Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

kolarstwokolarstwo szosoweTour de France

Zapowiedź Tour de France nr 1: Prawdopodobnie najcięższy początek wszechczasów

28 Czerwca 2024 by Michaela Behringera

Tour de France Pogacar Vingegaard

Kolarstwo: Jutro wreszcie nadszedł czas. Rozpoczyna się Tour de France 2024. Grand Départ tym razem jest we Włoszech. Od Florencji po Rimini profesjonaliści muszą pokonać ponad 200 kilometrów i wspiąć się na wiele gór. Wielu ekspertów mówi o najcięższym początku trasy w historii.

Profile etapowe Tour de France 2024

Tour de France 2024: Wjeżdżasz luźno? Nic!

Początek Tour de France nigdy nie jest nudny. Kierowcy są zdenerwowani, szefowie zespołów spięci, a widzowie pełni niecierpliwości. Rzadko kiedy wszyscy profesjonaliści, którzy zaczynają, przeżywają Wielki Wyjazd bez szwanku. Tym razem start Tour de France jest jednak wyjątkowy w zupełnie inny sposób. Zamiast prologu, płaskiej sceny czy lekko pofałdowanej części, przechodzimy od razu do rzeczy. Na 206-kilometrowym etapie z Florencji do Rimini trzeba będzie ukończyć siedem klasyfikacji górskich. Żaden z nich nie należy do pierwszej, ani nawet najwyższej kategorii, ale podjazdy i tak należy traktować poważnie. Na Col de Valico Tre Faggi Utworzy się pierwsza grupa uciekinierów tej trasy. Będzie już dostarczać informacji o tym, którzy kolarze mają oko na koszulkę górską. Jednak cała sprawa jest skomplikowana. W grupie uciekinierów w peletonie nie będziesz tolerował naprawdę mocnych górskich kolarzy. Może więc minąć sporo czasu, zanim skład uciekinierów zostanie sfinalizowany i peleton będzie z niego zadowolony.



Côte de Barbotto zwiastuje finał

Jeśli grupa ucieczki stoi, wspólnie przekraczają rzekę Wybrzeże Forche i Wybrzeże Carnaio. Następnie rozpoczyna się finał. The Wybrzeże Barbotto W miarę podjazdów czołowa grupa będzie się rozpadać, a tempo w peletonie również zauważalnie wzrośnie. Każdy chce wiedzieć, jak dobrzy są obrońcy tytułu jonas vingegaard (Visma – LaB) naprawdę działa. Duńczyk i tak nie przepada szczególnie za tymi krótkimi podjazdami, a po kraksie podczas Tour of the Basque Country wielu szefów zespołów i ekspertów wątpi, czy uda mu się tu wystartować w szczytowej formie. Jeśli więc uda Ci się zyskać na nim czas już na pierwszym etapie – zrobisz to. Te również się do tego nadają Wybrzeże San Leo lub dwa ostatnie podjazdy Wybrzeże Montemaggio lub Wybrzeże San Marino. Potem już zjazd i płaska trasa do mety w Rimini. Jako solista będziesz miał tutaj trudne chwile. Kiedy jednak zbierze się silna grupa, która będzie współpracować, kierowcy, którzy zostali w tyle, nie będą w stanie ponownie nadrobić zaległości.

Prognoza Velomotion: Pogacar natychmiast przejmie żółtą koszulkę

Trzeba przyznać, że ta wskazówka jest nudna. Tadej pogacar zdominował Giro d'Italia, a teraz próbuje wygrać także Tour de France. Słoweniec może być pierwszym kolarzem, który po Marco Pantanim w 1998 roku, sięgnie po dublet Giro/Tour. Nie wiemy, jak dobrze wrócił do zdrowia. Ale jeszcze mniej wiemy, jakie to dobre jonas vingegaard wchodzi. I właśnie tego jutro będzie chciała się dowiedzieć drużyna ZEA Team Emirates. Dlatego wraz ze swoją silną ekipą wspinaczkową nabiorą tak wysokiego tempa, że ​​ostatecznie tylko kilku kolarzom uda się wspólnie pokonać ostatnią górę. Możliwe też, że Pogacar celuje w legendarną solówkę, aby od razu wszystko wyjaśnić. Potem jest napisane: Ratuj się, kto może. Jednak konkurencja musi połączyć siły, aby przetrwać przeciwko przewadze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Jeśli prędkość nie wzrośnie – wbrew oczekiwaniom – kierowcy typują... wout van aert lub Mathieu van der Poel przetrwać ten etap.

* * * Tadej pogacar (ZEA)
* * primoz roglic (Bora – hansgrohe), Toma Pidcocka (Grenadierzy Ineosów)
* wout van aert (Visma – Laboratorium), Mathieu van der Poel (Alpecin – Deceuninck), Remco Evenepoel (Soudal – Szybki krok)



tagi:polecaneWielki DepartamentAktualnościTour de FranceTour de France 2024Prognoza Velomotion

O Michaela Behringera

Kolarstwo ze wszystkimi taktykami, analizami etapów, miejscami i prognozami to wielka pasja Michaela Behringera. W 1996 roku wyśledził swój pierwszy Tour de France. Od tego czasu obserwował prawie wszystkie wyścigi. Jego pasja do kolarstwa towarzyszy mu od ponad dwóch dekad. Nie widać końca.

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Magura Louise Elite

Recenzja Magura Louise Elite: Jaki jest punkt odniesienia dla stosunku ceny do jakości w średniej klasie rowerów elektrycznych E-MTB?

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Zrób miejsce na większy komfort: Troy Lee projektuje ochraniacze na kolana na scenę

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 3: Merlier wygrywa po chaosie spowodowanym wypadkiem na spokojnym etapie

Lustro S-Works Power Evo: Komfort spotyka się z wydajnością

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Tour de France Philipsena

Zapowiedź Tour de France nr 3: Masowy sprint w Dunkierce

Van der Poel Tour de France

Tour de France nr 2: Mathieu van der Poel pokonał Tadeja Pogacara

Related Stories

  • Zapowiedź Tour de France nr 21: Kto wygra jazdę na czas w Nicei?
  • Zapowiedź Tour de France nr 20: Scena Queen do Col de la Couillole
  • Zapowiedź Tour de France nr 19: Przyjazd w góry do ośrodka sportów zimowych Isola 2000
  • Zapowiedź Tour de France nr 18: Pięć klasyfikacji górskich w trzeciej kategorii
  • Zapowiedź Tour de France nr 17: Uciekający zamach stanu w Superdévoluy
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH