Porównanie leasingu rowerów elektrycznych 2024: Pokazujemy, jak działa leasing rowerów elektrycznych i który dostawca leasingu ma najlepsze oferty.
- Tak testowaliśmy
- Jak działa leasing roweru elektrycznego?
- Kto oferuje leasing rowerów firmowych?
- Jakie korzyści mam leasingując rower służbowy jako pracodawca?
- Jakie korzyści mam jako pracownik dzięki leasingowi rowerów firmowych?
- Co się stanie po trzyletnim okresie leasingu?
- Czy mogę wybrać dostawcę leasingu?
- Czy leasing rowerów elektrycznych przyczynia się do ochrony klimatu?
- A która firma oferująca leasing rowerów jest najlepsza?
- Co obejmuje objęte ubezpieczeniem zużycie roweru elektrycznego?
- Co oznaczają kontrole i testy UVV w przypadku rowerów elektrycznych?
- Najważniejsze dane przedstawiono w tabelach
Porównanie leasingu rowerów elektrycznych 2024 – Tak to testowaliśmy
Nasze porównanie leasingu rowerów elektrycznych 2024 to największy i najbardziej kompleksowy test obejmujący dwunastu dostawców.
Wszyscy dostawcy otrzymali kwestionariusz samoopisowy. Udzielone odpowiedzi porównaliśmy z praktycznymi doświadczeniami z danym dostawcą usług leasingowych. Oczywiście samoocena i rzeczywistość czasami się tu rozmijają.
Sami zrealizowaliśmy już wiele umów leasingowych, a ponieważ od kilku lat zajmujemy się porównywarkami leasingów, towarzyszyliśmy wielu wypożyczonym e-rowerom, aż do ostatecznej wymiany roweru po 36 miesiącach. Mogliśmy śledzić procesy leasingowe u innych dostawców u znajomych dealerów i sprawdzać doświadczenia dealerów.
W celu porównania leasingu rowerów elektrycznych na rok 2024 wysłaliśmy wszystkim dostawcom jednolity kwestionariusz. Zapytaliśmy o stawki leasingu i serwisu roweru o cenie sprzedaży odpowiednio 4.000 i 6.000 euro. Zapytano także o ubezpieczenie i usługi, a także o informacje dodatkowe, takie jak faktor leasingowy lub czy wyspecjalizowany sprzedawca pobiera prowizje. Sprawdziliśmy wszystkie informacje dostarczone przez dostawców i porównaliśmy je z odpowiednim kalkulatorem leasingowym, który (prawie) wszyscy dostawcy oferują na swoich stronach internetowych.
Szczególną rolę odgrywa dostawca Rad im Dienst, który specjalizuje się w pracownikach sektora publicznego. Jednakże ta rola w żadnym wypadku nie ogranicza się do pełniącego służbę roweru; Ze wszystkich innych dostawców w naszym porównaniu mogą korzystać również pracownicy sektora publicznego.
Jak działa leasing roweru elektrycznego?
Zasadniczo każdy pracownik może wypożyczyć rower lub rower elektryczny za pośrednictwem swojego pracodawcy w ramach tzw. przeliczenia wynagrodzenia. Leasing ten jest dotowany podatkowo przez państwo, gdyż stawka leasingu jest potrącana z wynagrodzenia brutto i tym samym zmniejsza dochód podlegający opodatkowaniu. Ostatecznie korzystający z roweru płaci kwotę netto, która jest znacznie niższa od ceny zakupu roweru przez okres leasingu wynoszący 36 miesięcy. Firma leasingowa pozostaje właścicielem przez 36 miesięcy. Stroną umowy jest pracodawca, a użytkownikiem pracownik, który może korzystać z roweru tak, jak chce – czy to w drodze do pracy, czy w czasie wolnym.
Kto oferuje leasing rowerów firmowych?
Obecnie na rynku działa dwunastu odpowiednich dostawców Wypożyczanie rowerów firmowych. Spośród nich około połowa ma większość rynku. Przy około milionie rowerów wynajętych w Niemczech w 2023 r. po średniej cenie sprzedaży wynoszącej 3.500 euro, mówimy o rynku o wolumenie prawie czterech miliardów euro. Oczywiste jest, że rynek ten jest bardzo konkurencyjny, a dostawcy leasingu walczą o udziały w rynku i pozycję rynkową.
Z tego powodu Velomotion od kilku lat testuje portfolio firm leasingowych. Zauważyliśmy, że niektóre usługi dostawców stają się coraz bardziej podobne; Jednak inne – głównie ukryte drobnym drukiem – różnią się znacząco.
Co do zasady pracownik jest związany umową z leasingodawcą, z którym jego pracodawca zawarł umowę ramową. Tym ważniejsze jest, aby pracodawca podjął mądrą decyzję i wybrał najlepszego możliwego partnera dla swoich pracowników – a co za tym idzie także dla siebie.
Dostawcy leasingu w porównaniu leasingu rowerów elektrycznych 2024 to:
Usługa wypożyczenia roweru, biznesowy rower, Rower firmowy, Niemiecki motocykl serwisowy, Eleaza, Koło euro, Koło pracy, Leasing Kazenmaier, Wypożycz rower, Linexo, Mój rower firmowy, Rower na służbie
Jakie korzyści mam leasingując rower służbowy jako pracodawca?
Po prostu – pracodawcy zyskują szczęśliwszych, zdrowszych, bardziej aktywnych pracowników. Dowodzą tego badania, w tym największe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono na temat rowerów elektrycznych i zdrowia: we wspólnym badaniu Badanie przeprowadzone przez Eurorad/ZEG i Uniwersytet Medyczny w Hanowerze, profesor dr. Uwe Tegtbura i jego zespół udowadniają, że osoby jeżdżące na rowerach elektrycznych poruszają się więcej niż tradycyjni rowerzyści i drastycznie zmniejszają ryzyko wystąpienia powszechnych chorób, takich jak choroby układu krążenia czy cukrzyca.
Jako pracodawca korzystam już zatem z mniejszej liczby dni nieobecności z powodu choroby. Swoją drogą leasing roweru służbowego to doskonała metoda na zatrzymanie pracowników – wszak jako szef muszę poważnie przemyśleć, w jaki sposób mogę być atrakcyjny jako pracodawca, aby przyciągnąć i zatrzymać wykwalifikowanych pracowników. Stylowy e-MTB dofinansowany przez firmę jest doskonałym sposobem na utrzymanie i rekrutację pracowników, a jednocześnie ma znaczenie dla BGM zarządzania zdrowiem firmy.
Jakie korzyści mam jako pracownik dzięki leasingowi rowerów firmowych?
Przede wszystkim oszczędzam pieniądze w porównaniu z zakupem bezpośrednim – dotyczy to wszystkich testowanych dostawców. Jednak ilość zaoszczędzonych pieniędzy różni się znacznie w zależności od firmy leasingowej. Kupując e-rower za 4.000 euro (wliczając przejęcie roweru na koniec okresu leasingu), w Businessbike zaoszczędzisz około 170 euro, a w przypadku Euroradu lub Deutsche Dienstrad możesz zaoszczędzić nawet ponad 500 euro.
Co więcej, nowy rower w przypadku leasingu objęty jest pierwszorzędnym ubezpieczeniem – ubezpieczeniem, które przy zakupie osobno na trzy lata będzie kosztować kilkaset euro.
Jednakże świadczenia ubezpieczeniowe różnią się w zależności od dostawcy. Ubezpieczenie obejmuje kradzież i uszkodzenia, ale obejmuje również części zużywalne w różnym zakresie i co najmniej roczny serwis. Oceniając cały pakiet ubezpieczeń, Velomotion doszedł do wniosku – podobnie jak w roku poprzednim – że oferta Euroradu była najatrakcyjniejsza w pakiecie. Wszystkie naprawy i usługi związane ze zużyciem są objęte gwarancją od pierwszego dnia bez żadnych ograniczeń. Zaleta, na której zyskuje także pracodawca. W ten sposób może zagwarantować, że jego pracownicy mają zawsze do dyspozycji w pełni funkcjonalny i sprawny rower. Jest to dla niego ważne, aby w przypadku wyrządzenia szkody nie narażał się na odpowiedzialność regresową.
Co się stanie po trzyletnim okresie leasingu?
Ponad trzy czwarte wszystkich wypożyczonych rowerów zostaje przejęte przez użytkownika po zakończeniu okresu leasingu. Zaletą tego jest oczywiście fakt, że wypożyczony e-rower był zwykle doskonale serwisowany i po trzech latach jest w doskonałym stanie. Szczególnie ci, którzy wynajmują od dostawcy z nieograniczonym pokryciem kosztów zużycia i napraw, mają tutaj dużą przewagę. Może się tak nie zdarzyć w przypadku dostawców leasingu, którzy ograniczają pokrycie kosztów, a pracodawca może nawet narazić się na ryzyko pociągnięcia do odpowiedzialności z tytułu regresu. Na przykład lider branży Jobrad dysponuje maksymalnym budżetem na zużycie wynoszącym 230 euro w ciągu trzech lat. Każdy, kto kiedykolwiek serwisował mocno używany e-bike, wie, że ta kwota szybko się wyczerpuje.
Jest to ważne także dla pracowników, jeśli nie chcą przeżyć przykrych niespodzianek przy rozliczeniu za naprawy. Niestety niektórzy dostawcy działają w sposób nieprzejrzysty: obiecują lub sugerują „w pełni kompleksowe ubezpieczenie”, a na koniec użytkownik musi zapłacić udział własny, który w przypadku drogiego roweru może być ogromny. Zauważone negatywnie Tak myślą testerzy Oferta roweru niemieckiej firmy, która na swojej stronie internetowej reklamuje pełne pokrycie kosztów. Ma to jednak zastosowanie tylko wtedy, gdy z pracodawcą została zawarta umowa ramowa, która wyraźnie przewiduje przejęcie kosztów. W przypadku zamówienia standardowego pokrycie kosztów jest ograniczone do 70 euro rocznie za zużycie (koszty części i robocizny) oraz 70 euro za usługi, czyli 420 euro w ciągu trzech lat. Firma Velomotion przetestowała to w praktyce: w momencie zawierania umowy nie wspomniano o tym ograniczeniu; Gwałtowne przebudzenie nastąpiło wraz z pierwszym rachunkiem za usługi z warsztatu. Fakt, który doprowadził do dewaluacji oferty Deutsche Dienstrad – zwłaszcza, że dostawca mocno reklamuje założenie nieograniczonych kosztów. Jest to jeden z powodów, dla których przejrzystość i identyfikowalność informacji odgrywają główną rolę w naszej ocenie.
Czy mogę wybrać dostawcę leasingu rowerów elektrycznych?
Jako pracownik jesteś związany z usługodawcą, z którym pracodawca zawarł umowę ramową lub którego pracodawca określa. Pracodawca ma swobodę dokonania wyboru; I wreszcie, co nie mniej ważne, roczne porównanie w Velomotion powinno ułatwić podjęcie tej decyzji.
Mówi się, że prawie 50 procent niemieckich firm – nawet tych dużych, zatrudniających ponad tysiąc pracowników – nie ma jeszcze stałego partnera leasingowego. Możesz zadać sobie pytanie, dlaczego tak się dzieje – być może z powodu braku informacji? Jak wspomniano powyżej, zalety leasingu rowerów firmowych dla pracowników są oczywiste; Żaden pracodawca – duży czy mały – nie powinien się bez niego obejść.
Czy leasing rowerów elektrycznych przyczynia się do ochrony klimatu?
Tylko dlatego, że wynajmujesz e-rower lub oferujesz leasing swoim pracownikom, świata nie uratujesz. Pracownik nie jest zmuszony codziennie dojeżdżać do pracy e-rowerem – to założenie często może prowadzić do nieporozumień. Z wypożyczonego roweru możesz korzystać kiedykolwiek i gdziekolwiek chcesz. Ale tak – każdy kilometr przejechany na rowerze zamiast w samochodzie oszczędza emisję CO2. Badanie przeprowadzone przez RWTA Aachen wykazało, że w firmach z sektora usług dojazdy pracowników odpowiadają za 80–90 procent śladu CO2. Firma, która chce poprawić swój zrównoważony rozwój, zachęca swoich pracowników do korzystania z rowerów elektrycznych, a może nawet zapewnia dotację.
A która firma oferująca leasing rowerów jest najlepsza?
Tak porównaliśmy dostawców leasingu rowerów elektrycznych
Wszyscy dostawcy otrzymali od nas identyczny kwestionariusz do samodzielnego ujawnienia. Sprawdziliśmy i porównaliśmy odpowiedzi, a także oceniliśmy je pod kątem przejrzystości i uczciwości. Niektórzy dostawcy udzielają nieprzejrzystych odpowiedzi, próbując ukryć fakt, że świadczenia ubezpieczeniowe są mniej rozbudowane – na przykład jeśli zaczynają obowiązywać dopiero od czwartego miesiąca korzystania.
Jak już opisano powyżej, usługi dostawców leasingu stały się na przestrzeni ostatnich kilku lat znacznie bardziej podobne. Obecnie (przynajmniej oficjalnie) żaden dostawca nie wyklucza niektórych części eksploatacyjnych z budżetu na zużycie. Niektórzy dostawcy mają jednak negatywny wpływ, ponieważ poważnie ograniczają budżet na zużycie. W przypadku Jobrada szczególnie zauważalne jest to, że zużycie jest ograniczone do 230 euro w ciągu całego trzyletniego okresu. W przypadku Business Bike jest to co najmniej 300 euro rocznie, podobnie jak w przypadku usługi wypożyczenia roweru, gdzie budżet jest rozłożony w zależności od ceny zakupu. Każdy, kto kiedykolwiek serwisował rower elektryczny, który dużo jeździł, wie, jak szybko można wydać 230 euro – to wystarczy na tarcze hamulcowe i łańcuch. Jeśli dużo jeździsz to nie będziesz w stanie sobie z tym poradzić przez ponad trzy lata.
Wybierając partnera leasingowego, Velomotion zaleca zatem wybór firmy, która nie ogranicza budżetu na zużycie. Tak jest w przypadku naszego zwycięzcy testu Eurorad, a także pięciu innych dostawców (Lease a Bike, My Company Bike, Linexo, Rad im Dienst, Company Bike).
Powiązanie stawki leasingowej z przebiegiem przez pierwszego dostawcę może być tylko kwestią czasu, jak jest to powszechną praktyką w przypadku pojazdów silnikowych.
Co obejmuje objęte ubezpieczeniem zużycie roweru elektrycznego?
Jeśli chodzi o zużycie e-roweru, podstawowa zasada jest taka: do zużycia nie zalicza się niczego, co nie zostało wypożyczone (np. toreb czy innych ruchomych elementów wyposażenia). Bateria jest teraz również częścią zużycia dla wszystkich dostawców. W zestawie znajdują się również wszystkie części układu napędowego, dźwigni zmiany biegów, hamulców, opon i podwozia (widelec amortyzowany, amortyzator), a także wszystkie łożyska.
Na szczęście żaden dostawca nie ma już limitu drobnych roszczeń. Do niedawna dostawcy leasingu chcieli uniknąć konieczności odwiedzania przez rowerzystów warsztatu z powodu najmniejszego szczegółu – na przykład wymiany zużytych chwytów. Jednak firmy leasingowe prawdopodobnie zdały sobie sprawę, że rezerwowanie wizyty w warsztacie z powodu tak drobnych rzeczy jest zwykle zbyt niewygodne dla użytkowników. Z drugiej strony oczywiście nie należy stawiać żadnych przeszkód w funkcjonowaniu roweru. Nawet jeśli pozornie drobna usterka hamulca powoduje, że przestaje on działać niezawodnie, ubezpieczenie musi obejmować całą naprawę. Gdyby najemca musiał sam zapłacić za szkody, zapewne musiałby poczekać, aż uzbiera się ich więcej i tym samym zaakceptować kiepskie bezpieczeństwo na drogach.
Co oznaczają kontrole i testy UVV w przypadku rowerów elektrycznych?
Podobnie jak to, co znamy z samochodów, również rower elektryczny należy poddawać regularnym przeglądom. Jeśli chodzi o rowery elektryczne, panuje zgoda co do tego, że należy je serwisować raz w roku. Tzw. badanie UVV – czyli badanie zgodne z wytycznymi przepisów BHP – należy przeprowadzać co dwanaście miesięcy. Chroni to pracodawcę przed roszczeniami regresowymi w przypadku wystąpienia szkody, ponieważ skoro oddaje pracownikowi e-rower, to on musi zadbać o to, aby był on sprawny. Test UVV to potwierdza. Na koniec zalecamy, aby pracodawcy wybrali dostawcę oferującego dwa testy UVV (po 12 i 24 miesiącach).
Dostawca leasingu udziela takich spotkań serwisowych Zryczałtowane stawki za usługi dla warsztatu wykonującego pracę. Te stawki ryczałtowe wynoszą od 35 do 90 euro. Ale strzeż się! W przypadku niektórych dostawców kwoty te są już uwzględnione w budżetach warsztatów i tym samym zmniejszają pozostały budżet na niezbędne naprawy - zdecydowanie zalecamy dokładne porównanie.
Tutaj sprawdza się nasze doświadczenie w testowaniu Leasing rowerów Euro Niezwykle przejrzyste i uczciwe: brak limitu budżetu na naprawy eksploatacyjne, najlepsze świadczenia ubezpieczeniowe (od pierwszego dnia) i budżet serwisowy w wysokości 90 euro z dwoma inspekcjami UVV.
Niektórzy dostawcy zapewniają trzy inspekcje. Naszym zdaniem nie jest to wcale konieczne przy okresie leasingu wynoszącym 36 miesięcy i okresie międzyobsługowym wynoszącym dwanaście miesięcy. Pierwsze nabożeństwo odbywa się po dwunastu miesiącach, drugie po 24; trzecia po 36 miesiącach w zasadzie nie byłaby konieczna lub często prawdopodobnie w ogóle nie jest przeprowadzana, gdyż leasing kończy się po 36 miesiącach. Jest to jednak korzystne dla użytkowników, którzy chcą przejąć e-rower po zakończeniu umowy lub ewentualnie sprzedać go dalej.
Udało nam się obecnie przeprowadzić i przetestować niektóre transakcje leasingowe z różnymi dostawcami przez cały okres trzech lat, w tym z Euroradem. Wszystko, co zostało obiecane, zostało tutaj dotrzymane pod każdym względem, dlatego też Velomotion to robi Eurorad 2024 zwycięzcą testu chciałbym podkreślić.
Pytanie do zwycięzcy testu Eurorad
Panie Tepe, Eurorad po raz kolejny został zwycięzcą testu Velomotion - zatem nasz wynik prawdopodobnie Państwa nie zaskoczy. Co jednak sprawia, że oferta Euroradu jest tak atrakcyjna i na czym się Państwo skupiają przy projektowaniu oferty?
Kiedy dzisiaj rozmawiamy z dużymi pracodawcami o naszej ofercie leasingowej, zawsze słyszę to samo pytanie, które dla Deutsche Post, jednego z największych pracodawców w Niemczech, było kluczowe przy podejmowaniu decyzji o naszej ofercie: W jaki sposób Eurorad dba o to, aby nasi... Pracownicy są zawsze na doskonale utrzymanych rowerach, a my jako pracodawcy nie ponosimy odpowiedzialności za roszczenia? Robimy to nie ukrywając w naszych ofertach przeszkód takich jak ograniczone budżety czy okresy oczekiwania. System musi być nieskomplikowany i przede wszystkim bezpieczny, szczególnie dla pracodawców. Dlatego przywiązujemy szczególną wagę do skutecznego zarządzania incydentami dla pracodawców.
Najważniejsze dane
Porównanie leasingu rowerów elektrycznych 2024: Całkowite koszty miesięczne
Przykłady obliczeń dla ceny zakupu 4.000 euro. Rzeczywiste kwoty stosowane do wynagrodzenia brutto. Efektywne obciążenie netto pracownika jest znacznie niższe i zależy od indywidualnych czynników, takich jak klasa podatkowa, stan federalny, zasiłek na dziecko, przynależność kościelna itp. Firma Bike nie posiada kalkulatora leasingu publicznego i dlatego nie została uwzględniona w tym przeglądzie.
Przykłady obliczeń dla ceny zakupu 6.000 euro. Rzeczywiste kwoty stosowane do wynagrodzenia brutto. Efektywne obciążenie netto pracownika jest znacznie niższe i zależy od indywidualnych czynników, takich jak klasa podatkowa, stan federalny, zasiłek na dziecko, przynależność kościelna itp. Firma Bike nie posiada kalkulatora leasingu publicznego i dlatego nie została uwzględniona w tym przeglądzie.
Porównanie leasingu rowerów elektrycznych 2024: przegląd zwrotu kosztów zużycia
zwrot | zakrywanie | nadmiar | |
---|---|---|---|
Usługa leasingu rowerów | z 1. dzień | 238 € brutto (pa) przy cenie zakupu do 5.000 € 297 EUR brutto (pa) przy cenie zakupu od 5.001 10.000 EUR do XNUMX XNUMX EUR 357 EUR brutto (pa) przy cenie zakupu od 10.001 15.000 EUR do XNUMX XNUMX EUR | Keine |
biznesowy rower | z 1. dzień | 300 euro rocznie | Keine |
Rower firmowy | z 1. dzień | Keine | Keine |
Niemiecki motocykl serwisowy | z 1. dzień | 70 euro rocznie | Keine |
Eleaza | z 1. dzień | Roczny kupon o wartości 100/200/300 | Keine |
Koło euro | z 1. dzień | Keine | Keine |
Koło pracy | z 1. dzień | 230 € przez cały okres | Keine |
Kazenmaiera | z 7. miesiąc | 140 euro rocznie | Keine |
Wypożycz rower | z 1. dzień | Keine | Keine |
Linexo | z 1. dzień | Keine | Keine |
Mój rower firmowy | Z 5. miesiąc | Keine | Keine |
Rower na służbie | z 1. dzień | Keine | Keine |
Gwarancja mobilności
Wszyscy dostawcy leasingu oferują tak zwaną gwarancję mobilności. Jak sama nazwa wskazuje, ma to na celu zagwarantowanie mobilności nawet w przypadku usterki lub kradzieży lub pokrycie ewentualnych kosztów następczych, takich jak nocleg. Usługi te różnią się znacznie w zależności od partnera leasingowego. Poniżej przedstawiamy przegląd usług poszczególnych dostawców. Nie możemy sprawdzić, czy, jak szybko i jak niebiurokratycznie dane usługi są faktycznie świadczone w przypadku szkody - ale bardzo dobrze nadają się jako przewodnik do oceny usług dostawcy.
- Transport niesprawnych e-rowerów do najbliższego warsztatu, miejsca docelowego lub domu do maksymalnej kwoty 150 EUR; z własnym transportem maks. 50 €;
- Rower zastępczy na maksymalnie 14 dni do stawki dziennej 25 euro
- Całodobowa infolinia
- Usługa odbioru obejmująca osobę towarzyszącą i bagaż
- mobilna pomoc drogowa
- Dalsza podróż lub podróż powrotna oraz tymczasowe udostępnienie roweru zastępczego.
- Obowiązuje wszędzie w Europie geograficznej oraz w krajach graniczących z Morzem Śródziemnym
- Ubezpieczona jest utrata możliwości poruszania się na skutek kradzieży, przypadkowego uszkodzenia, upadku, upadku i awarii, usterek i awarii.
- Ogólnoeuropejska ochrona
- Już od 3km od Twojego miejsca zamieszkania
- 24-godzinny pogotowie ratunkowe
- Usługa odbioru wraz z osobą towarzyszącą
- pomoc drogowa
- Usługi holownicze
- Dalsza lub powrotna podróż
- rower do wymiany
- Budżet mobilności
- Pokrycie kosztów zakwaterowania
- Transport powrotny roweru
- odzysk
- Złomowanie rowerów/transport bagażu
- gotówka awaryjna
- Wstępna porada prawna przez telefon
- 24-godzinny pogotowie ratunkowe
- Mobilna pomoc drogowa w całych Niemczech i poza UE
- Holowanie po awarii lub wypadku
- powrót lub dalsza podróż
- rower do wymiany
- Pokrycie kosztów zakwaterowania
- Transport zwrotny roweru serwisowego
- odzysk
- Złomowanie rowerów/transport bagażu
- gotówka awaryjna
Usługa mobilności jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- List ochronny ROLAND zawierający m.in
- Całodobowa infolinia pomocy drogowej
- Zapasowy rower
- Budżet mobilności
- Koszty zakwaterowania pokryte
- Ogólnoeuropejska ochrona
- 24-godzinny serwis
- odholować
- Dalsza lub powrotna podróż
- koszty zakwaterowania
- pomoc drogowa
- odzysk
- rower do wymiany
- Transport powrotny roweru
- gotówka awaryjna
- Pomoc w razie wypadku, awarii i kradzieży – także poza UE
- całodobowe pogotowie ratunkowe,
- Mobilna natychmiastowa pomoc na miejscu szkody
- Usługi holownicze
- Rozwiązania mobilne po awarii
- koszty zakwaterowania
- odzysk
- złomowanie roweru
- Transport bagażu
- gotówka awaryjna
- Całodobowa infolinia oferująca pomoc warsztatową, pomoc w razie awarii/holowanie oraz organizację podróży powrotnej do punktu wyjścia
- Koszty wypożyczenia roweru lub koszty zakwaterowania
- maks. 150 € za każde zdarzenie powodujące szkodę
- brak limitu zdarzeń związanych ze szkodami w ciągu roku
- Całodobowa infolinia serwisowa
- Pomoc w razie awarii na miejscu
- Zorganizowanie warsztatu rowerowego w pobliżu awarii Holowanie*
- Organizacja dalszej lub powrotnej podróży po nieszczęśliwym wypadku*
- Rower zastępczy na maksymalnie 7 dni w cenie 50 €*
- Transport powrotny roweru*
- Zapewnienie awaryjnej gotówki na zagraniczne wycieczki rowerowe*
- Pokrycie kosztów zakwaterowania w przypadku awarii*
*z odległości 10km od miejsca stałego zamieszkania Klienta
- Tak, usługi odbioru w Europie geograficznej
- Usługa odbioru dwukołowca: transport uszkodzonego e-roweru do najbliższego warsztatu; tylko w Niemczech i Austrii
- Transport powrotny z rowerem, również dla drugiej osoby
- Wypożyczenie roweru kosztuje do 50 euro
- Nocleg kosztuje do 100 euro
- Całodobowa usługa połączeń alarmowych, siedem dni w tygodniu
- Pomoc w razie awarii na miejscu
- Holowanie roweru do warsztatu
- Rower zastępczy na okres do siedmiu dni
- Koszty zakwaterowania do pięciu nocy
- Dalsza i powrotna podróż z kierowcą i bagażem
- Transport powrotny roweru służbowego do miejsca zamieszkania użytkownika
- Regeneracja roweru firmowego
- Złomowanie rowerów firmowych
- Awaryjna gotówka (w tym nieoprocentowana pożyczka do 1.500 euro oraz pokrycie kosztów przelewu i wypłaty do 100 euro)
- Ubezpieczenie obejmujące całą Europę
- Brak czasu oczekiwania
Porównanie leasingu rowerów elektrycznych Przegląd na rok 2024
Opłata miesięczna | cena całkowita przy zakupie | zużycie zaślepki | ||
---|---|---|---|---|
Usługa leasingu rowerów | 138,09 € | 5.576,28 € | 238 euro rocznie | kalkulator leasingu |
biznesowy rower | 141,29 € | 5.691,48 € | 300 euro rocznie | kalkulator leasingu |
Rower firmowy | 130,50 € | 5.269,43 € | Keine | Strona internetowa, ponieważ nie ma kalkulatora leasingu |
Niemiecki motocykl serwisowy | 130,33 € | 5.196,08 € | 70 euro rocznie | kalkulator leasingu |
Eleaza | 138,00 € | 5.505,98 € | Roczny voucher o wartości 100/200/300 €, w zależności od pakietu | kalkulator leasingu |
Koło euro | 131,42 € | 5.268,94 € | nie | kalkulator leasingu |
JobRad | 138,06 € | 5.575,20 € | 230 € przez cały okres | kalkulator leasingu |
Kazenmaiera | 139,54 € | 5.594,87 € | 140 € rocznie | kalkulator leasingu |
Wypożycz rower | 140,16 € | 5.650,80 € | nie | kalkulator leasingu |
Linexo | 136,92 € | 5.534,16 € | nie | kalkulator leasingu |
Mój rower firmowy | 135,39 € | 5.513,63 € | nie | kalkulator leasingu |
Rower na służbie | 129,71 € | 5.274,60 € | nie | kalkulator leasingu |
Przykłady obliczeń dla ceny zakupu 4.000 euro. Rzeczywiste kwoty stosowane do wynagrodzenia brutto. Efektywne obciążenie netto pracownika jest znacznie niższe i zależy od indywidualnych czynników, takich jak klasa podatkowa, stan federalny, zasiłek na dziecko, przynależność kościelna itp.
Jeśli jesteś zainteresowany naszą obszerną tabelą ocen dotyczącą porównania leasingu rowerów elektrycznych 2024 ze wszystkimi danymi, skontaktuj się z nami pod adresem [email chroniony].