyer Uproc SL:X waży od 18 do 20 kilogramów, dzięki czemu E-Fully jest niezwykle poręczny i zwinny. Pokazał to także praktyczny test Velomotion, który ostatecznie zakończył się oceną „Bardzo dobry”.
Aby przetestować Flyer Uproc SL:X na velomotion.de