Test: Koła EC90 Aero firmy Easton od lat nie są plusem ultra w sektorze profesjonalnym. Z jednej strony wynika to z właściwości tocznych, ale z drugiej strony wynika to również z niskiej wagi.
Wirniki o efektownym wyglądzie przyciągają wzrok. Przyjrzeliśmy się bliżej modelowi z 2014 roku.
sprzęt i praktyka
Rurowa wersja prądu 4SL-rząd EC90 Aero waży smukłe 1335 gramów z wysokością obręczy 56 milimetrów. Dzięki piaskowanym bokom hamulców jazda może być dobrze kontrolowana nawet w niesprzyjających warunkach - pod warunkiem, że zapewnisz zestawowi kołowemu określony czas hamowania, co jest ważne w przypadku kół karbonowych, i masz dobrą gumę w szczękach hamulcowych.
Oprócz wysokiej jakości obręczy wyróżniają się również piasty. Wyposażone są w ceramiczne łożyska o niskim współczynniku tarcia, których luz można regulować ręcznie zarówno z przodu, jak i z tyłu. Głowice szprych szprych Sapim są obrobione od wewnątrz jak nyple. Zwiększa to nie tylko aerodynamikę, ale także stabilność boczną EC90 Aero uczestniczy w tym przetwarzaniu. Jednak nadal mamy jeden w użyciu Osiem wsiadł na tylne koło. To musiało zostać ponownie wyśrodkowane.
Zachowanie toczne jest dobre dla kół w tym przedziale cenowym. Z pewnością są modele, które toczą się łatwiej, ale w żadnym wypadku nie są powolne. Kiedy jest boczny wiatr, mają EC90 Aero robią dobre wrażenie, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
Konkluzja
Eastonowie EC90 Aero to dobry wszechstronny zestaw kołowy, który świeci szczególnie przy dużych prędkościach. Ze względu na kształt obręczy można nimi dobrze sterować również przy wietrznej pogodzie.
Najważniejsze cechy produktu
- Zachowanie podczas toczenia, nawet przy bocznym wietrze
- stabilność boczna
- Wart swojej ceny
cena i sieć
- 1199,00 Euro
- www.eastoncycling.com