Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

TestyAkcesoria

Bagażnik tylny roweru w teście: Atera Genio Pro Zaawansowane

30 lipiec 2024 by redakcja

Atera Genio Pro

Testowany bagażnik rowerowy Atera Genio Pro Advanced: w przypadku Atera Genio Pro sprytny mechanizm składania zapewnia dobrą ochronę lampek z przezroczystego szkła podczas przechowywania. Rowery można bezpiecznie przymocować do szerokiej platformy ładunkowej; Trzecią szynę można zamontować bez użycia narzędzi. Istnieją dwa kątowniki składania dla różnych typów pojazdów. Wadą nosidełka jest to, że jest dość ciężki – waży około 21 kilogramów.

Bagażnik rowerowy Atera Genio Pro Advanced to wysokiej jakości rozwiązanie do bezpiecznego i wygodnego transportu rowerów. Zaprojektowany z myślą o haku holowniczym, bagażnik ten charakteryzuje się wszechstronnymi możliwościami zastosowania i solidną konstrukcją, która umożliwia również przewóz ciężkich e-maili. -rowery bez żadnych problemów.

Atera Genio Pro

Kluczową cechą Genio Pro Advanced jest innowacyjny system mocowania, który zapewnia szybki i łatwy montaż na haku przyczepy. Elastyczne ramiona trzymające są regulowane i można je dostosować do różnych ram rowerów, dzięki czemu bagażnik nadaje się do szerokiej gamy typów rowerów. Dzięki temu jest szczególnie praktyczny dla rodzin lub grup, które chcą przewozić różne modele rowerów. Atera Genio Pro Advanced zachwyca także dużą nośnością do 60 kg oraz zastosowaniem wysokiej jakości materiałów, które zapewniają trwałość i stabilność. Kolejną atrakcją jest zintegrowane zabezpieczenie antykradzieżowe, które chroni zarówno sam bagażnik, jak i rowery przed nieuprawnionym dostępem.

Data Atera Genio Pro Advanced

Waga21,4 kg
Wymiary po złożeniu (szerokość/wysokość/głębokość)38,5cm / 70,5cm / 65cm
Wymiary po rozłożeniu (szerokość/wysokość/głębokość)125cm / 70,5cm / 65cm
Maksymalne obciążenie całkowite60 kg
Maksymalna szerokość opony3.0 cali
Cena detaliczna967 Euro

Atera Genio Pro

Na szczególną uwagę zasługuje innowacyjna funkcja odchylania Genio Pro Advanced, która umożliwia łatwy dostęp do bagażnika, nawet gdy rowery są zamontowane. Jest to ogromna zaleta podczas dłuższych podróży lub spontanicznych przerw, gdy wymagany jest dostęp do bagażnika.

Bagażnik tylny Atera Genio Pro Advanced w praktyce

Od samego początku Atera Genio Pro Advanced wyróżnia się z tłumu bagażników kołowych dzięki innowacyjnemu mechanizmowi składania i obracania: dwie połówki bagażnika można składać w górę lub w dół ruchem obrotowym, co z jednej strony zapewnia z drugiej strony kompaktowe wymiary zapewniają również ochronę tylnych świateł, ponieważ po złożeniu są skierowane do tyłu. Jednak mimo kompaktowych wymiarów nosidełko nie jest zbyt poręczne, co wynika głównie z jego imponującej wagi wynoszącej ponad 21 kg.

Montaż na haku przyczepy jest łatwy, a następnie bagażnik mocuje się w odpowiedniej pozycji za pomocą dźwigni.

Zapadki wymagają dużej siły palców, aby zapewnić ścisłe dopasowanie.
Niestety w naszym przypadku koła są bardzo blisko siebie.

Ładowanie rowerów jest dość proste dzięki paskom zapadkowym służącym do mocowania ramy. Oznacza to, że nawet dętki o dużej objętości, takie jak te w nowoczesnych rowerach elektrycznych, można dobrze i bezpiecznie zamocować. Do kół zastosowano również paski zapadkowe; odpowiednie szyny zapewniają wystarczająco dużo miejsca na szerokie opony i są wystarczająco długie, aby pomieścić duże rowery.

Niestety obsługa pasków zapadkowych zarówno na ramie, jak i na kołach jest nieco trudna i bardzo sztywna. Grzechotki ślizgały się podczas mocowania, a montaż bez chybień wymagał dużej siły palców. Kiedy już zmontujesz rowery, zauważysz również bardzo małą odległość między dwiema szynami: w naszym przypadku oba rowery stykały się ze sobą, gdy stały i aby zapobiec nieestetycznym uszkodzeniom, musisz przytrzymać kawałek materiału lub coś podobnego, gdy już przy tym jesteś, przymocuj go między dwoma kołami podczas jazdy.

Pozytywem jest jednak to, że koła są bardzo bezpieczne: nic się nie chwieje, nic nie skrzypi. Tutaj Atera może z Najlepsze z najlepszych nadążać.

Po prawidłowym założeniu pasów rowery są solidne. Żaden inny przewoźnik nie jest w stanie przebić Atery pod tym względem.
Dzięki mocowaniu ramowemu za pomocą paska z grzechotką można bezpiecznie zamocować nawet rury o dużej objętości.

 

WWW: atera.de

Samochód testowy: KIA EV6 GT Line

Powrót do tabeli liderów

Wniosek: Atera Genio Pro Advanced

Pro

  • duża długość szyny
  • Zaciski do ram o dużej objętości
  • Intuicyjny montaż rowerów
  • bezpieczne siedzenie

Contra

  • mały rozstaw szyn
  • wysoka waga

fakty

rok produktu2024
Cena967 Euro
Sieć www.atera.de

ocena

79%

Cena-wydajność

75%
Atera Genio Pro Advanced wyróżnia się kompaktowymi wymiarami i innowacyjnym mechanizmem składania. Oznacza to, że można go schować, oszczędzając miejsce, nawet jeśli podczas transportu wyraźnie zauważalna jest waga powyżej 21 kg. Podczas montażu kół podoba nam się to, jak są one wyjątkowo bezpiecznie dopasowane, nawet jeśli obsługa ich nie jest tak łatwa jak w przypadku niektórych innych konkurentów ze względu na sztywne zapadki. W zależności od kół problemem może być również mały rozstaw szyn.
tagi:bagażnik rowerowytransport rowerowypolecanetylny bagażnikBagażnik tylny24

O redakcja

Velomotion to Twój zespół ekspertów od rowerów i e-rowerów, profesjonalnych rowerzystów i zapalonych rowerzystów. W naszym magazynie prezentujemy nowości produktowe, aktualne i krytyczne relacje z testów oraz nowości ze świata kolarstwa. Opowiadamy się za świadomością jakości, know-how i żywym entuzjazmem dla tematu rowerów.

Related Stories

  • Bagażnik tylny roweru w teście: Uebler i21 Z90-DC
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Rowerzysta z Westfalii
  • Bagażnik tylny roweru w teście: XLC Almada Work-E
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Buzzrack E-Scorpion 2
  • Bagażnik tylny roweru w teście: Yakima Justclick 2 EVO
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH