Wiele nowości na stoisku targowym KETTLER Alu-Rad: Tradycyjny producent, którego wygląd ozdobiły także dwa historyczne rowery aluminiowe z początków firmy, naciska pedał na metal, jeśli chodzi o mobilność rodzinną i pokazuje dwa nowe rowery towarowe.
Model Flair LN Belt z długim ogonem skupia się na prostej obsłudze i łatwym sterowaniu dzięki przestrzeni ładunkowej umieszczonej za kierowcą. Na długiej ławce może jeździć dwójka dzieci, a stopy można umieścić w opcjonalnie dostępnych torbach North Wind; Otaczająca balustrada jest również dostosowana do transportu ładunków i jest wystarczająco duża, aby pomieścić dwie skrzynki z napojami. Amortyzowana sztyca siodła i amortyzowany widelec zapewniają komfort jazdy, a kierownicę można łatwo regulować na wysokość. Technologia napędu pochodzi od firmy Bosch, a silnik Cargoline o wysokim momencie obrotowym i akumulator 600 Wh idealnie nadają się do codziennego użytku – wielokrotne uruchamianie z dziećmi lub bagażem i wzniesienia można pokonać przy niewielkim wysiłku. Dostępna jest także sprawdzona piasta Enviolo z płynną regulacją przełożeń, z bezobsługowym paskiem zębatym łączącym silnik z tylnym kołem.
Mnóstwo technologii w atrakcyjnej cenie
Tym, co czyni pasek Flair LN Belt jeszcze bardziej atrakcyjnym, jest jego niezwykle przystępna cena wynosząca 4.299 euro – porównywalne rowery cargo często kosztują o jeden lub dwa tysiące więcej. Wygląd, technologia i detale, takie jak blokada ramy w amortyzowanym widelcu i mnóstwo akcesoriów sprawiają, że ten super stabilny rower rodzinny jest jednym z najciekawszych na rynku.
KETTLER Alu-Rad wyznacza nowe standardy, wprowadzając kolejny rower cargo w konstrukcji „Long John”: Rama składa się zasadniczo z dwóch kwadratowych rur, które prowadzą od tylnego koła do przodu i utrzymują tam piastę kierowniczą Elian. Drugi element opiera się na tej prostej konstrukcji, składającej się z kolumny kierownicy i rury podsiodłowej. Cała rama produkowana jest w Holandii, co pod wieloma względami otwiera przed producentem nowe możliwości, a także powinno otworzyć nowe przedziały cenowe. Innowacyjny projekt również wygląda interesująco.
Scinto SX12: Nowy elektryczny rower szutrowy firmy KETTLER
Rower szutrowy Scinto, który nadaje się do codziennego użytku, od 2025 roku będzie teraz dostępny również w wersji ze wspomaganiem elektrycznym. W Scinto SX12 producent postawił na silnik Bosch SX, który zapewnia wyjątkowo mocne, a jednocześnie bardzo harmonijne wsparcie przy wyższej kadencji. Powyżej prędkości 25 km/h urządzenie pracuje również praktycznie bez oporu, co oznacza, że akumulator o pojemności 400 Wh umożliwia długie wycieczki.
KETTLER instaluje Shimano GRX z przerzutkami 4.299×1 w nowym rowerze e-gravel (12 euro) oraz widelec z amortyzacją pneumatyczną Suntour i skokiem 40 mm. Warto też zwrócić uwagę na ciekawe detale: na wsporniku znajduje się adapter SP-Connect do smartfona z odpowiednią obudową, która służy następnie jako wyświetlacz – i jest ładowana przez adapter. W zestawie znajduje się inny adapter do ładowania przedniego światła, a z tyłu zamontowane są dwa jasne światła tylne.
KETTLER Scinto Urban SX8B: rower turystyczny Bosch SX dla osób uprawiających sport na co dzień
Bardzo udany rower e-turowy wyposażony w najnowocześniejszą technologię jest dość niedrogi i kosztuje 3.799 euro i jest skierowany do młodszych rowerzystów o określonych wymaganiach sportowych. Silnik Bosch SX jest dostrojony do wyższych częstotliwości pedałowania, co zapewnia dużą moc i żywe, harmonijne zachowanie podczas jazdy dzięki tej jednostce o mniejszym momencie obrotowym.
Dodatkowo silnik jest bardzo wydajny, dzięki czemu akumulator 400 Wh zapewnia wystarczający zasięg, a trzecią zaletą jest to, że rowerem można poruszać się także bez wspomagania napędu. Każdy, kto się zaangażuje, zostanie nagrodzony bardzo niską wagą wynoszącą nieco ponad 21 kilogramów oraz wysokiej jakości technologią, taką jak ośmiobiegowa piasta i pasek rozrządu, a także adapter do ładowania smartfona na wsporniku kierownicy. KETTLER wyposażył ten rower nawet w bardzo atrakcyjny wspornik sprężyny równoległobocznej.