Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

kolarstwokolarstwo szosowe

Marco Brenner w wywiadzie: „Zawsze celem jest zwycięstwo”

22. Sierpnia 2024 by Michaela Behringera

Wprowadzenie do drużyny kolarskiej Tudor Pro 2025

Wywiad: Marco Brenner kilka tygodni temu sprawił wielką niespodziankę i zdobył tytuł mistrza Niemiec pokonując przewagę Bora – Hansgrohe. Po prologu w Schweinfurcie rozmawiał z nami podczas tournee po Niemczech.

Za sobą macie prolog tournée po Niemczech. Jak poszło?
Marco Brenner: „Myślę, że było w porządku. Nie planowałem zbyt wiele, po prostu przetrwałem to najlepiej, jak mogłem. Trasa jest krótka i płaska, co nie odpowiada moim cechom. Dałem z siebie wszystko i właściwie jestem z tego całkiem zadowolony.

Jeszcze raz gratulujemy mistrzostwa Niemiec. Czy to był twój cel od początku?
„W zeszłym roku na tej samej trasie zająłem szóste miejsce. Dlatego zacząłem wyścig z ambicjami. Pierwotnie naszym celem było zdobycie podium. Tak… i udało nam się to osiągnąć (śmiech). Nie spodziewaliśmy się, że wygramy. Ale mieliśmy już zamiar wygrać. Jako zespół zawsze naszym celem jest zwycięstwo.”



W końcu zostałeś sam z Florianem Lipowitzem. W poprzednich tygodniach pokazywał rewelacyjne występy. Jak nadal wierzyłeś, że możesz go pokonać?
„Od początku czułem się bardzo dobrze. Myślę też, że ten profil bardziej mi odpowiadał niż jemu. Byłem więc bardzo pewny siebie. Pomyślałem, że jeśli zajdzie taka potrzeba, uda mi się go pokonać w sprincie. Ale już miałem za cel prześcignąć go na tej jednej górze.

Na nadchodzący sezon wiele się zmieni w Tudor Pro Cycling Team. Przychodzą do Was m.in. Marc Hirschi i Julian Alaphilippe. Jak to wpływa na twoją rolę?
„Myślę, że niewiele się dla mnie zmieni. Nadal będę miał szansę dostać się do rankingów ogólnych w turniejach. Ale oczywiście mamy teraz ambicje związane z klasykami w Ardenach i będę wspierać Marca i Juliana najlepiej, jak potrafię”.

Więc chcesz na dłuższą metę zostać typem „jeźdźca GC”?
„Tak, zdecydowanie.”



Kilka dni temu podczas trasy po Burgos jechałeś częściowo bez radia. To był test UCI. Jak ci się to podobało?
„Ma to swoje zalety i wady. Zaletą jest to, że w peletonie jest mniej stresu. Ale jeśli prosiło się o butelki, czasami trzeba było czekać naprawdę długo. Za każdym razem inspektorzy musieli informować samochód. W sprawę zaangażowana była, że ​​tak powiem, jeszcze jedna osoba. A jeśli wystąpi usterka, może to potrwać dłużej. Dlatego powiedziałbym, że lepiej jeździć z radiem.”

Tak, wydaje się, że wielu kierowców podziela tę opinię. Życzymy wielu sukcesów na trasie po Niemczech.
"Dziękuję."

Specjalny @Ride_BMC rower dla Marco Brennera na początku jego domowego wyścigu @Twoja wycieczka
Jak podoba Ci się ten projekt? pic.twitter.com/gBTeYeshpp



— Zespół Tudor Pro Cycling (@TudorProCycling) 21 sierpnia 2024 r.

tagi:Wycieczka po NiemczechpolecaneWywiadMarco BrenneraAktualności- HUASHILTudorWywiad z Velomotionem

O Michaela Behringera

Kolarstwo ze wszystkimi taktykami, analizami etapów, miejscami i prognozami to wielka pasja Michaela Behringera. W 1996 roku wyśledził swój pierwszy Tour de France. Od tego czasu obserwował prawie wszystkie wyścigi. Jego pasja do kolarstwa towarzyszy mu od ponad dwóch dekad. Nie widać końca.

Shimano rozszerza ofertę bezprzewodowych komponentów MTB: Nowy Shimano Deore XT M8200 Di2

Kask rowerowy na każdą okazję: Alpina Paranus

Specjalistyczny Stumpjumper 15 EVO

„Jeden rower, który rządzi wszystkimi szlakami”: Specjalistyczny Stumpjumper 15 EVO

Joao Almeida Tour de Szwajcaria

Tour de Suisse nr 4: Joao Almeida poważnie podchodzi do przełęczy Splügen

Lekki, wygodny, funkcjonalny – Flow 2.0 to mocny i wszechstronny model: Ochraniacze na kolana iXS Flow 2.0

Ekskluzywna współpraca wyścigowa pomiędzy Specialized i Brembo

Postępowy krok w rozwoju wyścigów grawitacyjnych: Ekskluzywna współpraca wyścigowa pomiędzy Specialized i Brembo

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od Red Bull-Bora-hansgrohe i Soudal-Quick-Step: Specialized S-Works Prevail 3

Thok TP4-S i TP4

Po wielkim sukcesie: Thok TP4-S i TP4 – dwa nowe modele o świeżym wyglądzie

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Hełm Ineos Grenadiers – Kask Elemento

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Aerodynamiczny kask od Uno-X-Mobility: Sweet Protection Tucker 2Vi

Specjalna konstrukcja ze specjalnie dostrojonymi parametrami kół: Koła Crankbrothers Synthesis Alloy 2.0

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask AG2R La Mondiale marki Decathlon – Van Rysel RCR-F Aero

Nowy Cervélo Áspero 5: Nowy poziom wyścigów szutrowych?!

Nowe grupy kierownic typu drop bar do rowerów szosowych i szutrowych: SRAM Force AXS i Rival AXS 2025

  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH