E-MTB / Nowości produktowe: Wyposażone w silnik Bosch Performance Line CX Gen.5 i wiele zmian, nowe Trek Rail+ i Powerfly+ zapewniają mnóstwo frajdy z jazdy. Nowy silnik Performance Line CX firmy Bosch zapewnia nowym modelom ten sam moment obrotowy 85 Nm co poprzednie modele, ale z delikatniejszym, delikatniejszym ciągiem i znacznie zmniejszonym hałasem. Trek bardziej szczegółowo ujawnia, jakie nowe funkcje mają nowe rowery elektryczne MTB Rail+ i Powerfly+.
Nowy Trek Rail+
Dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 85 Nm nowy Rail+ sprawia, że długie, wymagające technicznie podjazdy są dziecinnie proste, a skok zawieszenia wynoszący 160 mm z przodu i z tyłu pozwala usunąć każdą przeszkodę. Koła MX i regulowana geometria zapewniają bezpieczne prowadzenie i indywidualnie dostosowane wrażenia z jazdy dla każdego rowerzysty. Oprócz zmodernizowanego silnika Rail+ otrzymuje także nowy akumulator Bosch PowerTube z opracowanym przez firmę Trek RIB 2.0. Nowy akumulator ma imponującą pojemność 800 Wh i jest kompatybilny z modułem PowerMore Range Extender, co umożliwia epickie przejażdżki od szczytu do szczytu. Trek wyposażył Rail+ w mini pilota i kontroler systemu firmy Bosch, umożliwiające szybkie przełączanie trybów i wyraźny podgląd poziomu wspomagania i żywotności akumulatora bez zajmowania cennego miejsca w kokpicie.
Rail+ otrzymuje również aktualizacje swojej geometrii z mniejszym kątem główki ramy wynoszącym 64,5° i nowymi funkcjami regulowanej geometrii. Dzięki Mino Link rowerzysta może regulować wysokość suportu i kąt główki ramy o pół stopnia oraz regulować dźwignię za naciśnięciem przycisku. Rail+ jest także kompatybilny z muszli słuchawek o regulowanym kącie (sprzedawanymi oddzielnie), dzięki czemu można jeździć o jeden stopień niżej lub bardziej stromo. Aby zapewnić zrównoważone prowadzenie nawet na stromych zboczach, Rail+ jest wyposażony w 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne. Osoby korzystające z Rail+ mogą cieszyć się niskimi oporami toczenia i zaletami jazdy na szlaku 29erami w nierównym terenie oraz dodatkową zwinnością mniejszego tylnego koła, która sprawdza się podczas szczególnie ostrych zakrętów w górach i stromych podjazdów po skałach. Ceny Rail+ wahają się w zależności od wersji od 5.499,00 12.999,00 do XNUMX XNUMX euro.
Nowe modele rowerów elektrycznych Powerfly+ z pełnym zawieszeniem i hardtailem
Nowe modele Powerfly+ e-MTB z pełnym zawieszeniem i hardtail oferują duże wsparcie dzięki nowemu silnikowi Bosch Performance Line CX, który jest cichszy i bardziej naturalny niż jego poprzednik, a jednocześnie zapewnia pełny moment obrotowy 85 Nm, więc możesz pokonywać strome alpejskie szlaki i lokalne wzgórza z łatwością. Nowy Powerfly+ jest także wyposażony w nowy akumulator PowerTube firmy Bosch o pojemności 600 Wh i 800 Wh, który sprawdzi się podczas trudnych dojazdów do pracy lub epickich górskich przygód. Nowy akumulator można z łatwością podłączyć do Powerfly+ dzięki nowej technologii RIB 2.0 (zintegrowanego wymiennego akumulatora wymiennego) firmy Trek. Jeśli chcesz zajść jeszcze dalej, możesz dodać wzmacniacz zasięgu PowerMore firmy Bosch, aby zwiększyć zasięg podczas każdej podróży.
Powerfly+ zyskuje większe możliwości i styl dzięki zupełnie nowej geometrii, która daje rowerzystom poczucie kontroli na singletrackach i wyboistych trasach. Modele Powerfly+ z pełnym zawieszeniem rozciągają podwozie dzięki skokowi 120 mm z tyłu i 130 mm z przodu, a zaktualizowany układ tylnego zawieszenia zapewnia pewność przy niższym przekroku. Powerfly+ Hardtail ma ten sam widelec o skoku 120 mm, co jego poprzednik, ale z nową geometrią. Obydwa modele posiadają mocowania bagażnika, błotniki i stopkę boczną. Powerfly+ jest wyposażony w 29-calowe koła, które wygładzają nierówne szlaki i dziury, a także mnóstwo miejsca na opony o wysokiej przyczepności, aby utrzymać się na szlaku. Modele w rozmiarze S są wyposażone w koła 27,5”. W zależności od modelu Powerfly+ kosztuje od 3.299,00 do 6.999,00 euro.
Sieć: www.trek.com