Walijski lekkoatleta Non Stanford to obecnie jeden z najlepszych atletów świata na olimpijskim dystansie triathlonowym. W zeszłym roku zapewniła sobie największe jak dotąd zwycięstwo, wygrywając finałowy wyścig Pucharu Świata w Londynie. Położyła podwaliny pod to na rowerze, aw tym roku 25-latka znów chce być szybka.
S-Works jest dla niej dostępny Amira ze Specjalisty. Ponieważ walijska zawodniczka jest wyposażona przez Sram, zrozumiałe jest, że na jej rowerze znajduje się wiele komponentów pochodzących od Amerykanów. Na przykład Stanford polega na zupełnie nowym Red 22, który zawiera kasetę z jedenastoma zębatkami. Kaseta łączy je z arkuszami z tej samej serii. Jednak kompaktowe zęby 52/36 nie są montowane na mechanizmie korbowym Sram, ale na lżejszym zestawie S-Works faktycznie węgiel.
Z drugiej strony przerzutka tylna, przerzutka przednia i hamulce pochodzą z Red 22-Wiersz. Dla dobrego szybkiego dozowania najważniejsze powinny być szczupłe Łącze Aero-Pielęgnuj korpusy hamulców. Obejmują one boki Zippa 303-Koła dodatkowo efektowne Ogniskofelgi są również wybierane jako wersja clincher. Opony są dostarczane z S-Works o szerokości 24 milimetrów Turbo również specjalistyczne.
Kalifornijczycy zapewniają również kombinację kierownicy i mostka. Tutaj Stanford polega na wyprodukowanym z aluminium 7050 S-Works SL-Stem i jeden specjalnie zaprojektowany dla kobiet SL Carbon-Kierownica ze spadkiem 125 milimetrów i zasięgiem 75 milimetrów. Firma S SL- sztyca ma średnicę 27,2 milimetra i podobnie jak korba jest wykonana z faktycznie węgiel zrobiony fabrycznie. Na tym jest a Nasza Pro-Siodło z rozpórkami z włókna węglowego i kształtem charakterystycznym również dla kobiet.
[Photo / s: Sram Road]