Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

TestyAkcesoria

Bagażnik tylny roweru w teście: Yakima Justclick 2 EVO

17 lipiec 2024 by redakcja

Bagażnik rowerowy Yakima JustClick 2 EVO w teście: Koszt i waga Yakimy są dobre, ponieważ należy do niższego segmentu cenowego, a przy wadze 17,5 kg jest dość lekki. Szyny Justclick mieszczą opony o szerokości do 3.25 cala – tak samo praktyczne w przypadku pojazdów enduro, jak i e-SUV-ów. Diody LED zapewniają optymalną widoczność, a kolorowe wskaźniki na mechanizmie blokującym zapewniają bezpieczne mocowanie. Testowaliśmy tylny bagażnik Yakima JustClick.

Yakima JustClick 2 Evo to bagażnik rowerowy, który zachwyca łatwością obsługi, bezpieczeństwem i wszechstronnością. Dzięki prostemu systemowi montażu, możliwości rozbudowy o dodatkowy rower oraz kompatybilności z większością typów rowerów, w tym także rowerami elektrycznymi, stanowi przemyślane rozwiązanie dla każdego, kto chce bezpiecznie i wygodnie przewozić swoje rowery.

Yakima Justclick 2 EVO
Yakima Justclick 2 Evo pomieści nawet dwa duże rowery elektryczne.


Innowacyjny system mocowania

JustClick 2 Evo firmy Yakima jest wyposażony w innowacyjny system „Just Click”, który sprawia, że ​​mocowanie bagażnika do haka holowniczego pojazdu jest niezwykle łatwe. Za pomocą jednego kliknięcia nosidełko blokuje się bezpiecznie na swoim miejscu, a czerwono-zielony wskaźnik pokazuje, czy nosidełko jest prawidłowo zamocowane. System ten oszczędza czas i wysiłek, zapewniając jednocześnie maksymalne bezpieczeństwo podczas jazdy. Dzięki solidnej konstrukcji i dodatkowym funkcjom bezpieczeństwa JustClick 2 Evo jest opłacalną inwestycją dla każdego entuzjasty jazdy na rowerze.

Nawet po rozładowaniu tylny bagażnik nie dodaje zbyt dużej objętości i zachwyca eleganckim wyglądem. Tylne światła można przesunąć jeszcze bardziej na zewnątrz.

Dane techniczne Yakima JustClick 2 EVO

Waga17,5 kg
Wymiary po złożeniu (szerokość/wysokość/głębokość)98cm / 77cm / 30cm
Wymiary po rozłożeniu (szerokość/wysokość/głębokość)130cm / 77cm / 58cm
Maksymalne obciążenie całkowite60 kg
Maksymalna szerokość opony3.25 cali
Cena detaliczna729 Euro


Rampa to przydatne akcesorium…
...aby łatwo i wygodnie wepchnąć rower elektryczny na bagażnik.
Yakima Justclick 2 EVO
Tylny bagażnik można łatwo odchylić, aby umożliwić dostęp do bagażnika.

Yakima JustClick 2 EVO w praktyce

Yakima już wiedziała, jak zaimponować podczas transportu do pojazdu. Nie tak kompaktowy, jak niektóre inne bagażniki po złożeniu (ale Yakima ma w swojej ofercie alternatywne modele), można go łatwo przenieść do KIA EV6 na kołach. Teraz pojawia się imprezowy trik i zarazem imiennik produktu przewoźnika: Just Click! Z żadnym innym testowanym nośnikiem montaż na haku przyczepy był tak łatwy i intuicyjny, jak w przypadku Yakimy. Po złożeniu zakładamy nosidełko na zaczep, składamy, podłączamy kabel do samochodu i gotowe! Zielony wskaźnik informuje o prawidłowym montażu, a bagażnik można zabezpieczyć zamkiem. Klasa!



Po prostu kliknij! Mocowanie go do pojazdu jest niezwykle proste.

