Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Centurion No Pogo R: Nowy rower elektryczny E-MTB z silnikiem Bosch Performance Line CX

26. Października 2024 by Floriana Nowaka

Nowości produktowe: Centurion No Pogo R to ikona wśród elektrycznych rowerów górskich. Dzięki najnowszej wersji Centurion po raz kolejny udowadnia, dlaczego model ten od dziesięcioleci jest synonimem wydajności, solidności i innowacyjności. Najnowsza wersja No Pogo R, a zwłaszcza model No Pogo R40, przeszła nie tylko znaczne ulepszenia technologii i designu, ale także wyznacza standardy dla nowoczesnych e-rowerów górskich dzięki nowemu silnikowi Bosch Performance Line CX.

Większa moc dzięki nowemu silnikowi Bosch Performance Line CX?!

Centurion No Pogo R

Silnik jest sercem każdego roweru elektrycznego, a Centurion dokonał prawdziwego przełomu dzięki integracji silnika Bosch Performance Line CX. Silnik ten jest jednym z najmocniejszych w swojej klasie i został opracowany specjalnie do wymagających zastosowań terenowych. Dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu wynoszącemu 85 Nm zapewnia nie tylko mocne wsparcie na stromych podjazdach, ale także zapewnia niezbędną precyzję i kontrolę na technicznych przejściach.



Centurion No Pogo R

Silnik Bosch Performance Line CX oferuje intuicyjne wspomaganie pedałowania, które szczególnie charakteryzuje się dynamicznym dostosowywaniem mocy do warunków jazdy. Nieważne, czy pokonujesz strome podjazdy, wąskie ścieżki, czy szybkie zjazdy – silnik szybko reaguje na każdy ruch rowerzysty i dostarcza dokładnie taką moc, jaka jest potrzebna. Na szczególną uwagę zasługuje funkcja Extended Boost, która umożliwia efektywne opanowanie sekcji technicznych przy krótkich, ale mocnych naciśnięciach pedałów. Dzięki temu kierowca z łatwością pokonuje przeszkody takie jak skały czy korzenie.



Mocny silnik wymaga także odpowiedniego źródła energii i tutaj No Pogo R również nie zawodzi. Dzięki akumulatorowi 800 Wh E-MTB jest jednym z modeli o największym zasięgu w swojej klasie. Oznacza to, że można organizować dłuższe wycieczki po odległych obszarach, nie martwiąc się o zasięg. Akumulator jest elegancko zintegrowany z dolną rurą, co jest nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także optymalnie równoważy środek ciężkości roweru.

Centurion No Pogo R

Połączenie mocnego silnika i dużej baterii sprawia, że ​​No Pogo R to prawdziwy koń pociągowy. Nawet podczas dłuższych, wymagających wycieczek nadal masz dość energii, aby przetrwać cały dzień. Ponadto akumulator można łatwo wyjąć, co ułatwia ładowanie i wymianę.



Centurion No Pogo R – Solidna rama i przemyślana konstrukcja

Centurion No Pogo R



Jednak nowy No Pogo R zdobywa punkty nie tylko swoim układem napędowym, ale także całkowicie przeprojektowaną ramą. Jest teraz **dwa kilogramy lżejszy** od swojego poprzednika, co znacznie poprawia właściwości jezdne. Pomimo zmniejszenia masy stabilność i trwałość ramy nie uległy pogorszeniu. Rama wykonana jest ze specjalnego aluminium, które zostało zaprojektowane tak, aby wytrzymać duże obciążenia bez utraty elastyczności.

Centurion No Pogo R

Szczególnie innowacyjne jest zintegrowane prowadzenie kabli. Wszystkie przewody i kable przebiegają w ramie, co nie tylko zapewnia schludny wygląd, ale także minimalizuje ryzyko uszkodzenia. Kolejną atrakcją jest osłona łańcucha, która sprawia, że ​​łańcuch jest cichszy, a jednocześnie chroni go przed brudem i uszkodzeniami. Jest to nieoceniona zaleta, zwłaszcza podczas intensywnej eksploatacji w terenie.



Centurion No Pogo R

Cechą wyróżniającą No Pogo R jest skok 170 mm, który zapewnia doskonałe zawieszenie zarówno z przodu, jak i z tyłu. To sprawia, że ​​rower jest idealnym wyborem dla rowerzystów enduro i każdego, kto ceni mocne zawieszenie w wymagającym terenie. Duży skok zawieszenia pozwala zawsze zachować kontrolę, nawet na ekstremalnych zjazdach i technicznych trasach.

Zamontowane elementy sprężynujące pochodzą od renomowanych producentów i zapewniają doskonałą amortyzację zarówno przy szybkich, jak i wolnych przejazdach. Zapewnia to nie tylko większy komfort, ale także znacznie bezpieczniejszą jazdę, ponieważ rower zawsze optymalnie przylega do podłoża.



Oprócz wyposażenia technicznego Centurion przywiązuje także dużą wagę do komfortu jazdy. No Pogo R jest ergonomicznie zaprojektowany i zapewnia wygodną pozycję siedzącą, która nie powoduje dyskomfortu nawet podczas długich podróży. Geometria ramy sprawia, że ​​rowerzysta zawsze siedzi w pozycji centralnej, co znacznie poprawia prowadzenie roweru. Dodatkowo kierownica i siodełko są przystosowane tak, aby można je było indywidualnie dopasować do potrzeb jeźdźca.



Centurion No Pogo R jest przeznaczony dla ambitnych rowerzystów górskich, którzy nie chcą iść na żadne kompromisy, jeśli chodzi o osiągi i prowadzenie. Jest idealny dla rowerzystów, którzy czują się jak w domu na technicznych trasach i regularnie wyruszają na wymagające wycieczki w terenie alpejskim lub na stromych podjazdach. Dzięki mocnej technologii napędu i przemyślanej geometrii rower jest odpowiedni zarówno dla doświadczonych rowerzystów, jak i początkujących, którzy szukają e-MTB, który będzie im towarzyszył na dłuższą metę.

WWW: centurion.de

tagi:Silnik Bosch Performance Line CXCenturion No Pogo RE-MTBAktualności - ShenAo Metal

O Floriana Nowaka

Florian Nowak to zawodowy kolarz na poziomie EuropeTour, który brał udział w wielu międzynarodowych wyścigach. Na mistrzostwach Niemiec w 2017 roku był najlepszym zawodowcem spoza WorldTour, zajmując 7. miejsce i dzięki temu mógł rekomendować się na Tour de L'Avenir i Mistrzostwa Świata. Ale nie tylko czuje się komfortowo na motocyklu wyścigowym, ale zawsze pociąga go również teren terenowy. Oprócz sportu pracuje na swoim drugim filarze i ukończył studia z zarządzania biznesem na LMU w Monachium.

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Tour de France Philipsena

Zapowiedź Tour de France nr 3: Masowy sprint w Dunkierce

Van der Poel Tour de France

Tour de France nr 2: Mathieu van der Poel pokonał Tadeja Pogacara

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 2

Zapowiedź Tour de France nr 2: Czy Pogacar już zaatakuje?

Tour de France nr 1: Jasper Philipsen wygrywa spektakularne otwarcie

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 1

Zapowiedź Tour de France nr 1: Kto wygra żółtą koszulkę w Lille?

Tour de France 2025 w telewizji

Tour de France 2025: Wszystkie 21 etapów na żywo w telewizji

Nowe modele do turystyki i codziennego użytku: Rower elektryczny KTM 2026

Szachownica Tour de France 2025

Tour de France 2025: 10 Niemców, 5 Szwajcarów i 3 Austriaków

Grupa bezprzewodowa do rowerów szutrowych: Shimano GRX Di2 1x12

Między odejściem a rzeczywistością: Recenzja i prognozy Eurobike 2025 na 2026 r.

Sporty kosmiczne: Nowe centrum serwisowe Fox i Marzocchi w Palatynacie

Idealna ochrona na upalne dni: Ochraniacze na kolana Alpinestars A-Motion Plasma

Nowe rowery z kierownicą typu drop bar z Austrii: Innowacje KTM na Eurobike 2025

Related Stories

  • Wszechstronny rower E-MTB z silnikiem Bosch Performance Line CX Gen.5: Nowy Focus Jam²
  • Nowe modele rowerów elektrycznych Treka z silnikiem Bosch Performance Line CX Gen.5: Trek Rail+ i Powerfly+
  • Rowery górskie Ghost E-ASX 2025: Połączenie mocy elektrycznej i inteligentnej wszechstronności
  • Nowa koncepcja E-MTB w stylu Focus: Nowe modele Focus THRON² i THRON² EQP
  • Zoptymalizowane dla jeszcze większej zabawy i wydajności: Rower elektryczny Ibis Oso E-MTB z udoskonalonym układem włókien węglowych
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH