E-MTB / Nowości produktowe: Wyposażone w silnik Bosch Performance Line CX Gen.5 i wiele zmian, nowe Trek Rail+ i Powerfly+ zapewniają mnóstwo frajdy z jazdy. Nowy silnik Performance Line CX firmy Bosch zapewnia nowym modelom ten sam moment obrotowy 85 Nm co poprzednie modele, ale z delikatniejszym, delikatniejszym ciągiem i znacznie zmniejszonym hałasem. Trek bardziej szczegółowo ujawnia, jakie nowe funkcje mają nowe rowery elektryczne MTB Rail+ i Powerfly+.
Nowy Trek Rail+
Dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 85 Nm nowy Rail+ sprawia, że długie, wymagające technicznie podjazdy są dziecinnie proste, a skok zawieszenia wynoszący 160 mm z przodu i z tyłu pozwala usunąć każdą przeszkodę. Koła MX i regulowana geometria zapewniają bezpieczne prowadzenie i indywidualnie dostosowane wrażenia z jazdy dla każdego rowerzysty. Oprócz zmodernizowanego silnika Rail+ otrzymuje także nowy akumulator Bosch PowerTube z opracowanym przez firmę Trek RIB 2.0. Nowy akumulator ma imponującą pojemność 800 Wh i jest kompatybilny z modułem PowerMore Range Extender, co umożliwia epickie przejażdżki od szczytu do szczytu. Trek wyposażył Rail+ w mini pilota i kontroler systemu firmy Bosch, umożliwiające szybkie przełączanie trybów i wyraźny podgląd poziomu wspomagania i żywotności akumulatora bez zajmowania cennego miejsca w kokpicie.

Model Rail+ otrzymał również ulepszenia w geometrii, takie jak łagodniejszy kąt główki ramy (64,5°) i nowe funkcje regulacji. Dzięki systemowi Mino Link, użytkownik może regulować wysokość suportu i kąt główki ramy o pół stopnia oraz regulować siłę nacisku jednym przyciskiem. Rail+ jest również kompatybilny z regulowanymi miskami sterów (sprzedawanymi oddzielnie), co pozwala na jazdę o jeden stopień niżej lub bardziej stromo. Aby zapewnić zrównoważone prowadzenie nawet na stromych podjazdach, Rail+ został wyposażony w 29-calowe przednie koło i 27,5-calowe tylne koło. Użytkownicy Rail+ otrzymują dzięki temu niskie opory toczenia i zalety jazdy szlakowej 29-calowego koła w trudnym terenie, a także dodatkową zwinność mniejszego tylnego koła, przydatną w szczególnie ciasnych zakrętach alpejskich i stromych zjazdach. Ceny modelu Rail+ wahają się od 5.499,00 do 12 euro, w zależności od modelu.999,00 euro.
Nowe modele rowerów elektrycznych Powerfly+ z pełnym zawieszeniem i hardtailem
Nowe modele Powerfly+ e-MTB z pełnym zawieszeniem i hardtail oferują duże wsparcie dzięki nowemu silnikowi Bosch Performance Line CX, który jest cichszy i bardziej naturalny niż jego poprzednik, a jednocześnie zapewnia pełny moment obrotowy 85 Nm, więc możesz pokonywać strome alpejskie szlaki i lokalne wzgórza z łatwością. Nowy Powerfly+ jest także wyposażony w nowy akumulator PowerTube firmy Bosch o pojemności 600 Wh i 800 Wh, który sprawdzi się podczas trudnych dojazdów do pracy lub epickich górskich przygód. Nowy akumulator można z łatwością podłączyć do Powerfly+ dzięki nowej technologii RIB 2.0 (zintegrowanego wymiennego akumulatora wymiennego) firmy Trek. Jeśli chcesz zajść jeszcze dalej, możesz dodać wzmacniacz zasięgu PowerMore firmy Bosch, aby zwiększyć zasięg podczas każdej podróży.

Powerfly+ zyskuje na wydajności i stylu dzięki zupełnie nowej geometrii, która zapewnia kolarzom poczucie kontroli na singletrackach i trudnych szlakach. Modele Powerfly+ z pełnym zawieszeniem mają wydłużone podwozie o 120 mm skoku z tyłu i 130 mm z przodu, a ulepszony układ tylnego zawieszenia zapewnia pewność niższego przekroku. Hardtail Powerfly+ wykorzystuje ten sam widelec o skoku 120 mm co jego poprzednik, ale z nową geometrią. Oba modele posiadają mocowania bagażnika, błotników i nóżki. Powerfly+ jest wyposażony w 29-calowe koła, które wygładzają nierówne szlaki i dziury, a także duży prześwit na opony o wysokiej przyczepności, które nie zsuwają się z trasy. Modele w rozmiarze S są wyposażone w koła 27,5-calowe. Cena Powerfly+ waha się od 3.299,00 do 6 euro, w zależności od modelu.999,00 EUR.
Sieć: www.trek.com