Po wysunięciu szyn i oświetleniu stojaka można załadować rowery. Dzięki opcjonalnemu systemowi pomocy do jazdy „Clickramp” jest to dziecinnie proste, nawet w przypadku ciężkich rowerów elektrycznych i może być obsługiwane przez jedną osobę. Ramiona trzymające można elastycznie przesuwać na tylnym bagażniku lub przepychać od zewnątrz (np. przez trójkąt ramy tylnego roweru). Gumowane zaciski chronią lakier, ale osiągają swoje granice w przypadku rur dolnych o wyjątkowo dużej objętości. Należy również zachować ostrożność podczas mocowania ram karbonowych, aby nie ryzykować uszkodzenia delikatnego materiału ramy. Jednak Yakima jest idealna do większości ram i rowerów.

Obydwa uchwyty do ram można regulować indywidualnie.
Mechanizm zapadkowy na pętlach działa bardzo dobrze.


Ze wszystkich nośników najbardziej podobał nam się mechanizm zapadkowy do mocowania kół do szyn. Żadnych manipulacji, żadnej niezręcznej obsługi, świetnie! I tak po obszernym teście pozostajemy z niezwykle pozytywnym wrażeniem Yakima JustClick EVO 2. Chociaż dwa duże rowery elektryczne znajdują się dość blisko siebie, zabezpieczenie punktów styku kół materiałem ochronnym lub ustawienie ramion mocujących w taki sposób, aby zapewnić bezkontaktowe dopasowanie, nie jest zadaniem niemożliwym.

Gdybyśmy prywatnie zapytali nas od otoczenia, czy poleciliby Yakimę, odpowiedź brzmiałaby: tak.

Opony są bezpiecznie utrzymywane na miejscu dzięki mechanizmowi zapadkowemu.
Uchwyty ramy można blokować indywidualnie.


WWW: yakima.de

Samochód testowy: KIA EV6 GT Line

Powrót do tabeli liderów

Wniosek: Yakima Justclick 2 EVO

Pro

  • Bardzo łatwy w montażu i demontażu na pojeździe
  • bardzo dobry mechanizm zapadkowy
  • łatwo rozszerzalny

Contra

  • Rowery są blisko siebie
  • Ograniczenia w przypadku ramek o dużej objętości

fakty

rok produktu2024
Cena729 Euro
Sieć www.yakima.de

ocena

87%

Cena-wydajność

83%
Tylny bagażnik rowerowy Yakima Just Click 2 EVO zachwyca nie tylko bardzo dobrym wykonaniem, ale także przemyślanymi funkcjami, takimi jak szybki i intuicyjny mechanizm mocowania do pojazdu „Just Click” czy bezproblemowe zapadki. Rowery są ciasne, ale stabilnie i bezpiecznie zamocowane na bagażniku - tylko w przypadku ram o dużej pojemności (karbonowych) wymagana jest odrobina taktu.
tagi:bagażnik rowerowytransport rowerowypolecanetylny bagażnikBagażnik tylny24Yakima

O redakcja

Velomotion to Twój zespół ekspertów od rowerów i e-rowerów, profesjonalnych rowerzystów i zapalonych rowerzystów. W naszym magazynie prezentujemy nowości produktowe, aktualne i krytyczne relacje z testów oraz nowości ze świata kolarstwa. Opowiadamy się za świadomością jakości, know-how i żywym entuzjazmem dla tematu rowerów.

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 9: Merlier wygrywa sprint w Châteauroux

Tour de France bauhaus Ackermann

Zapowiedź Tour de France nr 9: Jakie szanse na zwycięstwo mają Bauhaus i Ackermann?

Mediolan Tour de France

Tour de France nr 8: Milan świętuje swoje pierwsze zwycięstwo etapowe w Tourze

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 7: Pogacar ponownie otrzymuje żółtą kartkę w Mûr-de-Bretagne

Tour de France w Mur-de-Bretagne

Zapowiedź Tour de France nr 7: Mûr-de-Bretagne zaprasza na kolejną walkę

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Zrób miejsce na większy komfort: Troy Lee projektuje ochraniacze na kolana na scenę

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 4: Pogacar świętuje swoje 100. zwycięstwo w karierze zawodowej

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Related Stories

  • Bagażnik tylny roweru w teście: Uebler i21 Z90-DC
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Rowerzysta z Westfalii
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Atera Genio Pro Zaawansowane
  • Bagażnik tylny roweru w teście: XLC Almada Work-E
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Buzzrack E-Scorpion 2
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH