Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

TestyAkcesoria

Bagażnik tylny roweru w teście: XLC Almada Work-E

26 lipiec 2024 by redakcja

XLC Almada Work-E

Bagażnik rowerowy XLC Almada Work-E w teście: XLC oferuje szeroką Almada w dość rozsądnej cenie. Bagażnik po złożeniu jest stosunkowo kompaktowy, jednak dość ciężki – waży ponad 20 kilogramów – dlatego ważne jest, aby wziąć pod uwagę ładowność i maksymalne obciążenie podpór. Zdobywca nagrody IF Design Award 2024, Almada jest wyposażony w jasne diody LED; Kółka, na których można przesuwać złożony bagażnik, ułatwiają jego obsługę.

XLC Almada Work-E to produkt wysokiej jakości i innowacyjny Bagażniki tylne do rowerów, które zostały opracowane specjalnie dla rowerów elektrycznych. Dzięki solidnej konstrukcji i przemyślanym funkcjom zapewnia bezpieczny i wygodny sposób transportu rowerów samochodem. Almada Work-E jest przeznaczony dla dwóch rowerów i charakteryzuje się łatwą obsługą.

Wąski rozmiar po złożeniu jest świetny!


XLC Almada Work-E

Dane XLC Almada Work-E

Waga20,35 kg
Wymiary po złożeniu (szerokość/wysokość/głębokość)21cm / 85cm / 52cm
Wymiary po rozłożeniu (szerokość/wysokość/głębokość)152cm / 115cm / 52cm
Maksymalne obciążenie całkowite60 kg
Maksymalna szerokość opony3.0 cali
Cena detaliczna845 Euro



Dzięki praktycznemu mechanizmowi składania, nosidełko można schować, aby zaoszczędzić miejsce, gdy nie jest używane. Montaż na pojeździe jest nieskomplikowany i odbywa się w kilku krokach za pomocą przyjaznego dla użytkownika systemu mocowania. Przy maksymalnej ładowności 60 kilogramów tylny bagażnik zapewnia dużą ładowność i dlatego nadaje się do ciężkich rowerów elektrycznych. Szeroka powierzchnia podparcia i regulowane wsporniki zapewniają, że rowery o różnych kształtach są bezpieczne i stabilne. Dodatkowo bagażnik rowerowy wyposażony jest w zabezpieczenie antykradzieżowe, które chroni zarówno sam bagażnik, jak i rowery przed nieuprawnionym dostępem.

Funkcja wywrotu umożliwia łatwy dostęp do bagażnika.

XLC Almada Work-E w praktyce

Na pierwszy rzut oka bagażnik XLC robi wiele rzeczy inaczej niż inne bagażniki tylne, chociaż słowo „Praca” w nazwie produktu właściwie opisuje to całkiem dobrze. Jednak jeden po drugim…



Montaż bagażnika w KIA EV6 jest intuicyjny i łatwy. Pomocne są również wystarczająco duże plastikowe rolki, dzięki czemu Almada Work-E można przymocować do pojazdu bez większego wysiłku.

Z zamontowanymi kołami…
...tylny bagażnik XLC jest łatwy w transporcie.

Struktura przewoźnika zasadniczo różni się od konkurentów. Profile o dużej objętości od razu rzucają się w oczy i w dużej mierze odpowiadają za „funkcję stanowiska montażowego”. Za pomocą opcjonalnej rampy podjazdowej jedna osoba może z łatwością załadować nawet ciężkie rowery elektryczne.



XLC Almada Work-E
Szyna dostępowa ułatwia załadunek rowerów elektrycznych.

Odstępy między szynami i szerokość szyn są duże, ale konstrukcja profilu czasami ogranicza mocowanie (e-)rowerów. Fakt, że pomiędzy rowerami znajduje się profil pośrodku, utrzymuje odległość między rowerami, jednak niektóre rowery same dotykały profili montażowych. Dodatkowo konstrukcja w pewnym stopniu ogranicza mocowanie różnych typów rowerów (np. rower typu low-entry w połączeniu z ramą typu romb). XLC oferuje akcesoria do mocowania ram niskiego wejścia w cenie 65 euro. Gumowane zaciski utrzymują ramę bezpiecznie i bez zarysowań, ale niekoniecznie nadają się do dużych lub nawet wrażliwych ram z włókna węglowego. Tutaj XLC nie zachowuje się tak intuicyjnie, jak inne nośniki.

Rama do niskiego wejścia jest płatna i można ją zamocować wyłącznie za pomocą akcesoriów XLC do mocowania ram niskiego wejścia w cenie 65 euro.


Wyjątkową zaletą i jednocześnie wielką imprezową sztuczką jest zintegrowany stojak montażowy. Jeśli to cenisz i jesteś gotowy pójść na kompromis w kwestii intuicyjnego transportu swoich rowerów, nie ma prawie alternatywy dla XLC Almada Work-E.

XLC Almada Work-E
Almada Work-E może być również bardzo wygodnie używana jako stojak do pracy.


WWW: xlc-almada.com

Samochód testowy: KIA EV6 GT Line

Powrót do tabeli liderów

Wniosek: XLC Almada Work-E

Pro

  • Funkcja stojaka montażowego
  • Rolki do transportu
  • wąski rozmiar po złożeniu

Contra

  • Schwer
  • Profile ograniczają mocowanie rowerów

fakty

rok produktu2024
Cena845 Euro
Sieć www.xlc-almada.de

ocena

74%

Cena-wydajność

70%
XLC Almada Work-E jest idealny dla każdego, kto nie chce rezygnować ze stanowiska pracy w podróży. Mocowanie rowerów jest całkowicie bezpieczne, choć nie tak intuicyjne jak w przypadku innych bagażników.
tagi:bagażnik rowerowytransport rowerowypolecanetylny bagażnikBagażnik tylny24XLC

O redakcja

Velomotion to Twój zespół ekspertów od rowerów i e-rowerów, profesjonalnych rowerzystów i zapalonych rowerzystów. W naszym magazynie prezentujemy nowości produktowe, aktualne i krytyczne relacje z testów oraz nowości ze świata kolarstwa. Opowiadamy się za świadomością jakości, know-how i żywym entuzjazmem dla tematu rowerów.

Cilo Kyano C2

Recenzja Cilo Kyano C2: Mocny silnik – mały akumulator – wszechstronna koncepcja?

Komfort i wydajność na co dzień: Byki Iconic EVO FS

Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!

Nowy Giant Anthem Advanced SL

Światowej klasy – rower mistrza świata XC: Nowy Giant Anthem Advanced SL

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Related Stories

  • Bagażnik tylny roweru w teście: Uebler i21 Z90-DC
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Rowerzysta z Westfalii
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Atera Genio Pro Zaawansowane
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Buzzrack E-Scorpion 2
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Yakima Justclick 2 EVO
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH