Parlee Cycles: Amerykański producent znany jest ze swoich wymarzonych, niestandardowych ram. Dzięki nowym modelom niektóre marzenia dotyczące rowerów wyścigowych mogą teraz stać się rzeczywistością.
Amerykański producent z Beverley, znany z wysokiej klasy opraw na wymiar, Massachusetts powróciło na scenę kolarską na Eurobike 2024 z nowymi modelami. Założona przez Boba Parlee 25 lat temu firma nadal stawia sobie za cel budowanie najlepszych rowerów wyścigowych na świecie; Jednym z najważniejszych wydarzeń w historii firmy jest pierwsza rama wyścigowa ważąca niecałe 900 gramów, która została wprowadzona na rynek w 2004 roku.
Najwyższej jakości niestandardowe ramki, wyprodukowane w USA
Ramy produkowane w naszej fabryce są starannie wykonane ręcznie, co oczywiście obejmuje produkcję na zamówienie - która oczywiście nie ogranicza się do indywidualnej geometrii. Specjalnie skoordynowane strefy elastyczne mogą spełnić wymagania klienta dotyczące komfortu; Wpływ może mieć również sztywność ramy i inne czynniki. I wreszcie, każda rama jest indywidualnie malowana lub po prostu woskowana, dzięki czemu widoczne jest idealne połączenie rur węglowych. Istnieje również dożywotnia gwarancja, która obejmuje również usługi naprawy.
Duży wysiłek i małe ilości sprawiają, że rama Parlee wykonana na zamówienie kosztuje około 8.000 5.500 euro; Kompletne rowery z najlepszymi komponentami są z łatwością dwa razy droższe. Druga linia produktów ma teraz na celu udostępnienie rowerów wyścigowych tej luksusowej marki nieco szerszemu gronu klientów: w ramach terenowego roweru wyścigowego Ouray i roweru szutrowego Chebacco dostępne są teraz dwa modele, których ramy skorupowe z włókna węglowego są produkowane w zachodnich krajach. Europa – również starannie wykonana ręcznie, ale w standardowych geometriach i za około XNUMX euro, znacznie taniej niż niestandardowe ramy z USA.

Parlee Ouray: marzenie o niedrogim rowerze szosowym
Wysokiej jakości kompletny rower (np. z SRAM Force AXS) można kupić za około 8.500 euro, czyli w ostatecznym rozrachunku tylko 10 do 15% więcej niż rower ze standardową ramą z Dalekiego Wschodu. Oznacza to, że Parlee wciąż daleko do produkcji masowej, ale na tyle przystępnie cenowo, aby umieścić go w zasięgu entuzjastów rowerów szosowych o normalnych dochodach.
Model terenowy Ouray szczególnie przekonuje fantastycznym wykonaniem, wyważoną geometrią i przydatnymi detalami, takimi jak duży prześwit na opony; Na pograniczu drogi i terenu jest to rower marzeń, który ostatecznie może trafić do przechowalni rowerów. W przypadku Z-Zero Road może to być trudniejsze, ale ten rower wyścigowy i tak jest prawie zbyt piękny, aby na nim jeździć...