Nowości produktowe: Hightower jest od wielu lat mocno zakorzeniony w ofercie Santa Cruz. Amerykański producent rowerów wychodzi naprzeciw rosnącym wymaganiom sektora all-mountain poprzez ciągły rozwój rowerów. Teraz na rynek wchodzi najnowsza generacja Santa Cruz Hightower: z nową ramą, zmienionym tylnym trójkątem VPP i większym skokiem zawieszenia.
Niezależnie od tego, czy jesteś w alpejskim powietrzu, czy na domowym szlaku, czy to na wybudowanych trasach flow, wymagających zjazdach, czy na naturalnych górskich ścieżkach – Santa Cruz ma Hightower gotowy do wszystkich tych zastosowań. Dzięki najnowszej generacji uniwersalnej broni all-mountain przyjemność z jazdy powinna zostać podniesiona na nowy poziom. Centralnym ulepszeniem Hightower jest piąta generacja tylnego trójkąta VPP. Zmieniona architektura tylnego trójkąta pozwala na niższą pozycję LowerLink i amortyzatora. Zmniejsza to wartość przeciwdziałającą przysiadowi i poprawia wydajność tylnego trójkąta. Wpływ łańcucha na zawieszenie został zminimalizowany, co ma znacząco zwiększyć przyczepność i wrażenia z jazdy.
Nowy Hightower ma również większy skok zawieszenia. Wyposażony w 160 milimetrów z przodu i 150 milimetrów z tyłu, rower stanowi idealną podstawę do wymagających przejażdżek. Według producenta dodatkowy skok zawieszenia nie sprawia, że Hightower jest powolny. Hightower powinien pozostać i być naprawdę wszechstronny - na szlaki pod górę i z góry. Santa Cruz Hightower oferowany jest jako kompletny rower z ramą C i CC oraz zestawem ram CC. Ramy CC są dostarczane bez kanału na kabel przerzutki (tylko bezprzewodowo). Hamulce Sram Maven 0/0 mm są stosowane w modelach AXS (C GX AXS, CC X180 AXS / CC X180 AXS RSV). Rower jest teraz dostępny w rozmiarach ram od S do XXL.
Wideo: Steve Peat i Nina Hoffmann z wieżą Santa Cruz Hightower
ceny:
- CR: 5499 euro
- CS: 6399 EUR
- C GX AXS: 7399 €
- CC X0 AXS: 8799 euro
- CC X0 AXS RSV: 9999 €
- Zestaw ramek CC: 3899 euro