Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Spektrum

Widmo: Magura, BrakeForceOne, Unicorn Energy i ZF: Joint venture na rzecz zelektryfikowanej mikromobilności

7 Czerwca 2017 by Andrzej Waldera

Spectrum: Magura, BrakeForceOne, Unicorn Energy i ZF połączyły siły, tworząc spółkę joint venture, której celem jest nie tylko pomoc w kształtowaniu rozwijającego się rynku energii elektrycznej i mikromobilności, ale także nadanie nowego impetu. Celem silnego joint venture jest ponowne zdefiniowanie elektro-mikromobilności w sektorze pojazdów dwu-, trzy- i czterokołowych.

Obszarem działalności spółek połączonych w ramach wspólnego przedsięwzięcia jest rozwój, produkcja i sprzedaż produktów e-mobility. Pierwsze rozwiązania produktowe mają zostać zaprezentowane już późnym latem. ZF ma największy udział w joint venture z 48%. Grupa technologiczna, która koncentruje się na technologii napędów i podwozi, zatrudnia 137.000 40 osób w prawie XNUMX krajach. Wraz z firmami Magura, BrakeForceOne i Unicorn Energy, ZF połączył siły z trzema silnymi partnerami, aby optymalnie obsługiwać rynek mikromobilności.



ZF postrzega kompetencje poszczególnych partnerów pod kątem siły innowacyjnej, szybkości, wiedzy w zakresie produkcji i know-how w zakresie usług. Specjalista od hamulców Magura odegrał kluczową rolę w rozwoju rowerów i rowerów górskich w ciągu ostatnich kilku dekad. „Nasze kompetencje w zakresie e-mobilności charakteryzują się rozległym know-how i silnymi partnerstwami w ramach Magenwirth Technologies Group. Dzięki wspólnemu przedsięwzięciu chcemy przenieść elektromobilność na nowy wymiar” – mówi Ralph Berndt, dyrektor generalny Magury. Wspólne przedsięwzięcie jest realizowane przez usługodawcę BrakeForceOne i firmę zajmującą się technologią baterii Unicorn Energy.



tagi:joint ventureMaguraAktualności

O Andrzej Waldera

Andreas Waldera od wielu lat pracuje jako redaktor online i kierowca testowy. Ponieważ jego korzenie są zakotwiczone w BMX i downhillu, jazda na rowerze nie może być dla niego wystarczająco trudna. Urodzony w regionie Dolnego Renu, przeniósł się do pięknego regionu Eifel, aby realizować swoją pasję do jazdy na rowerze.

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Bardziej przejrzysty wygląd dzięki połączeniu śrubowemu: Torby rowerowe Northwind

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Dirtlej Specs 02

Recenzja Dirtlej Specs 02: Duże, stabilne, wszechstronne – idealne gogle MTB?

Żywiołowy rower szutrowy elektryczny – teraz jeszcze mocniejszy: Cube Nuroad Hybrid C:62 Race 400X

Trzy nowe modele z inteligentną technologią: Gazela Awinion 2026

Solidny rower Bosch w świetnej cenie: Pasek Pegasus Solero EVO 7F

Related Stories

  • Doposażenie oświetlenia w e-rowerze: Niech stanie się światło dzięki Supernova M99 Mini Pro
  • Widmo: Magura i Stefan Schlie świętują 30 lat współpracy
  • Widmo: Wizyta w domu Magury: sztuka plastyczna w Jurze Szwabskiej
  • Widmo: Magura rozpoczyna sezon szkoleń dealerskich 2019
  • Wiedza praktyczna dla personelu warsztatowego i handlowego: Trasa treningowa SRAM z 12 przystankami w Niemczech i Austrii
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH