Koła Aero są modne. Fajnie, gdy są uniwersalne. Wysokość obręczy wynosząca prawie 50 milimetrów wskazuje na tę wszechstronność. Ale czy koła sprawdzają się w użytkowaniu, jak sugeruje pierwsze wrażenie? Mamy DT Swiss RC Splajn 55 T przyjrzał się dokładniej.
Kilka miesięcy temu wprowadziliśmy rurową wersję mniejszy RC Splajn 38 T zbadane w teście. [Połączyć] I byli pod wrażeniem. Że DT Swiss geny tego zdania również RC Splajn 55 T szybko staje się jasne.
Praktyka
Umierać RC Splajn 55 T są jak oni Splajn RC 38 T produkowane jako wariant opony pod szytkę, dzięki czemu mają stosunkowo niewielką masę w relacji pełnej wynoszącą zaledwie 1440 g. Sercem zestawu kołowego są Klin-piasty. Chwytają one proste, nie zakrzywione szprychy. Taka konstrukcja ułatwia centrowanie kół. Stają się również sztywniejsze i bardziej responsywne. Uderzające są promieniowe szprychy z przodu i skrzyżowane szprychy na piaście tylnego koła. Posiada również wolnobieg z wewnętrznym systemem zapadkowym i umożliwia montaż kaset z maksymalnie jedenastoma pierścieniami.
Oczywiście koła mają swoją nazwę od obręczy. Jego łoże o szerokości 21 milimetrów jest przeznaczone do opon o szerokości od 19 do 25 milimetrów, ale pomieści również większe modele. Wysokość obręczy wynosi 55 milimetrów, a kształt łzy jest stosunkowo smukły. Oznacza to, że koła są nieco bardziej wrażliwe na wiatr niż ich odpowiedniki innych producentów, np. Zipps 404 wie. W porównaniu z nimi rolka Wielowypust 55T Jednak łatwiej się zużywają i są bardziej reaktywne w teście wytrzymałościowym.
Używaliśmy kół zarówno na szosie, jak iw terenie - choć DT Swiss niekoniecznie je poleca.
Robią to na ulicy Splajn RC 55 T od pierwszego metra zabawy. Łatwo przyspieszają i są przyjemnie sztywne. Nacisk kładziony jest na przyjemny, ponieważ jeśli robi się ślisko, wydają się bardzo zrównoważone i nie mają tendencji do natychmiastowego odrywania się. Pokazują charakter na płaskich i szybkich trasach. Taki, który szczególnie powinien cieszyć kierowców Criterion.
Ale nawet jeśli mieszkasz w niskim paśmie górskim, nie musisz się bać Splajn RC 55 T oddać do użytku. Na podjazdach wydają się zrównoważone, reagują na zmiany prędkości w sposób bezpośredni i kierunkowy. Jest to szczególnie widoczne na krętych zjazdach.
Tylko przy bocznym wietrze nie mogą przekonać w stu procentach. Nieco szerszy kształt łezki byłby tutaj prawdopodobnie lepszym rozwiązaniem.
W terenie najpierw trzeba pokonać tzw kapcie z włókna węglowego oddać do użytku. Jednak nie musisz się tego bać. W końcu liczy się tutaj również stabilność kierunkowa i responsywność. I mają jedno i drugie Splajn RC 55 T. Na suchych trasach robią dobre wrażenie, szczególnie na twardym podłożu, czyli dokładnie wtedy, gdy wymagana jest prędkość. Jednak naprawdę potrafią zabłysnąć w błocie. Dzięki wysokości obręczy ryzyko zakleszczenia się błota w kołach jest znikome. Na trasach, które mają dużą liczbę małych podjazdów, nadal używalibyśmy Splajn RC 38 T spadnie z powrotem.
Konkluzja
Szwajcarski DT RC Splajn 55 T wizualnie są raczej powściągliwe. Jednak w użyciu świecą pełnym zachowaniem podczas biegania. Sztywność poprzeczna i wysoka stabilność kierunkowa nie pozostawiają nic do życzenia. Są tylko trochę bardziej wrażliwi niż niektórzy z ich konkurentów, gdy wieje boczny wiatr. Ale Szwajcarzy nie muszą się za nimi chować z tym zestawem kołowym. Kto Aero poszukuje i chce również wysokiego stopnia responsywności, RC Splajn 55 T pasować. Fakt, że zestaw kołowy jest również wszechstronny, sprawia, że jest to nasza wskazówka tygodnia!
Najważniejsze cechy produktu
- bardzo dobre zachowanie podczas biegania, ale nieco podatne na wiatr
- przyjemna sztywność boczna
- wszechstronny
cena i sieć
- 1299,00 Euro
- www.dtswiss.com