Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Wysokiej klasy rower eTrail z dwustopniową technologią zawieszenia pneumatycznego GENIE: Nowy Specialized Turbo Levo SL 2

31. Października 2024 by Andrzej Waldera

E-MTB / Nowości o produktach: Specialized Turbo Levo SL jest ceniony na scenie za prowadzenie, wszechstronność i potężne, a jednocześnie naturalne dostarczanie mocy. Teraz kultowy producent podnosi stawkę dzięki Specialized Turbo Levo SL 2. Najważniejszym elementem nowego modelu jest dwustopniowa technologia zawieszenia pneumatycznego GENIE – zamknięta w amortyzatorze FOX FLOAT X.

Dla rowerzystów, którzy tęsknią za krętymi pojedynczymi trasami, a jednocześnie chcą doskonalić swoje umiejętności i kondycję, Specialized przygotował Turbo Levo SL. Specialized ogłosił nową wersję roweru terenowego na nowy rok modelowy. Wyposażony w technologię zawieszenia pneumatycznego Specialized GENIE w amortyzatorze FOX FLOAT X, według producenta rower zapewnia jeszcze więcej przyjemności z jazdy. Dzięki zastosowaniu dwóch oddzielnych, ale połączonych dodatnich komór powietrznych, całkowita objętość powietrza zostaje zwiększona, co skutkuje bardziej płaską krzywą sprężyny dla pierwszych 70% skoku amortyzatora. Ta „bardziej miękka” sprężyna zapewnia kontrolę siły uderzenia śrubowego w całym zakresie wstrząsów. Na ostatnich 30% podróży GENIE zamyka otwory prowadzące do zewnętrznej komory powietrznej, zmniejszając całkowitą objętość. Skutkuje to bardziej progresywną krzywą sprężyny, co z kolei zmniejsza ryzyko osiągnięcia najniższego poziomu.

Nowy Specialized Turbo Levo SL 2



Specialized Turbo Levo SL 2: Indywidualnie regulowany kąt skrętu i silnik SL 1.2

Nawet w nowej wersji Specialized Turbo Levo SL 2 pozostaje smukły. Według Specialized jest wystarczająco wytrzymały, aby wytrzymać intensywne użytkowanie, ale jednocześnie wystarczająco lekki, aby poradzić sobie z dużymi manewrami. Jego geometria, kinematyka i zestrojenie amortyzatorów nie powinny pozostawiać nic do życzenia pod tym względem. Niski suport, płaski kąt skrętu i zmniejszone przesunięcie wideł zapewniają stabilność jazdy w terenie. Kąt skrętu można również indywidualnie ustawić w zależności od potrzeb na 63°, 64.25° lub 65,5°. Przednie koło 29″ zapewnia płynną pracę, natomiast tylne koło 27,5″ w połączeniu z krótkim tylnym trójkątem umożliwia responsywne zachowanie. Jeśli jednak wolisz zalety toczenia i przyczepności 29-calowego tylnego koła, możesz to osiągnąć, przesuwając łącznik obrotowy i instalując większe koło. Silnik Specialized SL 1.2 o momencie obrotowym 50 Nm zapewnia napęd w każdym terenie.

Nowy Specialized Turbo Levo SL 2

Specialized Turbo Levo SL 2 z karbonową ramą Levo SL i amortyzatorem FOX FLOAT Factory z amortyzatorem Specialized GENIE Shock Tech kosztuje 14.000 36 euro. Sprzęt jest najwyższej jakości w stosunku do ceny. Widelec Fox 1.2 Factory jest częścią pakietu, podobnie jak hamulce SRAM Maven Ultimate, przerzutka tylna SRAM XX Eagle Transmission z manetką SRAM AXS POD Ultimate Controller i sztyca RockShox Reverb AXS. Silnik Specialized 320 SL Custom Rx Trail Tuned jest uzupełniony przez Specialized MasterMind TCU i akumulator Specialized SL1-320 o pojemności 7.000 Wh. W przypadku indywidualnej konfiguracji Specialized oferuje również zestaw ramek za 18,15 euro. Według producenta waga kompletnego roweru to XNUMX kg.



Sieć: www.specialized.com

tagi:E-MTBAktualnościSpecjalistyczne Turbo Levo SL 2Szlak

O Andrzej Waldera

Andreas Waldera od wielu lat pracuje jako redaktor online i kierowca testowy. Ponieważ jego korzenie są zakotwiczone w BMX i downhillu, jazda na rowerze nie może być dla niego wystarczająco trudna. Urodzony w regionie Dolnego Renu, przeniósł się do pięknego regionu Eifel, aby realizować swoją pasję do jazdy na rowerze.

Cilo Kyano C2

Recenzja Cilo Kyano C2: Mocny silnik – mały akumulator – wszechstronna koncepcja?

Komfort i wydajność na co dzień: Byki Iconic EVO FS

Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!

Nowy Giant Anthem Advanced SL

Światowej klasy – rower mistrza świata XC: Nowy Giant Anthem Advanced SL

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Related Stories

  • Rewolucyjna koncepcja projektowania oparta na węglu: Haibike przedstawia nowy rower elektryczny Hybe o pełnej mocy
  • Rower elektryczny MTB klasy podstawowej z wyraźnie większą domieszką cech roweru górskiego: Nowy Focus Jarifa² 2026
  • Najważniejsze momenty wąsów 2026: Wszechstronne rowery elektryczne dla każdego
  • Całkowita aktualizacja projektu, kolorów i ogólnego wyglądu: Seria kasków iXS Flow 1.0
  • Freeride E-MTB dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb: Zestaw ram Nicolai S18 SWIFT
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH