Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

AllgemeinWycieczka na rowerach elektrycznych i życie codzienneTesty

Pojazd ucieczkowy dla codziennych rowerzystów: Przetestuj E-SUV wyposażony w Myvelo Everest

8. Sierpnia 2024 by Kacper Gebel

Myvelo Everest wyposażony w elektryczny SUV

Przetestuj E-SUV wyposażony w Myvelo Everest: mocny motocykl od dostawcy ze Schwarzwaldu zachwyca wysokim poziomem komfortu i funkcjami, które Cię nie zawiodą nawet na trudnych trasach.

Mała odskocznia od codzienności? Trudne, bo życie wielu ludzi jest bardzo napięte. Często dopiero podróż z jednej stacji na drugą można zaliczyć jako „czas dla siebie”. Jednak spędzanie tego czasu w samochodzie lub transporcie publicznym również nie jest właściwym rozwiązaniem.

Rozwiązanie nie jest nowe: pokonuj swoje codzienne podróże rowerem! W mieście, gdzie jest to tylko kwestia kilku kilometrów, nie stanowi to problemu. Ale gdy tylko przekroczysz granice miasta lub nawet udasz się stamtąd do wioski, sprawy mogą się skomplikować. Rowerem autostradą federalną? Nie, dziękuję, ponieważ jest to często stresujące i niebezpieczne, a na pewno nie relaksujące. Z drugiej strony polne koleiny i śliskie drogi żwirowe nie sprawiają przyjemności na konwencjonalnym rowerze.



E-SUV (nie tylko) do codziennych wycieczek po naturalnych ścieżkach

Ale w tej sytuacji branża rowerowa zna wyjście – a jest nim „E-SUV”. Środek pomiędzy rowerami górskimi a rowerami trekkingowymi jest obecnie bardzo popularny, ponieważ tego typu rowery elektryczne potrafią robić to, o czym tylko obiecują SUV-y z czterema kołami. Pokonują praktycznie każdą ścieżkę przeznaczoną dla dowolnego rodzaju pojazdu, a nawet unikają tras, które zwykle są zarezerwowane dla prawdziwych rowerów górskich.

Mocny silnik Shimano

Ciekawym przykładem tego rodzaju jest Myvelo Everest. Jest to rower, który dobrze wpisuje się w sportowy styl marki Black Forest, ale dzięki wysokiemu poziomowi komfortu spodoba się również tym, którzy chcą jeździć na spokojnych wycieczkach. Sercem Everestu jest mocny silnik w postaci Shimano EP6 z momentem obrotowym 85 Nm. Bardzo cichy napęd reaguje harmonijnie i płynnie i nie przeszkadza mu strome podjazdy; W połączeniu z akumulatorem 720 Wh stanowi to naprawdę wszechstronny, bezproblemowy pakiet, który można łatwo obsługiwać za pomocą klawiatury po lewej stronie kierownicy i uzupełnia go mały, ale funkcjonalny wyświetlacz. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu prędkość przelotową 25 km/h osiągano w mgnieniu oka; Ale wtedy jazda nieco szybciej nie jest taka trudna – silnik Shimano ma bardzo niski opór, dzięki czemu rowerem można poruszać się nawet bez wspomagania napędu.



Myvelo Everest wyposażony w elektryczny SUV
Dzięki momentowi obrotowemu 85 Nm Shimano EP6 jest jednym z najmocniejszych silników do rowerów elektrycznych.
Myvelo Everest wyposażony w elektryczny SUV
Mały wyświetlacz jest dobrze chroniony i zamontowany po wewnętrznej stronie kierownicy.

Myvelo montuje EP6 w funkcjonalnie wyglądającej aluminiowej ramie, na której zauważalne jest udane, a mianowicie w pełni zintegrowane poprowadzenie linek: rura hamulcowa i linka przerzutki znikają w wsporniku i pojawiają się ponownie dopiero na końcu tylnych widełek. Rura dolna o dużej objętości ze zintegrowanym akumulatorem kontrastuje ze smukłym tylnym trójkątem; Tylne koło jest mocowane za pomocą najnowocześniejszej osi przelotowej. To samo tyczy się przedniego koła w widelcu z pneumatycznym zawieszeniem, przy czym dźwignie napinające z przodu i z tyłu ułatwiają demontaż.

Z tyłu zauważysz oś przelotową i kable poprowadzone do tylnych widełek tylnych.
Wewnętrznie poprowadzone kable zapewniają porządek w kokpicie.


Duży skok zawieszenia i czuła sztyca podsiodłowa

Skok zawieszenia wynoszący 110 mm jest wystarczający jak na elektrycznego SUV-a; Zaletą jest to, że widelec można ustawić tak, aby był miękki, dzięki czemu szczególnie skutecznie amortyzuje wstrząsy drogowe. Jeśli zejdziesz z siodełka przy takim ustawieniu, możesz zauważyć, że widelec jest następnie mocno dociśnięty - ale na takie przypadki dostawca umieścił dźwignię blokującą na kierownicy. Ten ostatni, nawiasem mówiąc, ma wyraźnie zakrzywiony kształt, co prowadzi do wygodnego ułożenia dłoni i ramion. Jasne, prosta kierownica MTB wygląda bardziej sportowo, ale kształt taki jak Myvelo jest bardziej ergonomiczny.

Tym, co niezwykłe w rowerze elektrycznym, jest blokada widelca z zawieszeniem pneumatycznym.
Równoległoboczna sztyca podsiodłowa zapewnia komfort siedzenia.

Wspornik sprężyny równoległobocznej jest również bardzo wygodny. Dobrze reaguje i działa znacznie delikatniej niż zwykłe podpory teleskopowe. Dodaj do tego bardziej wyprostowaną pozycję za kierownicą, a wszystko będzie gotowe na bezstresową podróż po nieutwardzonych drogach, do której Everest jest przygotowany także pod innym względem. Opony o szerokości 2,25 cala / 57 mm mają mocny profil i są bardzo stabilne dzięki wkładce chroniącej przed przebiciem; Zapewniają przyczepność i bezpieczeństwo nawet na głębokich ścieżkach. Dwunastobiegowa skrzynia biegów E-SUV-a jest bardzo szeroko umiejscowiona – jeśli chcesz włożyć trochę więcej wysiłku i wybrać tryb niskiego wspomagania, dzięki dużemu „pasowi ratunkowemu” nadal możesz wspiąć się na prawie każdą górę.



Opony charakteryzują się dużą objętością i mocnym bieżnikiem.
Solidny bagażnik zapewnia przydatność do codziennego użytku.

I inaczej? Ważący nieco ponad 26 kilogramów Myvelo Everest jest jednym z lżejszych przedstawicieli w swojej kategorii; System oświetlenia, bagażnik i stojak boczny zapewniają bezkompromisową przydatność do codziennego użytku. Dzięki temu E-SUV-owi Twoja mała odskocznia od codzienności z pewnością zakończy się sukcesem.

www.myvelo.de



 

Myvelo Everest wyposażony w elektryczny SUV

Wniosek: E-SUV wyposażony w Myvelo Everest

Pro

  • Mocno zmotoryzowany
  • Wysoki komfort
  • Wygodna pozycja siedząca
  • Amortyzowany widelec z blokadą
  • Nadaje się do codziennego użytku

Contra

Nichts

fakty

materiał ramyaluminium
typ napęduShimanoEP6
Waga26,2 kg (w.p.)
Cena3.599 Euro
Sieć www.myvelo.de
Myvelo łączy mocny silnik i pojemny akumulator z licznymi funkcjami zapewniającymi komfort, w tym przyjemnym kształtem kierownicy i wsparciem dla równoległoboku. Dodaj do tego duży skok zawieszenia i opony MTB - masz E-SUV, który nie poddaje się na żadnym szlaku i dlatego jest idealny do ucieczki przed korkami podczas codziennych podróży.
tagi:SUV-a typu Erower e-trekkingowypolecaneMojeVelo

O Kacper Gebel

Caspar Gebel jeździ na rowerze wyścigowym od 40 lat. Specjalistyczny dziennikarz i autor literatury faktu pracuje dla Velomotion, a także dla magazynów Procycling i Fahrrad News.

Nowe siodło 3D o wysokim komforcie: Specialized Phenom Pro z lusterkiem

Solidna i niedroga ochrona D3O: Ochraniacze na kolana Rockrider Feel D_Strong D3O

Jake’a Stewarta Criterium du Dauphine

Criterium du Dauphiné #5: Jake Stewart świętuje pierwsze zwycięstwo w WorldTour

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask z Lidl-Trek – Trek Ballista Mips

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask Tudor: Oakley Velo Mach

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Bahrajn Victorious – hełm Rudy Project Rebel

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od Movistar – Abus Gamechanger 2.0

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od Jumbo – Lease-a-bike – Giro Eclipse Spherical

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od Uno-X-Mobility: Sweet Protection Falconer Aero 2Vi

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od EF Education–EasyPost – POC Cytal

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od Red Bull–Bora–hansgrohe i Soudal–Quick-Step – Specialized S-Works Evade 3

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask Visma – Lease-a-bike – Giro Aries Spherical

Aktualizacja zupełnie nowego silnika HPR60 firmy TQ: Ponowne uruchomienie Simplon Rapcon :eTQ i Silk 365 :eLight

Amortyzator RockShox Reverb AXS 2.0

Amortyzator RockShox Reverb AXS: Wygraj jedną z dwóch sztyc regulowanych, w tym wiosło AXS Pod Rocker

  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH