Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

TestyAkcesoria

Bagażnik tylny roweru w teście: Buzzrack E-Scorpion 2

22 lipiec 2024 by redakcja

Bagażnik rowerowy Buzzrack E-Scorpion 2 w teście: niedrogi Buzzrack oferuje najszersze ze wszystkich uchwyty na opony – aż 10 cm. Nosidełko, które waży dobre 21 kilogramów, nie daje się przechowywać w sposób oszczędzający miejsce - przy wymiarach 56x65x83 cm po złożeniu jest bardzo duży. Ale kółka, na których można go przesuwać, są praktyczne. Niektóre detale są nieco prostsze, ale E-Scorpion okazuje się całkiem funkcjonalny.

Bagażnik rowerowy BuzzRack E-Scorpion 2 został specjalnie zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego transportu rowerów elektrycznych. Posiada solidną i lekką aluminiową konstrukcję, która pozwala na udźwig do 60 kg, dzięki czemu idealnie nadaje się do transportu dwóch ciężkich rowerów elektrycznych. Praktyczny mechanizm składania ułatwia montaż i pozwala zaoszczędzić miejsce podczas przechowywania, gdy nosidełko nie jest używane.

Buzzrack E-Scorpion 2
Dwa ciężkie rowery elektryczne dobrze pasują do Buzzrack E-Scorpion 2.


Niski punkt załadunku i zdejmowane, indywidualnie regulowane uchwyty ramy umożliwiają łatwe i bezpieczne mocowanie rowerów. Zintegrowane zabezpieczenie przed kradzieżą zapewnia ochronę zarówno bagażnika, jak i rowerów przed kradzieżą. E-Scorpion 2 jest kompatybilny z większością typów pojazdów i haków holowniczych, co podkreśla jego wszechstronność. Kompletny system oświetlenia i uchwyt na tablicę rejestracyjną zapewniają dodatkowe bezpieczeństwo i widoczność w ruchu drogowym.

Dane techniczne Buzzrack E-Scorpion 2

Waga21,1 kg
Wymiary po złożeniu (szerokość/wysokość/głębokość)56cm / 83cm / 65cm
Wymiary po rozłożeniu (szerokość/wysokość/głębokość)124cm / 83cm / 65cm
Maksymalne obciążenie całkowite60 kg
Maksymalna szerokość opony4.0 cali
Cena detaliczna599 Euro




Bagażnik tylny Buzzrack E-Scorpion 2 w praktyce

Buzzrack zrobił na nas wrażenie od razu po przetransportowaniu go do KIA EV6. Duże plastikowe rolki pozwalają na przyjazne dla pleców mocowanie do pojazdu. To dobrze, bo ważący 21 kg E-Scorpion nie należy do najlżejszych w teście. Rolki są na tyle duże, że z łatwością pokonują nawet nierówne powierzchnie, takie jak kostka brukowa. Szczyt! Zamontowanie go na głowicy sprzęgającej nie jest tak intuicyjne, ale gdy zrozumiesz mechanizm, nie stanowi to problemu, a buzzrack jest solidny jak skała. Należy koniecznie umożliwić zamknięcie go w pojeździe.

Opcjonalna rampa załadowcza jest niezwykle pomocna.

Dzięki opcjonalnej rampie dostępowej nawet ciężkie rowery elektryczne mogą być z łatwością ładowane przez jedną osobę. Co od razu rzuca się w oczy: wyjątkowo szerokie szyny na opony (e-)bike'a. Każdy rodzaj roweru – nawet gruby – powinien się tu zmieścić. Ale pętle, w tym system zapadkowy, są również duże; Są nawet dwie części na przednie koło, co teoretycznie powinno zapewnić większą stabilność. W praktyce przednie koło nadal lekko się chwieje w przód i w tył, co z pewnością jest spowodowane szerokimi szynami. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na bezpieczne trzymanie rowerów. Nie prowadzi to również do przypadkowego dotknięcia roweru, ponieważ sposób zabezpieczenia ramy jest również sprytny.



Pałąk, umieszczony pośrodku pomiędzy rowerami, ma regulowaną wysokość i zapewnia ramionom zaciskowym dodatkową elastyczność w celu precyzyjnej regulacji. Ten rodzaj mocowania okazał się przekonujący w teście, ponieważ oferuje znaczną zaletę: dużą odległość między rowerami! Nawet „szerokie” rowery lub zupełnie inne rowery nie denerwują Buzzracka. Jeśli szukasz muchy w maści, to obejmy do ramy. Są one gumowane i chronią lakier, ale - jak prawie wszystkie obejmy - osiągają swoje granice, jeśli chodzi o duże lub wrażliwe (karbonowe) ramy. Systemy z pętlami mają tutaj wyraźną przewagę.

Żadnego tarcia, żadnego grzechotania... rowery stoją na stojaku w wystarczającej odległości. Klasa!

Podsumowując, Buzzrack E-Scorpion 2 wyglądał przekonująco. Czasami nie jest tak intuicyjny jak inne przewoźniki, ale robi wszystko dobrze, jeśli chodzi o najważniejszą dyscyplinę: transport rowerów. Koła leżą stabilnie za samochodem, a przede wszystkim bez kontaktu i bez żadnych zmartwień.



WWW: buzzrackpro.com



Samochód testowy: KIA EV6 GT Line

Powrót do tabeli liderów

Wniosek: Buzzrack E-Scorpion 2

Pro

  • Kółka do transportu do pojazdu
  • Nadaje się do bardzo szerokich opon
  • Rowery nie stykają się ze sobą
  • Günstiger Preis

Contra

  • Ograniczenia w przypadku ramek o dużej objętości
  • Schwer

fakty

rok produktu2024
Cena599 Euro
Sieć www.buzzrackpro.com

ocena

82%

Cena-wydajność

85%
Na pierwszy rzut oka obsługa tylnego bagażnika Buzzrack E-Scorpion 2 nie jest zbyt intuicyjna, ale nie umniejsza to jego bardzo dobrych wyników w naszym teście. Dwa (e-)rowery siedzą stabilnie, bezpiecznie i przede wszystkim bez kontaktu z zaczepem przyczepy. Istnieją również praktyczne koła do drogi do samochodu i uczciwa cena. Szczyt!
tagi:bagażnik rowerowytransport rowerowypolecanetylny bagażnikBagażnik tylny24

O redakcja

Velomotion to Twój zespół ekspertów od rowerów i e-rowerów, profesjonalnych rowerzystów i zapalonych rowerzystów. W naszym magazynie prezentujemy nowości produktowe, aktualne i krytyczne relacje z testów oraz nowości ze świata kolarstwa. Opowiadamy się za świadomością jakości, know-how i żywym entuzjazmem dla tematu rowerów.

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Tour de France Philipsena

Zapowiedź Tour de France nr 3: Masowy sprint w Dunkierce

Van der Poel Tour de France

Tour de France nr 2: Mathieu van der Poel pokonał Tadeja Pogacara

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 2

Zapowiedź Tour de France nr 2: Czy Pogacar już zaatakuje?

Tour de France nr 1: Jasper Philipsen wygrywa spektakularne otwarcie

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 1

Zapowiedź Tour de France nr 1: Kto wygra żółtą koszulkę w Lille?

Tour de France 2025 w telewizji

Tour de France 2025: Wszystkie 21 etapów na żywo w telewizji

Nowe modele do turystyki i codziennego użytku: Rower elektryczny KTM 2026

Szachownica Tour de France 2025

Tour de France 2025: 10 Niemców, 5 Szwajcarów i 3 Austriaków

Grupa bezprzewodowa do rowerów szutrowych: Shimano GRX Di2 1x12

Między odejściem a rzeczywistością: Recenzja i prognozy Eurobike 2025 na 2026 r.

Sporty kosmiczne: Nowe centrum serwisowe Fox i Marzocchi w Palatynacie

Idealna ochrona na upalne dni: Ochraniacze na kolana Alpinestars A-Motion Plasma

Nowe rowery z kierownicą typu drop bar z Austrii: Innowacje KTM na Eurobike 2025

Related Stories

  • Bagażnik tylny roweru w teście: Uebler i21 Z90-DC
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Rowerzysta z Westfalii
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Atera Genio Pro Zaawansowane
  • Bagażnik tylny roweru w teście: XLC Almada Work-E
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Yakima Justclick 2 EVO
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH