Lezyne Strip Alert: Udało nam się przetestować bardzo jasne i wytrzymałe tylne światło do roweru wyścigowego firmy Lezyne naprawdę przekonujące. Funkcja ostrzegania o światłach hamowania i wysoka jakość wykonania są odpowiednie dla świateł tylnych ze średniej półki cenowej. Przyjrzeliśmy się bliżej Lezyne Strip Alert i przedstawiliśmy tutaj nasze wrażenia z testów.
Tylne światło LED zgodne z StVZO jest wyposażone w funkcję ostrzegania opracowaną specjalnie przez Lezyne; W przypadku wykrycia hamowania wszystkie pięć diod LED na lampce zapala się bardzo jasno przez trzy sekundy. Oznacza to, że inni użytkownicy dróg są ostrzegani na wczesnym etapie, a bezpieczeństwo nas, rowerzystów wyścigowych, znacznie wzrasta. Podczas normalnej pracy trzy środkowe diody LED zapewniają bardzo dobrą widoczność, ponieważ świecą bardzo jasno - aż 35 lumenów.
Fakty i liczby
waga z uchwytem | 60,05 gramów |
Czas świecenia maks. | 6 Stunden |
Czas świecenia min. | 4 Stunden |
Lumen maks. | 35 Lumen |
Widoczność strony | Stopień 270 |
Zatwierdzono StVZO | Ja |
stop | Ja |
czas ładowania | 3 Stunden |
Cena detaliczna | 39,95 Euro |
Nasze wrażenia testowe dotyczące Lezyne Strip Alert
pakowanie i montaż
Bardzo spodobało nam się małe, oszczędzające zasoby opakowanie wykonane z bambusa pochodzącego z recyklingu, co służy również jako opis. W zestawie bardzo szeroki silikonowy pasek umożliwiający przymocowanie Lezyne Strip Alert do sztycy podsiodłowej. Czarny obszar obudowy lampy również wykonany jest z silikonu; Oznacza to, że lampa jest nie tylko bardzo wytrzymała, ale może być również zamontowana w sposób antypoślizgowy. Ponadto tylne światło jest już wstępnie ukształtowane w miejscu montażu dla kilku typów sztyc podsiodłowych. Mocowanie za pomocą szeroko stopniowanego paska silikonowego zrobiło na nas ogromne wrażenie i otrzymaliśmy w teście najwyższe noty.
Działanie i żywotność baterii
Obsługa za pomocą jednego przycisku włączania/wyłączania jest bardzo prosta i intuicyjna. Długie naciśnięcie powoduje ponowne włączenie i wyłączenie lampy. Szybkim naciśnięciem przycisku możesz przełączać się pomiędzy trzema możliwymi trybami pracy: Blast, Enduro i Economy. W najjaśniejszej wersji „Blast” tylne światło ma jasność nawet 35 lumenów, dzięki czemu może działać do 4 godzin. Wersja Enduro zapewnia aż 25 lumenów i czas świecenia 4:30 godzin. Nawet tryb ekonomiczny jest nadal bardzo jasny i dobrze widoczny dzięki 15 lumenom i czasowi świecenia 6:30.
Z boku znajdują się dwie kontrolki: zielona i czerwona. Trzecia kontrolka jest niebieska i znajduje się bezpośrednio z przodu lampy. Te trzy lampki pokazują poziom naładowania akumulatora tylnego światła. Nie do końca tak intuicyjnie, ale z opisem jest to dość łatwe do zrozumienia: tylko kolor zielony oznacza ponad 75%, jednocześnie zielony i czerwony oznacza 75-25%, tylko czerwony świeci poniżej 25%. Niebieska lampka zapala się również, gdy poziom naładowania akumulatora spadnie poniżej 15%, dając kolejny sygnał do szybkiego naładowania lampy. Ładowanie trwa około 3 godzin za pomocą dołączonego kabla micro USB.
Ważąca nieco ponad 60 gramów, łącznie z silikonowym uchwytem, Lezyne Strip Alert jest nieco cięższa niż większość innych tylnych świateł w naszym teście. Można to jednak wytłumaczyć głównie bardzo solidną konstrukcją i rozmiarem tylnego światła. Widoczność boczna jest bardzo wysoka i wynosi 270 stopni, dzięki czemu może zapewnić jeszcze lepszą widoczność w ruchu drogowym. Jeśli więc szukasz solidnej, trwałej i bardzo jasnej lampki tylnej do roweru wyścigowego, z pewnością będziesz zadowolony z Lezyne Strip Alert.
WEB: www.ride.lezyne.com

Co jest dozwolone, co się liczy?: Tylne światła akumulatorowe
Tylne światła zasilane akumulatorowo: jeśli chodzi o oświetlenie, rowerzyści korzystają dziś z nieskomplikowanych zasad i wysokiej jakości technologii. Jednak nie zaszkodzi wiedzieć, czego wymaga StVZO – oto krótki przegląd. Na nowej wersji przepisów prawnych dotyczących oświetlenia rowerowego, wprowadzonej w czerwcu 2017 r., szczególnie skorzystali rowerzyści: zniesiono obowiązek posiadania świateł zasilanych bateryjnie; Obecnie z rowerów można korzystać jedynie „w […]
Schreibe einen Kommentar