Bagażnik rowerowy Buzzrack E-Scorpion 2 w teście: niedrogi Buzzrack oferuje najszersze ze wszystkich uchwyty na opony – aż 10 cm. Nosidełko, które waży dobre 21 kilogramów, nie daje się przechowywać w sposób oszczędzający miejsce - przy wymiarach 56x65x83 cm po złożeniu jest bardzo duży. Ale kółka, na których można go przesuwać, są praktyczne. Niektóre detale są nieco prostsze, ale E-Scorpion okazuje się całkiem funkcjonalny.
Bagażnik rowerowy BuzzRack E-Scorpion 2 został specjalnie zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego transportu rowerów elektrycznych. Posiada solidną i lekką aluminiową konstrukcję, która pozwala na udźwig do 60 kg, dzięki czemu idealnie nadaje się do transportu dwóch ciężkich rowerów elektrycznych. Praktyczny mechanizm składania ułatwia montaż i pozwala zaoszczędzić miejsce podczas przechowywania, gdy nosidełko nie jest używane.

Niski punkt załadunku i zdejmowane, indywidualnie regulowane uchwyty ramy umożliwiają łatwe i bezpieczne mocowanie rowerów. Zintegrowane zabezpieczenie przed kradzieżą zapewnia ochronę zarówno bagażnika, jak i rowerów przed kradzieżą. E-Scorpion 2 jest kompatybilny z większością typów pojazdów i haków holowniczych, co podkreśla jego wszechstronność. Kompletny system oświetlenia i uchwyt na tablicę rejestracyjną zapewniają dodatkowe bezpieczeństwo i widoczność w ruchu drogowym.
Dane techniczne Buzzrack E-Scorpion 2
Waga | 21,1 kg |
---|---|
Wymiary po złożeniu (szerokość/wysokość/głębokość) | 56cm / 83cm / 65cm |
Wymiary po rozłożeniu (szerokość/wysokość/głębokość) | 124cm / 83cm / 65cm |
Maksymalne obciążenie całkowite | 60 kg |
Maksymalna szerokość opony | 4.0 cali |
Cena detaliczna | 599 Euro |
Bagażnik tylny Buzzrack E-Scorpion 2 w praktyce
Buzzrack zrobił na nas wrażenie od razu po przetransportowaniu go do KIA EV6. Duże plastikowe rolki pozwalają na przyjazne dla pleców mocowanie do pojazdu. To dobrze, bo ważący 21 kg E-Scorpion nie należy do najlżejszych w teście. Rolki są na tyle duże, że z łatwością pokonują nawet nierówne powierzchnie, takie jak kostka brukowa. Szczyt! Zamontowanie go na głowicy sprzęgającej nie jest tak intuicyjne, ale gdy zrozumiesz mechanizm, nie stanowi to problemu, a buzzrack jest solidny jak skała. Należy koniecznie umożliwić zamknięcie go w pojeździe.

Dzięki opcjonalnej rampie dostępowej nawet ciężkie rowery elektryczne mogą być z łatwością ładowane przez jedną osobę. Co od razu rzuca się w oczy: wyjątkowo szerokie szyny na opony (e-)bike'a. Każdy rodzaj roweru – nawet gruby – powinien się tu zmieścić. Ale pętle, w tym system zapadkowy, są również duże; Są nawet dwie części na przednie koło, co teoretycznie powinno zapewnić większą stabilność. W praktyce przednie koło nadal lekko się chwieje w przód i w tył, co z pewnością jest spowodowane szerokimi szynami. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na bezpieczne trzymanie rowerów. Nie prowadzi to również do przypadkowego dotknięcia roweru, ponieważ sposób zabezpieczenia ramy jest również sprytny.
Pałąk, umieszczony pośrodku pomiędzy rowerami, ma regulowaną wysokość i zapewnia ramionom zaciskowym dodatkową elastyczność w celu precyzyjnej regulacji. Ten rodzaj mocowania okazał się przekonujący w teście, ponieważ oferuje znaczną zaletę: dużą odległość między rowerami! Nawet „szerokie” rowery lub zupełnie inne rowery nie denerwują Buzzracka. Jeśli szukasz muchy w maści, to obejmy do ramy. Są one gumowane i chronią lakier, ale - jak prawie wszystkie obejmy - osiągają swoje granice, jeśli chodzi o duże lub wrażliwe (karbonowe) ramy. Systemy z pętlami mają tutaj wyraźną przewagę.

Podsumowując, Buzzrack E-Scorpion 2 wyglądał przekonująco. Czasami nie jest tak intuicyjny jak inne przewoźniki, ale robi wszystko dobrze, jeśli chodzi o najważniejszą dyscyplinę: transport rowerów. Koła leżą stabilnie za samochodem, a przede wszystkim bez kontaktu i bez żadnych zmartwień.