Przetestuj E-SUV wyposażony w Myvelo Everest: mocny motocykl od dostawcy ze Schwarzwaldu zachwyca wysokim poziomem komfortu i funkcjami, które Cię nie zawiodą nawet na trudnych trasach.
Mała odskocznia od codzienności? Trudne, bo życie wielu ludzi jest bardzo napięte. Często dopiero podróż z jednej stacji na drugą można zaliczyć jako „czas dla siebie”. Jednak spędzanie tego czasu w samochodzie lub transporcie publicznym również nie jest właściwym rozwiązaniem.
Rozwiązanie nie jest nowe: pokonuj swoje codzienne podróże rowerem! W mieście, gdzie jest to tylko kwestia kilku kilometrów, nie stanowi to problemu. Ale gdy tylko przekroczysz granice miasta lub nawet udasz się stamtąd do wioski, sprawy mogą się skomplikować. Rowerem autostradą federalną? Nie, dziękuję, ponieważ jest to często stresujące i niebezpieczne, a na pewno nie relaksujące. Z drugiej strony polne koleiny i śliskie drogi żwirowe nie sprawiają przyjemności na konwencjonalnym rowerze.
E-SUV (nie tylko) do codziennych wycieczek po naturalnych ścieżkach
Ale w tej sytuacji branża rowerowa zna wyjście – a jest nim „E-SUV”. Środek pomiędzy rowerami górskimi a rowerami trekkingowymi jest obecnie bardzo popularny, ponieważ tego typu rowery elektryczne potrafią robić to, o czym tylko obiecują SUV-y z czterema kołami. Pokonują praktycznie każdą ścieżkę przeznaczoną dla dowolnego rodzaju pojazdu, a nawet unikają tras, które zwykle są zarezerwowane dla prawdziwych rowerów górskich.
Mocny silnik Shimano
Ciekawym przykładem tego rodzaju jest Myvelo Everest. Jest to rower, który dobrze wpisuje się w sportowy styl marki Black Forest, ale dzięki wysokiemu poziomowi komfortu spodoba się również tym, którzy chcą jeździć na spokojnych wycieczkach. Sercem Everestu jest mocny silnik w postaci Shimano EP6 z momentem obrotowym 85 Nm. Bardzo cichy napęd reaguje harmonijnie i płynnie i nie przeszkadza mu strome podjazdy; W połączeniu z akumulatorem 720 Wh stanowi to naprawdę wszechstronny, bezproblemowy pakiet, który można łatwo obsługiwać za pomocą klawiatury po lewej stronie kierownicy i uzupełnia go mały, ale funkcjonalny wyświetlacz. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu prędkość przelotową 25 km/h osiągano w mgnieniu oka; Ale wtedy jazda nieco szybciej nie jest taka trudna – silnik Shimano ma bardzo niski opór, dzięki czemu rowerem można poruszać się nawet bez wspomagania napędu.
Myvelo montuje EP6 w funkcjonalnie wyglądającej aluminiowej ramie, na której zauważalne jest udane, a mianowicie w pełni zintegrowane poprowadzenie linek: rura hamulcowa i linka przerzutki znikają w wsporniku i pojawiają się ponownie dopiero na końcu tylnych widełek. Rura dolna o dużej objętości ze zintegrowanym akumulatorem kontrastuje ze smukłym tylnym trójkątem; Tylne koło jest mocowane za pomocą najnowocześniejszej osi przelotowej. To samo tyczy się przedniego koła w widelcu z pneumatycznym zawieszeniem, przy czym dźwignie napinające z przodu i z tyłu ułatwiają demontaż.
Duży skok zawieszenia i czuła sztyca podsiodłowa
Skok zawieszenia wynoszący 110 mm jest wystarczający jak na elektrycznego SUV-a; Zaletą jest to, że widelec można ustawić tak, aby był miękki, dzięki czemu szczególnie skutecznie amortyzuje wstrząsy drogowe. Jeśli zejdziesz z siodełka przy takim ustawieniu, możesz zauważyć, że widelec jest następnie mocno dociśnięty - ale na takie przypadki dostawca umieścił dźwignię blokującą na kierownicy. Ten ostatni, nawiasem mówiąc, ma wyraźnie zakrzywiony kształt, co prowadzi do wygodnego ułożenia dłoni i ramion. Jasne, prosta kierownica MTB wygląda bardziej sportowo, ale kształt taki jak Myvelo jest bardziej ergonomiczny.
Wspornik sprężyny równoległobocznej jest również bardzo wygodny. Dobrze reaguje i działa znacznie delikatniej niż zwykłe podpory teleskopowe. Dodaj do tego bardziej wyprostowaną pozycję za kierownicą, a wszystko będzie gotowe na bezstresową podróż po nieutwardzonych drogach, do której Everest jest przygotowany także pod innym względem. Opony o szerokości 2,25 cala / 57 mm mają mocny profil i są bardzo stabilne dzięki wkładce chroniącej przed przebiciem; Zapewniają przyczepność i bezpieczeństwo nawet na głębokich ścieżkach. Dwunastobiegowa skrzynia biegów E-SUV-a jest bardzo szeroko umiejscowiona – jeśli chcesz włożyć trochę więcej wysiłku i wybrać tryb niskiego wspomagania, dzięki dużemu „pasowi ratunkowemu” nadal możesz wspiąć się na prawie każdą górę.
I inaczej? Ważący nieco ponad 26 kilogramów Myvelo Everest jest jednym z lżejszych przedstawicieli w swojej kategorii; System oświetlenia, bagażnik i stojak boczny zapewniają bezkompromisową przydatność do codziennego użytku. Dzięki temu E-SUV-owi Twoja mała odskocznia od codzienności z pewnością zakończy się sukcesem.