Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

kolarstwo

kolarstwo: Darren LapthorneSwift Ultravox TI

20 Maj 2014 by redakcja

swift1

Probike: Co prawda bolidy karbonowe marki Swift są rzadko spotykane w tym kraju. Jednak właśnie to czyni je interesującymi. W ramach Tour d'Azerbaijan mieliśmy okazję się o tym przekonać Ultravox TI autorstwa Australijczyka Darrena Lapthorne'a.

Lapthorne swoją profesjonalną karierę rozpoczynał w australijskim zespole Drapac. Po objazdach do drużyn europejskich, w 2008 roku był związany kontraktem z Team Sparkasse, na przykład w 2011 wrócił do czerwonej koszulki drużyny. Wyrobił sobie markę w 2007 roku, kiedy zaskoczył zgromadzoną elitę na Mistrzostwach Australii i zapewnił sobie tytuł.



swift4

swift3

W tym roku Team Drapac kupił licencję ProConti, między innymi dzięki wsparciu kilku ambitnych sponsorów. Jedną z nich jest amerykańska firma Swift, której zespół ze swoim topowym modelem, The Ultravox TI wyposaża. The TI w nazwie oznacza Kwestia zespołu. W przypadku Drapaca jest to kolor czerwony i biały.



Większość komponentów pochodzi od firmy Sram. Amerykanie dostarczają obecnemu Czerwonemu z 11-biegową kasetą i odpowiednimi biegami. Rozstaw od 11 do 28 zębów jest zamontowany na kole Lapthorne'a. Australijczyk zamontował z przodu korbę o przełożeniu od 53 do 39 zębów. Przerzutka posiada tzw Myszkować-Technologia.

swift5

Kierownica, mostek i sztyca są firmy Zipp. Tu są Kurs serwisowy SLzainstalowane komponenty. The Kurs serwisowy SL80Kierownica ma 42 centymetry szerokości, a mostek ma 130 milimetrów długości.



Koła są również firmy Zipp. Kiedy dostaliśmy rower przed obiektyw, byliśmy 202montował w wersji rurowej. Te też wskazują Ogniskotechnologia włączona.

Opony reprezentują z Corsę Evo włoskiego producenta Vittoria. Siodło również pochodzi z Włoch, a dokładniej z Fizika. Arundel dostarcza wraz z modelem uchwyty na butelki i pedały Speedplay Zero w czerwonym.

swift2



Sercem roweru jest jednak rama. Według producenta waży mniej niż kilogram i jest wyłączony Wysoki moduł Toray 1000- Włókna węglowe połączone z Mitsubishi Rayon 40- Wytworzone włókna. Dodatkowo rama jest również przygotowana pod elektroniczne przerzutki tylne - więc nic nie stanie na przeszkodzie, aby zamontować najnowsze dzieło Sram. Mocowanie przerzutki tylnej jest wykonane z tytanu. Gwarantuje to większą sztywność, a tym samym lepszą precyzję zmiany biegów. Asymetryczna rura podsiodłowa i asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta powinny również zapewniać większą sztywność. Z drugiej strony górna i dolna rura mają kwadratowy kształt.

W wersji tego, jak przeniósł Lapthorne przez Azerbejdżan, Swift leżał Ultravox TI dokładnie w granicach ustalonych przez UCI. Nawiasem mówiąc, Australijczyk zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej.

darren_lapthorne



tagi:Darrena Lapthorne'aprobikeSzybki Ultravox TI

O redakcja

Velomotion to Twój zespół ekspertów od rowerów i e-rowerów, profesjonalnych rowerzystów i zapalonych rowerzystów. W naszym magazynie prezentujemy nowości produktowe, aktualne i krytyczne relacje z testów oraz nowości ze świata kolarstwa. Opowiadamy się za świadomością jakości, know-how i żywym entuzjazmem dla tematu rowerów.

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Magura Louise Elite

Recenzja Magura Louise Elite: Jaki jest punkt odniesienia dla stosunku ceny do jakości w średniej klasie rowerów elektrycznych E-MTB?

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Zrób miejsce na większy komfort: Troy Lee projektuje ochraniacze na kolana na scenę

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 3: Merlier wygrywa po chaosie spowodowanym wypadkiem na spokojnym etapie

Lustro S-Works Power Evo: Komfort spotyka się z wydajnością

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Tour de France Philipsena

Zapowiedź Tour de France nr 3: Masowy sprint w Dunkierce

Van der Poel Tour de France

Tour de France nr 2: Mathieu van der Poel pokonał Tadeja Pogacara

Related Stories

  • kolarstwo: Paul Voss: Fuji Altamira
  • kolarstwo: Jens Voigt: Trek Madone serii 7
  • kolarstwo: Linus Gerdemann: Trek Madone
  • kolarstwo: Non Stanford: S-Works Amira SL4
  • kolarstwo: Diego Ulissi: Merida Reacto Evo
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH