Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

AllgemeinNowości produktowe

Mocne rowery elektryczne z nowym napędem: Byki z Bosch CX 2025

30. Września 2024 by Kacper Gebel

Byki Bosch CX

Bulls E-Bikes 2025: W nadchodzącym roku modelowym firma z Kolonii zaprezentuje wiele modeli z nową linią Bosch Performance Line CX. Są wśród nich nowe modele e-wyścigowe, a także rowery z pełnym zawieszeniem we wszystkich przedziałach cenowych oraz ciekawe rowery miejskie i typu SUV, które obiecują duży komfort i codzienne użytkowanie.

W Bulls w Kolonii prawie wszystko kręci się wokół kolarstwa górskiego. Marka z odnoszącym sukcesy zespołem wyścigowym ma do zaoferowania szeroką gamę modeli, od niedrogich aluminiowych hardtaili po w pełni maratońskie rowery przyzwyczajone do wygrywania, a na nadchodzący rok modelowy planuje się wiele modeli z nowym Bosch CX. Dzięki dobrze znanym wartościom wydajności – momentowi obrotowemu 85 Nm, mocy maksymalnej 600 W i współczynnikowi wspomagania do 3,4 – nowa jednostka napędowa zapewnia moc na szlaku i jest napędem wybieranym przez wszystkich fanów „pod górę” flow”, odkąd pierwsza wersja została wprowadzona dziesięć lat temu. W związku z tym Bosch nie widział powodu do aktualizacji; Jednak czujniki układu napędowego i przekładni były dalej rozwijane. Dzięki nowym komponentom stworzono kompletny ekosystem, który został specjalnie dostosowany do E-MTB.

Nowy Bosch CX ze zoptymalizowanymi czujnikami

W piątej generacji napędu siła pedałowania, przyspieszenie i parametry jazdy takie jak nachylenie i kąt nachylenia oraz wibracje mierzone są z niespotykaną dotąd precyzją, dzięki czemu wspomaganie napędu może działać jeszcze bardziej czuło. Całkowite odłączenie przekładni podczas jazdy w dół wraz z innymi działaniami przyczynia się do dalszej redukcji hałasu; Dzięki zastosowaniu materiałów pochodzących z recyklingu cały system stał się bardziej zrównoważony. Nowy, dostosowany do potrzeb MTB wyświetlacz Purion 5, nowe akumulatory PowerTube o pojemności 400 i 600 Wh, a także ulepszone opcje dostosowywania w aplikacji Ebike Flow również zapewniają wrażenia z jazdy na nowym poziomie.



Bulls oferuje to kierowcom na każdym poziomie, od rowerów miejskich po wyścigi elektryczne. Dla tego ostatniego w Kolonii das Zespół BULLS Sonic EN-R odpowiedzialny: Specjalista w przełomowej dyscyplinie wyścigowej pozwala na koła 29/27,5 calax i skok zawieszenia 170/160 mm przód/tył do ekstremalnych zastosowań enduro i jest wyposażony w bardzo wysokim standardzie: zainstalowana jest bezprzewodowa elektroniczna skrzynia biegów SRAM XX Eagle Transmission AXS, kokpit z włókna węglowego i lekki zestaw kołowy systemowy BULLS; Rama wykonana w całości z włókna węglowego i akumulator 600 Wh przyczyniają się do niskiej masy całkowitej. EN-R spełnia surowe wymagania wyścigów elektrycznych dzięki szczegółom, takim jak aluminiowa płyta podwozia i ponadwymiarowe łożyska sterujące. Do drogiej wersji drużynowej z najlepszym wyposażeniem dołączają dwa inne modele: Sonic EN-R za 6.799 euro i Sonic EN-R za 7.999 euro.

Zespół BULLS Sonic EN-R



Silnik: Bosch Performance Line CX GEN5
Akumulator: Bosch Powertube 600
Widelec: RockShox ZEB Ultimate 170mm
Amortyzator: RockShox Vivid Ultimate 160 mm
Przerzutki: SRAM XX Eagle Przekładnia AXS 12-biegowa
Hamulce: MAGURA Gustav Pro 220/203 mm
Koła: Mavic Deemax Enduro
Cena: € 9.999

 

AllMountain w pełni ze zintegrowanym systemem oświetlenia

Odchodząc od skrajnej specjalizacji e-wyścigów, Bulls wnosi w pełni wszechstronność dzięki nowemu Bosch CX, który oprócz zaktualizowanego napędu charakteryzuje się ciekawymi funkcjami. Obejmuje to interesującą cenę Bulls Sonic AM 1 ze skokiem zawieszenia 150 mm z przodu i z tyłu, którego główną atrakcją jest rewolucyjny system oświetlenia: podobnie jak wiele innych rowerów Bulls, jest wyposażony w nowe światło doświetlające zakręty MonkeyLink, które jest całkowicie zintegrowane z główką ramy i oświetla drogę pod kątem 120 stopni. Jego natężenie światła jest ograniczone do 30 luksów, co jest odpowiednie do codziennego użytku; Jeśli planujesz długie nocne przejażdżki, możesz zamontować wybrane światło na akumulator na kasku lub kierownicy. Oprócz świateł doświetlających zakręty, z tyłu znajduje się MonkeyLight Twinlight - jasne tylne światła na tylnych widełkach, które zapewniają pełną przydatność do StVZO. 29-calowy rower oparty jest na głównej ramie z włókna węglowego i wyposażony w akumulator 800 Wh, jedenastobiegowe przerzutki oraz solidne wyposażenie, m.in. opuszczaną sztycę i silnik 2.4 Schwalbe Magic Mary.



Byki Bosch CX

Bulls Sonic AM 1

Silnik: Bosch Performance Line CX GEN5
Akumulator: Bosch Powertube 800
Widelec: SR Suntour Zeron 36 Air, 150 mm
Amortyzator: RockShox Delux Select+ RT, 150 mm
Przerzutki: Shimano Deore XT 11-biegowa
Hamulce: Shimano SM-RT30 203/203mm
Koła: Radialne MTB 30
Cena: € 5.799



 

Innowacyjny model z ABS

To prawdziwy „model innowacji”, jak to nazywa Bulls Byki Sonic AM 4 ABS. Oprócz nowego Bosch CX, model all-mountain oferuje optymalnie zintegrowane i niezwykle praktyczne doświetlanie zakrętów MonkeyLight, a także tylne światła Twinlight, a także nowy układ przeciwblokujący firmy Bosch, który optymalizuje działanie hamulca Magura system do użytku MTB. Układ ABS wspomaga gwałtowne manewry hamowania na wejściu w zakręt, np. lekkie hamowanie na śliskiej nawierzchni. Rama główna z włókna węglowego i tylny trójkąt z aluminium zapewniają optymalny stosunek stabilności i masy; Dzięki skokowi zawieszenia wynoszącemu 150 mm Twentyniner radzi sobie także na trudnych trasach. Na górze znajduje się uzupełnienie z elektronicznym obwodem SRAM; Bulls wnosi szlachetny kokpit z włókna węglowego i zestaw kół własnej marki Rumble.



Bulls Sonic AM 4 ABS

Silnik: Bosch Performance Line CX GEN5
Akumulator: Bosch Powertube 800
Widelec: SR Suntour Aion 36 Air, 150 mm
Amortyzator: RockShox Delux Select+ RL, 150 mm
Przerzutki: SRAM S-Series Eagle AXS, 12-biegowa
Hamulce: MAGURA Gustav Pro ABS 203/203 mm
Koła: Rumble Impeller Pro
Cena: € 7.199

 



Jako wszechstronny zawodnik all-mountain Bulls przedstawia nowość Copperhead EVO ON 2, który ma wiele do zaoferowania za stosunkowo niską cenę 5.199 euro. Widelec o skoku 140 mm uzupełniony jest skokiem 150 mm z tyłu; Najważniejszym elementem roweru z włókna węglowego z 29-calowymi kołami jest w pełni zintegrowany system oświetlenia, składający się z tylnych świateł „MonkeyLink Twinlight” i zupełnie nowego światła kierownicy MonkeyLink. Całkowicie wpuszczony w główkę ramy reflektor oświetla nawierzchnię drogi na dużym obszarze i zapewnia duże bezpieczeństwo na szlaku zarówno wieczorem, jak i podczas codziennego użytkowania. Bulls Copperhead EVO AM 2 jest ekonomiczny tylko przy dziesięciobiegowej dźwigni zmiany biegów, która jest jednak solidna i szeroko umieszczona.

Byki Copperhead EVO ON 2



Silnik: Bosch Performance Line CX GEN5
Akumulator: Bosch Powertube 800
Widelec: Bulls Lytro 34 Air Boost 2CR DS, 140mm
Amortyzator: SR Suntour Edge X-2CR, 150 mm
Przerzutki: Shimano Cues 10-biegowe
Hamulce: Shimano BR-MT420 203/203mm
Koła: Bulls DDM-30
Cena: € 5.199

 

Jest to bardzo ciekawe cenowo Bulls LT EVO CX AM, który pomimo pełnego zawieszenia i ciekawych funkcji pozostaje poniżej poziomu 4.000 euro. Dzięki skokowi zawieszenia wynoszącemu 140 mm z przodu i z tyłu można go zdecydowanie nazwać dużym skokiem, a ponadto jest wyposażony w zwinne zawieszenie Schwalbe Smart Sam o szerokości 2.6 cala – podwozie z dużymi rezerwami. Na pokładzie znajduje się również opuszczana sztyca z dużym zakresem regulacji, dzięki czemu możliwe są wszelkiego rodzaju wymagające wycieczki terenowe. Pomimo całkowicie aluminiowej ramy, rower nie jest wcale cięższy od znacznie droższych modeli z włókna węglowego. Bulls oferuje tylne światła Twinlight, które zapewniają widoczność do tyłu w ruchu ulicznym; Reflektor musisz zamontować samodzielnie. LT EVO CX AM jest ekonomiczny tylko pod względem przełożeń: dziewięć przełożeń to jedno, ale zakres 11-36 jest zdecydowanie za krótki. Użytkownik powinien to zamontować, jeśli rower ma być używany w trudnym terenie.



Byki LT EVO CX AM

Silnik: Bosch Performance Line CX GEN5
Akumulator: Bosch Powertube 600/800
Widelec: RockShox 35 Gold RL, 140 mm
Amortyzator: SR Suntour Edge XR, 140 mm
Przerzutki: Shimano Alivio 9-biegowe
Hamulce: Shimano BR-MT200 180/180mm
Koła: Bulls DDM-30
Cena: od EUR 3.899



 

Ekscytujący rower codzienny i turystyczny z nowym Bosch CX

Bulls wykorzystuje nowy Bosch CX również w rowerze e-trekkingowym – na przykład na Bulls Cross Lite EVO 1. Jako wygodny i wszechstronny model z widelcem z amortyzacją pneumatyczną o skoku 100 mm, model jest dostępny w trzech kształtach ramy i zapewnia komfort i bezpieczeństwo dzięki wyprostowanej pozycji siedzącej; Wyświetlacz Bosch Intivua 100 i Mini Remote umożliwiają łatwą obsługę układu napędowego. W przeciwieństwie do rowerów elektrycznych, w nowym Bosch CX dostępne są akumulatory obu rozmiarów: 600 i 800 watogodzin. Dziesięciobiegowa dźwignia zmiany biegów w Cross Lite EVO jest nieco węższa w zależności od przeznaczenia; Całkowicie zintegrowane kable zapewniają elegancki wygląd. Odporne na przebicie opony Schwalbe i bardzo jasny reflektor o mocy 70 luksów zapewniają bezpieczeństwo w codziennym życiu.



Bulls Cross Lite EVO 1

Silnik: Bosch Performance Line CX GEN5
Akumulator: Bosch Powertube 600/800
Widelec: SR Suntour Mobie-25 Air LOR, 100mm
Przerzutki: Shimano Deore 10-rzędowa
Hamulce: Shimano BR-MT200 180/180mm
Koła: Bulls DDM-30
Cena: od EUR 4.399

 



Z Byki Petrel EVO firma z Kolonii prezentuje nową wersję swojego niemal klasycznego roweru elektrycznego miejskiego. Do tej pory Sturmvogel był dostępny z silnikiem Brose; Teraz dostępny jest wariant z nowym Bosch CX. Ze sztywnym widelcem, szerokimi oponami i napędem pasowym, został zaprojektowany z myślą o maksymalnie niskich kosztach konserwacji w życiu codziennym; Reflektor MonkeyLink zintegrowany z główką ramy aluminiowej znacznie odświeża znajomy wygląd Sturmvogel. Plusem pod względem wyglądu są całkowicie wewnętrzne kable, które zapewniają wyjątkowo gładką sylwetkę. BULLS oferuje nowy Sturmvogel o mocy 600 lub 800 watogodzin; Oprócz wyświetlacza „Intuvia 100” na kierownicy znajduje się mini pilot, a w górnej rurze kontroler systemu. Pięciobiegowe przerzutki w piaście i pasek rozrządu przeznaczone specjalnie dla rowerów elektrycznych są doskonale dostosowane do codziennego użytku; Szerokie szutrowe opony Schwalbe zapewniają komfort jazdy.

Bull's Petrel EVO



Silnik: Bosch Performance Line CX GEN5
Akumulator: Bosch Powertube 600/800
Widelec: sztywne aluminium
Przerzutki: Shimano Inter-5 E
Hamulce: Shimano BR-MT200 180/180mm
Koła: Bulls DDM-30
Cena: od EUR 4.399

 

Z Kultowy EVO FS 1 i jego siostrzane modele, Bulls praktycznie wprowadza nowy model, podczas gdy elektryczny SUV z pełnym zawieszeniem był wcześniej dostępny tylko z ramą diamentową. Wyposażony w nowy Bosch CX i dostępny tylko z akumulatorem 800 Wh, ten rower do użytku codziennego i turystycznego zapewnia w pełni skok zawieszenia wynoszący 120 mm, dzięki czemu jest doskonale przygotowany na nierówne nawierzchnie. Pozycja siedząca jest przyjemnie wyprostowana; Do wygodnego wsiadania i zsiadania służy głównie regulowana sztyca o zakresie regulacji od 125 do 170 mm. Jednak na stromych leśnych ścieżkach obniża również środek ciężkości nadwozia, aby zapewnić stabilność. Zakres przełożeń dziesięciobiegowej kasety jest wystarczająco duży; Solidny układ hamulcowy pochodzi od Tektro. W tym rowerze zastosowano również nowe światło doświetlające zakręty Bulls, które oczywiście służy jako główny reflektor i dlatego mogłoby być nieco jaśniejsze.



Byki Bosch CX

Byki Kultowy EVO FS 1

Silnik: Bosch Performance Line CX GEN5
Akumulator: Bosch Powertube 800
Widelec: Bulls Lytro 34 Air LOR, 120 mm
Amortyzator: SR Suntour Edge X-2CR, 120 mm
Przerzutki: Shimano Cues 10-biegowe
Hamulce: Tektro HD-M530 203/180 mm
Koła: Bulls DDM-30
Cena: € 5.399



 

www.bulls.de

tagi:Boscha CXBoschCX2025BykiE-roweryE-MTB

O Kacper Gebel

Caspar Gebel jeździ na rowerze wyścigowym od 40 lat. Specjalistyczny dziennikarz i autor literatury faktu pracuje dla Velomotion, a także dla magazynów Procycling i Fahrrad News.

Tour de France bauhaus Ackermann

Zapowiedź Tour de France nr 9: Jakie szanse na zwycięstwo mają Bauhaus i Ackermann?

Mediolan Tour de France

Tour de France nr 8: Milan świętuje swoje pierwsze zwycięstwo etapowe w Tourze

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 7: Pogacar ponownie otrzymuje żółtą kartkę w Mûr-de-Bretagne

Tour de France w Mur-de-Bretagne

Zapowiedź Tour de France nr 7: Mûr-de-Bretagne zaprasza na kolejną walkę

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Magura Louise Elite

Recenzja Magura Louise Elite: Jaki jest punkt odniesienia dla stosunku ceny do jakości w średniej klasie rowerów elektrycznych E-MTB?

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Zrób miejsce na większy komfort: Troy Lee projektuje ochraniacze na kolana na scenę

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 4: Pogacar świętuje swoje 100. zwycięstwo w karierze zawodowej

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 3: Merlier wygrywa po chaosie spowodowanym wypadkiem na spokojnym etapie

Related Stories

  • Z nowym silnikiem Bosch CX: Wąsy Grają 150 i 160 w pierwszym teście
  • Wiele nowych rowerów elektrycznych i rowerów marki sportowej z Kolonii: Najlepsze innowacje Bulls w 2024 roku
  • Bull's Sonic E-MTB: E-MTB bez kompromisów?
  • Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29
  • Innowacje Bosch eBike 2026: Nowy silnik CX-R, duża modernizacja CX Gen 5 i wyświetlacza Kiox 400C
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH