Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Wycieczka na rowerach elektrycznych i życie codzienneTesty

SUV, który nie pozostawia nic do życzenia: Przetestuj Carvera E.530 LR

2 lipiec 2024 by Kacper Gebel

Test Carver SUV E.530 LR: E-SUV przekonuje wszechstronnym, dobrym wyposażeniem i ramą zawierającą dobrze dobrane detale. Rower Bosch imponuje także ceną i nie ma w nim żadnych ukrytych słabości.

W Carver dużo się dzieje. Marka w ostatnich latach wypracowała szeroką i ciekawą ofertę; na przykład Carver oferuje aluminiowy hardtail dla osób poniżej 18 roku życia. 1.000 Euro, który jest oczywiście najnowocześniejszym rowerem, wyposażonym w widelec z zawieszeniem pneumatycznym i napęd 1×12. Bardzo agresywnie wyceniony rower szutrowy – z karbonowym widelcem, Shimano GRX 2×11, osiami przelotowymi i wewnętrznie poprowadzonymi linkami – kosztuje niecałe 1.600 euro – również świadczy o przyszłościowym podejściu projektantów produktu.

Przetestuj Carver SUV E.530 LR: SUV w atrakcyjnej cenie

Ale niezależnie od tego, jak godne pochwały jest dostarczanie przemyślanych materiałów w tych segmentach rynku, muzyka gra z rowerami elektrycznymi, które są absolutnym generatorem przychodów w branży. I tak w Carver rower elektryczny znajduje się w centrum kolekcji, a to między innymi atrakcyjne ceny zachęcają do słuchania. W ofercie „Trekking Comfort” znajduje się udany e-rower turystyczny z silnikiem „Bosch Active Line” za 2.500 euro, a szczyt kolekcji stanowi prezentowany tutaj e-SUV, który za 3.799 euro nie przebije Bank . Co więc wyróżnia Carver E.530 LR?



Odwróćmy sytuację: niewiele różni E.600 LR od topowego modelu, który kosztuje 530 euro. Stalowa sprężyna zamiast widelca pneumatycznego (aczkolwiek z imponującym skokiem 120 mm), nieco prostsze elementy przełączające, niezbyt jasne światło przednie – nie musisz rezygnować z numeru dwa w gamie SUV-ów Carver. To, czy przerzutki zmienia się za pomocą Shimano Deore, czy XT, jest, szczerze mówiąc, w rowerach tego typu sprawą drugorzędną - najważniejsze, że masz pod ręką wystarczającą ilość przerzutek, a Carver wyposaża oba modele w najnowsze dwunastobiegowe przerzutki. Producent instaluje również w obu elektrycznych SUV-ach system Bosch Performance CX, który jest osadzony praktycznie pionowo w trójkącie ramy i pozwala na uzyskanie kompaktowej konstrukcji ramy. Stroma dolna rura ułatwia montaż akumulatora, który nie przewraca się tak szybko po zdjęciu osłony. Carver nie uznaje żadnych kompromisów, jeśli chodzi o akumulator i wybiera jedną z większych wersji o mocy 750 Wh; Dla użytkowników SUV-a E.530 LR oznacza to „pełny zakres” i beztroską radość z podróżowania na długich trasach.

Jedną z cech Carvera jest pionowy silnik Bosch.
Klapka portu ładowania jest dobrze rozwiązana.


Umiejscowienie silnika pozwala również producentowi na zastosowanie raczej krótkich tylnych widełek, które zbliżają tylne koło do suportu. Jest to zaleta pod względem właściwości jezdnych, ponieważ sprawia, że ​​rower jest łatwiejszy w prowadzeniu; Kąt skrętu, który jest raczej płaski i wynosi 68°, zapewnia bezpieczną stabilność na prostych, co daje ogólnie bardzo harmonijny charakter. Kąt siodełka, który nie jest zbyt stromy, jak przystało na rower trekkingowy, zapewnia zrównoważoną postawę siedzącą.

Top w modelu Carver: dwunastobiegowa skrzynia biegów i oś przelotowa.
Szkoda, że ​​linka hamulca nie jest poprowadzona także na górę ramy.

Szerokie opony na dużych kołach

Nawiasem mówiąc, koła z oponami 2.25 mają tylko najmniejszą wysokość ramy wynoszącą 27,5 cala, jak to zwykle bywa w przypadku elektrycznego SUV-a. W pozostałych rozmiarach Carver stosuje 28-calowe koła, które również zapewniają spokój podwoziu. Schwalbe Marathon Plus MTB to opona, która dobrze pasuje do tej koncepcji i której dość płaskie bloki bieżnika sprawdzają się wszędzie.



Wyświetlacz Kiox jest zawsze łatwy do odczytania.
Bieżnik szerokiej opony poradzi sobie wszędzie.
Przednie światło Hermanns jest przyzwoicie jasne.

Drobne, ale drobne detale przyciągają wzrok na ramie Carvera, co nie jest czymś oczywistym w tym przedziale cenowym. Zaczyna się od zintegrowanego poprowadzenia linek, chociaż chciałbyś, aby linka zmiany biegów zniknęła również pod kierownicą w główce ramy. Bardzo udana jest mała klapka na górnej rurze zamykająca port ładowania – to dużo lepsze rozwiązanie niż gumowa zatyczka, z której korzysta wielu dostawców. Godne pochwały jest również to, że Carver wyposaża swojego elektrycznego SUV-a w osie z szybkozamykaczem do mocowania kół – jest to stabilniejsze, bezpieczniejsze i po prostu nowoczesne. Jasne światło przednie, solidny bagażnik tylny, przyjemnie ukształtowane uchwyty i nowoczesne sterowanie Bosch dopełniają SUV-a Carver i nigdzie nie dają niespełnionych specjalnych życzeń.

www.carver.de



 

Wniosek: Carver SUV E.530 LR

Pro

  • Wszechstronny udany sprzęt
  • Wysokiej jakości detale ramy
  • wysoce zmotoryzowany
  • Atrakcyjna cena

Contra

Nichts

fakty

materiał ramyaluminium
rozmiar koła29 cali
typ napęduBosch CX 4 gen
podróż120 mm
WagaNA
Cena3.799 Euro
Sieć www.carver.de
SpadekUphill
 
płynne działanieZwinny
 
Dzięki SUV-owi E.530 LR Carver oferuje rower e-trekkingowy na drogi asfaltowe i naturalne ścieżki, który oferuje prawie wszystko, czego można sobie życzyć w tym segmencie rynku. Cena znacznie poniżej 4.000 euro, ale Bosch Cx z dużym akumulatorem, dwunastobiegową skrzynią biegów i wysokiej jakości komponentami – czego chcieć więcej? Co najwyżej widelec z zawieszeniem pneumatycznym, ale potem można przejść na topowy model Carver...
tagi:#VMcodziennie

O Kacper Gebel

Caspar Gebel jeździ na rowerze wyścigowym od 40 lat. Specjalistyczny dziennikarz i autor literatury faktu pracuje dla Velomotion, a także dla magazynów Procycling i Fahrrad News.

Cilo Kyano C2

Recenzja Cilo Kyano C2: Mocny silnik – mały akumulator – wszechstronna koncepcja?

Komfort i wydajność na co dzień: Byki Iconic EVO FS

Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!

Nowy Giant Anthem Advanced SL

Światowej klasy – rower mistrza świata XC: Nowy Giant Anthem Advanced SL

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Related Stories

  • Rower miejski jednobiegowy z dyskonta: Przetestuj rower elektryczny Crivit Urban X.2
  • Zemo ZE FS P12 w teście: Najwygodniejszy rower elektryczny z Pinion MGU?
  • Wymarzony rower elektryczny w Twoim ulubionym kolorze: Przetestuj gamę Velo De Ville SEB 990
  • Wąsy J w teście: Inny… ale też lepszy?
  • KTM Macina Sport SX z Bosch SX w teście: Wreszcie lekki rower e-trekkingowy!
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH