E-MTB / Nowości o produktach: Specialized Turbo Levo SL jest ceniony na scenie za prowadzenie, wszechstronność i potężne, a jednocześnie naturalne dostarczanie mocy. Teraz kultowy producent podnosi stawkę dzięki Specialized Turbo Levo SL 2. Najważniejszym elementem nowego modelu jest dwustopniowa technologia zawieszenia pneumatycznego GENIE – zamknięta w amortyzatorze FOX FLOAT X.
Dla rowerzystów, którzy tęsknią za krętymi pojedynczymi trasami, a jednocześnie chcą doskonalić swoje umiejętności i kondycję, Specialized przygotował Turbo Levo SL. Specialized ogłosił nową wersję roweru terenowego na nowy rok modelowy. Wyposażony w technologię zawieszenia pneumatycznego Specialized GENIE w amortyzatorze FOX FLOAT X, według producenta rower zapewnia jeszcze więcej przyjemności z jazdy. Dzięki zastosowaniu dwóch oddzielnych, ale połączonych dodatnich komór powietrznych, całkowita objętość powietrza zostaje zwiększona, co skutkuje bardziej płaską krzywą sprężyny dla pierwszych 70% skoku amortyzatora. Ta „bardziej miękka” sprężyna zapewnia kontrolę siły uderzenia śrubowego w całym zakresie wstrząsów. Na ostatnich 30% podróży GENIE zamyka otwory prowadzące do zewnętrznej komory powietrznej, zmniejszając całkowitą objętość. Skutkuje to bardziej progresywną krzywą sprężyny, co z kolei zmniejsza ryzyko osiągnięcia najniższego poziomu.
Specialized Turbo Levo SL 2: Indywidualnie regulowany kąt skrętu i silnik SL 1.2
Nawet w nowej wersji Specialized Turbo Levo SL 2 pozostaje smukły. Według Specialized jest wystarczająco wytrzymały, aby wytrzymać intensywne użytkowanie, ale jednocześnie wystarczająco lekki, aby poradzić sobie z dużymi manewrami. Jego geometria, kinematyka i zestrojenie amortyzatorów nie powinny pozostawiać nic do życzenia pod tym względem. Niski suport, płaski kąt skrętu i zmniejszone przesunięcie wideł zapewniają stabilność jazdy w terenie. Kąt skrętu można również indywidualnie ustawić w zależności od potrzeb na 63°, 64.25° lub 65,5°. Przednie koło 29″ zapewnia płynną pracę, natomiast tylne koło 27,5″ w połączeniu z krótkim tylnym trójkątem umożliwia responsywne zachowanie. Jeśli jednak wolisz zalety toczenia i przyczepności 29-calowego tylnego koła, możesz to osiągnąć, przesuwając łącznik obrotowy i instalując większe koło. Silnik Specialized SL 1.2 o momencie obrotowym 50 Nm zapewnia napęd w każdym terenie.
Specialized Turbo Levo SL 2 z karbonową ramą Levo SL i amortyzatorem FOX FLOAT Factory z amortyzatorem Specialized GENIE Shock Tech kosztuje 14.000 36 euro. Sprzęt jest najwyższej jakości w stosunku do ceny. Widelec Fox 1.2 Factory jest częścią pakietu, podobnie jak hamulce SRAM Maven Ultimate, przerzutka tylna SRAM XX Eagle Transmission z manetką SRAM AXS POD Ultimate Controller i sztyca RockShox Reverb AXS. Silnik Specialized 320 SL Custom Rx Trail Tuned jest uzupełniony przez Specialized MasterMind TCU i akumulator Specialized SL1-320 o pojemności 7.000 Wh. W przypadku indywidualnej konfiguracji Specialized oferuje również zestaw ramek za 18,15 euro. Według producenta waga kompletnego roweru to XNUMX kg.
Sieć: www.specialized.com